Uzun vadede altına mı yoksa hisselere mi yatırım yapılmalı?

Hadi bana akıl verin çabuk

Güncellemeler
+1 yıl
Fakir olduğumu söylememe gerek var mı ya ahahaha
Uzun vadede altına mı yoksa hisselere mi yatırım yapılmalı?
Cevapla