Fakirin sınıf atlaması mümkün mü? Ne yapmalı?

Bir sürü yalan dinliyoruz.. Gerek din gerek siyaset gerek yasalardan.

Eşit olduğumuzu, zengin olabileceğimizi söylüyorlar. Aynı zamanda bunları söyleyenler de üçkağıtçı. Ama yasalar küçük balıkları kolay avlarken ailesi zengin olanlara gülüp geçiyor. Hangi eşitlik bu 😊

Bir 💩💩💩 a inancım kalmadı her şey kara mizah gibi bu Dünya'da. Kandırmacalar oyunlar. Deli gibi emek verirsin yine o zenginin refah ve rahatlığına sülalen arkanda değilse erişmen zor. Neyin koşturmasını yaşiyoruz?

Fakirin sınıf atlaması mümkün mü? Ne yapmalı?
Cevapla