Üniversite okuduk o kadar verdikleri maaş bana 15 bin TL oda İstanbul da zarzor iş buldum, kira 7.500₺ adam bana çık kendim oturcam diyor 12 bin TL'den düşük ev bulamadım
Nasıl zengin olucaz vallah bıktım artık bir çıkar yolum yok... (Tıbbi görüntüleme teknikeriyim)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Knk okumada iş yok ben lise mezunuyum 20 yaşımdayım babam müteahhit abimlerde galerici. babam ev yaptı daire verdi sonra ufak villa yaptı verdi kimsede araba yokken 17 yaşımda bmw ile okula giderdim. Ya toprak arsa sahipi olcan dededen kalma ya da bizim gibi aklını kullanıp ticaret para getiren iş yapıp kendinede daireler dizeceksin yoksa sürünürsün. Günlük en az 2 bin para harcıyorum sen düşün. Hava atmak değil ama zekan basmıyorsa hava olsun hepinize.
La oğlum sen ne canım bir insansın baban olmasa popon silecek peçete bulamazsın sunduğun çözüm bu mu? Hava olsun diyor ;) sen bu kafayla babanlar ölünce ekmeğe muhtaç kalırsın
Oglum canım misin sen daha babam vereceklerini verdi altımda 3 darire + villa + bmw + mercedes var m k malı. Ölseler bile benim bankada yatan servetimle mallarım yeter ben senin gibi kirada sürünüp okula metrobüsle gitmiyorum hadi domalmadan uza bisikletci seni
Klavye bile senin gibi eşeği takmadigindan yanlis yaziyor eşek fakiri
Aynen babam sayesinde hayati yasiycam sende babanla aglarsin kardes. Sen gibileri disarda takmiyorum anca arabama bakarsiniz birde kirada sürünüp metrobüse binersiniz
Senin başarın yok baban zengin bu kadar tek + doğman ve bu hikayeye inanmıyorum vizyonsuz enayi :) villaymiş :) gecekondudan yazıyorsun bu mesajları
Domalmadan uza hadi seni kaale almiyorum ezik fakir
bizim gibi adamlar zengin olamaz sağlıkçı bir kardeşin olarak söylüyorum tek yapman gereken kpss kasıp kendi bölümüne atanman veya hazırda puanın varsa açıktan alım yapan diğer bakanlıklara başvurarak memuriyet denemen
Ağa memur oldum diyelim İstanbul'da yol yemek yok memura maaş 22 bin TL kira 15 bin TL :( ne fark eder aile evinde garsonluk yapsam kira yok daha fazla param olur
22k değil kanka maaş 32k şu an (paramediğim)
en azından ayın sonunu getirebilirsin zar zor geçiniyorum napim başka çarem yok çalışıyorum
Ne 32si kardeşim o mesai ile anca olur günde 16 saat kuryelik yaparsan 40 bin TL kazanırsın ama hayatın olmaz. Benimde atanmış arkadaşlarım var 22k alıyorlar en fazla
ben ek nöbetle 32.300 aldım geçen ay
napalım kardeşim çalışıyoruz mecbur allah yardımcımız olsun
Allah yardımcın olsun. Bende tıbbi görüntüleme teknikeriyim meslektaşımı buldum diye çok sevindim şu anda 😂
Keşke farklı bir konuda buluşsaydik
Neden ki