Durduk yere trip attığım sanılıyor ama sizce haklı mıyım?

Merhabalar çok uzatmadan kısaca olayı anlatmaya çalışacağım ben 20 yaşındayım ve 24 yaşında bir ablam var her neyse ablam kısaca benim yaptığım her şeyi yargılar ve mana bulur. Bugün bildiğiniz gibi yılbaşı öncesiydi, ablam sevgilisi ve ben avmye gitmeye karar verdik, onlar başka bir şey satın alacakları için ayrıldılar bende o arada uzun süredir almak istediğim minik bir oyuncak vardı ona bakmak istedim ve fiyatını uygun bulduğum için aldım, her neyse o sırada ablam geldi ve kredi kartımı kullandığımı gördü ve bana aşırı kızdı bunun sebebi de ben yaklaşık 1 ay önce işimden ayrıldım ve son maaşımı da kullandık. Ablamda sevgilisinin yanında bana umarım borç yapmıyorsundur yarın öbür gün icra gelmesin fena olur falan dedi (Bu arada kredi kartımı kullanma sebebim normal maaş hesabımda para bile olsa genelde işlemlerimi temassız yapmayı tercih ediyorum bu şekilde sırada bekleme veya bekletme gibi durumlar yaşatmak istemiyorum ki bugünde mağaza yoğundu, ve diğer kartım sorun çıkartabiliyor ayrıca temassızı da yok maaş kartı yani kısaca kredi kartından geçip o miktarı ödüyorum, bu arada işten çıksam bile bana ufak bir miktar zamanında ödenmemiş bir para yattı yani param vardı) Bende ödeyemeyeceğim bir borcu niye yapayım canım mıyım falan dedim ve bu tavrı yüzünden benim o an aşırı moralim bozuldu eve gidene kadar hiçbir şey konuşmadım, işten çıktığımdan beri bana sürekli böyle davranıyor ben her zaman gider kendi paramı kazanırım sana borç ödetmem diyorum ama sürekli onun üzerine kalacakmışım gibi davranıyor ve o bunun beni üzdüğünün farkında bile değil.

Durduk yere trip attığım sanılıyor ama sizce haklı mıyım?
Cevapla