Emekli maaşının bu kadar düşük olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Asgari ücrete ve diğer maaşlara az da olsa zam yapılıyor ama emekli maaşları çok çok düşük bir seviyede şuanda. Şuanda asgari ücretin yetersizliği sebebiyle zam yapılması gündemde, asgari ücret yetersizse emekli maaşı çok çok çok fazla yetersiz demek oluyor. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz çok büyük haksızlık değil mi?

Emekli maaşının bu kadar düşük olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla