Hep çok düşük maaş teklif ediyorlar ve zam yapmıyorlar ne yapsam?

3 okul bitirdim gayet iyiyim odtü mezunuyum yurtdışında çok iyi okulda master yaptım yabancı dilim var ama ona rağmen mezun olduğumdan beri hep asgari ücrete yakın maaş verdiler hep zam yaparız diye geçiştirip ya yapmadılar yandaşlık az yaptılar. 4 yıldır aynı sorunları yaşıyorum özelde. Asla hak ettiğim parayı kazanamıyorum ondan işimi sevmiyorum çıkıyorum istifa ediyorum. Sizce nasıl daha çok kazanırım?
Güncellemeler
+1 yıl
Ek olarak özel ders veriyorum mesela tek tük öğrenci buluyorum. Üniversite düzeyi matematik olmasına rağmen 300-400 liraya veriyorum saati çünkü daha yüksek yapsam onu da bulamayacağım.
Hep çok düşük maaş teklif ediyorlar ve zam yapmıyorlar ne yapsam?
Cevapla