ayda 50 birim alıp kenara atmayı düşünüyorum ögrenciyim.
euro-sterlin-dolar hangisini almalıyım öneriniz nelerdir
ayda 50 birim alıp kenara atmayı düşünüyorum ögrenciyim.
euro-sterlin-dolar hangisini almalıyım öneriniz nelerdir
Kenara ayırdığın parayı bir ay euro diğer ay dolar yaparak birikim yapabilirsin. Bu sayede elinde iki farklı yatırım şekli olur. Daha sonra istersen biriken euro ve doları altına çevirebilirsin. Çünkü altın hiç bir zaman kaybettirmiyor uzun vadede yapılacak bir yatırımdır
Cevap
8Cevap
Hepsi de aynı düzeyde artar tl kalmadıgı sürece kardasın.
mantıklı teşekkür
Bence altın daha mantıklı ama illa para birimi diyorsan euro bence
Para kalkınca napcan. Dijitalizm ışık hızında ilerliyo. Bi bakmışın para geçerliliğini kaybetmiş
Euro ya da dolar ikisi de kazançlı… farketmez yani.
her daim gönlüm Eurodan yanadır ndndndnd
Euro... Ya da sterlin. Dolar çok az az çıkıyor pek bir fark olmuyor
Dolar daha iyi gibi döviz olarak.
Geç kalmadan euro al
Euro al..
Euro.
Sterlin hep çıkıyor
Türk lirası
50 birim ne
para birimi işte
Dolar en iyisi
dolar alıcamm bencede iyi birde şuanki euro sterline göre daha geride kalmış euro 1 haftada 2 lira yükseldi nerdese dolar hergün 5-10 kuruş arası artıyor
Sterlin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar