kaybetmek de var :D 5 10 yıl beklerim dersen koç gibi garanti şirketlerin hissesine yatır. 3-5 tane farklı şirket seç. o zaman iyi getirisi olur. altını tavsiye ediyorlar ama ben sevemiyorum :D altına yatıracağım parayı harcamayı tercih ederim :D
5-10 yıl mı? Dayanamam ki ben sadece tatil için biraz para katlamak istedim kenara ayıracağıma hisse altın ne varsa dursun dedim ama beceremiyorum nedense 😂neyi satsam öbür gün tavan yapıyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Altın bence
Tabikide hisse
Türk yatirimcusinin anlamadığı bişey var
Altın birikim yöntemidir varlığının değerini korur
Borsa yatırımdır doğru kağıt doğru vadede kazandirir
Borsa su anda dusuyor alacaksan saglam kagitlardan al
Hangileri mesela
uzun vadede hisse daha çok kazandırır son 10 yılda ne kazandırmış bakabilirsin kendinde
Şu an alırsam pişman olurum gibi hissediyorum ama bir kaç tane aldığım var tabii kenarda
Sen bilirsin yatırım tavsiyesi değildir 😁
Ahahah tamam ben ikna oldum kesinlikle ytd
Patalacaksinz dikkat edin pisi kedi yatırımcılar
paranın değerini korumak istiyorsan altın, katlamak istiyorsan hisseler
Katlanmıyor ya ahaha bu hisse işini beceremedim ben
kaybetmek de var :D 5 10 yıl beklerim dersen koç gibi garanti şirketlerin hissesine yatır. 3-5 tane farklı şirket seç. o zaman iyi getirisi olur. altını tavsiye ediyorlar ama ben sevemiyorum :D altına yatıracağım parayı harcamayı tercih ederim :D
5-10 yıl mı? Dayanamam ki ben sadece tatil için biraz para katlamak istedim kenara ayıracağıma hisse altın ne varsa dursun dedim ama beceremiyorum nedense 😂neyi satsam öbür gün tavan yapıyor
Aşko ben bir kısmını altına yatırdım çok küçük bir kisminida hisselere verdim güzel para getiriyor kârlarimlada altin alıyorum
Kız bu hisselerden bir türlü para kazanamadım ben
Halka arzlar çok oldu neden kazanamadin iyi takip etmiyo musun
Ettim aslında ama yeni başladığım için sanırım kazançlı olanlara denk gelemedim
Şu anda hisseler dipleri gördü hemen yatırabilirsin
Hangisine mesela
Smrtg klser bsoke bence alınabilir bende var ne kadar paran var
Bide kent
5 bin ile hepsine dağıtsam mı ne yapsam ahaha
Ahahaha ben fakir sen benden fakir 😂😂
Ya zaten 5 bin liram borsada aahaha bi 5 daha yatırırım gerisini altın yaparım daha fazla giremem
Adın ne
O niye ya
Ya bak gerçekten inanılmaz bir düşüş var sen elinde ne var ne yok yatır 😂😂
Bugün borsa yükselişteydi ahaha
😂😂 kral bide takip ediyor 😂
Bakıyorum ama aksiyon aldığım yok
Korkanın çocuğu olmazmış dal borsaya bişey olmaz mayısa kadar iki katını almazsan üstünü ben tamamlıcam 😂😂
İki katı olmazsa bu soru burada haberin olsun ahaha
Ahahah senle anlaşcaz biz galiba ekle beni 😂
Bu aralar borsa akıl iso degil altın e garanti olanı
Borsaya gir al sat yap
Altın ömürlük yatirimdir
Hisse net
Altın diyorum.
Altın
Altın
Altın al aşko garanticiysen
Altın
anlamıyorsan altına
Bitcoine
Anlamıyorum hiç ya
Farketmiyo
Eder eder
Tabiki altın
altın garantidir
Altına yatırım yap
Hisseee