2 yildir yatirim yapiyorum ve 5 yildir tanidigim arkadaṣlarima anlatim sanki baṣarili olmami istemiyorlar gibi?

Hic kimseye anlatmamiṣtim sadece ailem biliyordu ve onlara söyliyim onlarda yatirima baṣlasin dedim 2 kiṣilerdi ve sonucta uzun suredir taniyorum dedim anlatim sonra bana bir daha iṣe gitme yatirim yapma neden bize hic bahsetmedin gibi ṣeyler söyleyip durdular ve tam bilmiyorum baṣarili olmami istemiyorlar gibi gözlerinin degmesinden cok korkuyorum ve gercekten anlatigima piṣmanim ne yapacagim bilmiyorum
2 yildir yatirim yapiyorum ve 5 yildir tanidigim arkadaṣlarima anlatim sanki baṣarili olmami istemiyorlar gibi?
Cevapla