
#ɾҽժ_աօʍɑղ
Kredi kartı
Banka kredisi
Doğalgaz
Kredi borcu
Kişisel borçlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

#ɾҽժ_աօʍɑղ
Genellikle borcum hiç yok benim.. ben daha çok ihtiyaçlarımı alıyorum ama ihtiyaçlar da sürekli bittiği ve tekrar lazım olduğu için can sıkıcı oluyor maalesef.. özellikle de bu ülkede yaşıyorsak daha zor.
Varya bedavadan ödediğim üyeliklerim var, en çok onları ödemek dokunuyor ha:)) Disney, Blue, Amazon, izlemediğim halde ödeme yapıyorum, üyeliğimi iptal etmeye de üşeniyorum.
Cevap
30Cevap
Para kazanması zor harcaması aşırı kolay. Hiç sevmiyoruz ödeme yapmayı. En sevmediğimiz kiraydı artık ödemediğimiz için sorun yok.
En yüksek banka kredi olduğu için onu seçtim aslında hepsinden nefret ediyorum param bana kalsın artık 😂
Kredi kartı borcu zira kredi limitim Okadar yüksek ki sanki benim parammış gibi kullanıyorum
Ben 22 yıl önce maaşlı çalışma devrini kapattım
Ödemesi en acı olan banka kredisi gibi geliyor. Her ay her ay bu ne yaa.
Eskiden internet borcumu ödemekten nefret ederdim altyapı yok diye süperbox'a 900 tl ödüyordum şükür ki sonunda altyapı fiper internet geldi aylık şu an 112 tl ödüyorum o mutlu ben mutlu :D
Borcun çeşidi önemli değil ya. Ben borç ödemeyi sevmiyorum. Kazandığım hep bende kalsa ne güzel olurdu. Kazanınca güzel de borç ödeyince modum düşüyor benim 😂😂
Tabiki kira, onu ödeyince insanlarda para kalmıyor artık. Döt kadar, değmeyen eve kaç binler ödüyoruz.
Fatura öderken kendimi soyulmuş gibi hissediyorum
Her halta ayrı platform istemeseler güzel olacak. Topla hepsini bi yerde olsun bitsin.
Faturalar. Kuyusu güneş pili tarlası rüzgar gülü olan ev istiyorum.
Daha o mertemeye ulaşamadım bekliyorum bakalım ne zaman ulaşacağım
Böyle bir nefretim yok. Çünkü elalemin parasını ödemiyorum. Kendimr yaptığım hiçbir şeye üzülmem
Maaşım bulunmuyor ne yazık ki yakında inşAllah diyelim
Muhtemelen aboneliklerim olurdu :D Ödemek istemediğim fakat hizmeti kullanmak için ödemek zorunda kaldığım borçlar :D
Kredi kredi kartı öderim Artık nakit harcama kararı aldım😎
Kredi kartı ve faturalar
Doğalgaz ve Kredi borcu🤧🤧
Hepsi desem. :D
Hepsinden nefret ediyorum.. 😄
Kredi borcum var kurtulamıyorum
bisey odemiyom
Kredi kartı ve borçları
Ben bakmıyorum ödeme islerine
Faturaların tümünü..
Telefon , internet, vb teknolojik abonelikler
vergi ödemekten şikayetçiyim
Çekerken iyide öderken çok kötü 😊
Kredileri
Telefon faturaları
Kredi borcu
Hepsi 😂
Kredi borcu
Faturaları. Gereksiz fazla, zamlı, vergili
Vergi 🙄
Banka kredisi
Kredi kartı borcu
Elektrik su
Borç borç borç
Kredi borcu
Kredi
Fatura
Maaşlı çalışmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?