• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

İlk buluşmada hesabı yemek kartıyla ödemek yargılanacak bir hareket mi?

вуηαяcσѕ
вуηαяcσѕ Takip Et
Mentor Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
145
Yapay Zekaya Sor
İlk buluşmada hesabı yemek kartıyla ödemek yargılanacak bir hareket mi?
İlk buluşmada hesabı yemek kartıyla ödemek yargılanacak bir hareket mi?
Cevapla
Kredi Kartı Soruları Ödeme Soruları Ödeme Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
19 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Burakerbek
    Burakerbek Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 35%
    +1 yıl

    Bence hiç problem yok yemek kartı normalde sana verilen yemek ücreti değil mi? Şirket vergiden düştüğü için para yerine para yerine geçen kart veriyor bunun fakirlikle hoş olup olmaması ile alakası yok ki sonuçta para yerine geçen bir nesne bence gayet normal.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Aşkın_Sonu
    Aşkın_Sonu Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 41
    +1 yıl

    Öyle bir durum varsa bence o masada iken bir fırsat kalkıp ödeyip göstermemek daha şık bir davranış olur. Çünkü kız o an paran olmadığı için seni zor durumda bıraktığını düşünebilir. Parayı ve maddi şeyleri seviyorsa fakir diye düşünebilir. O yüzden çaktırmadan ödemek daha mantıklı bence.

    5
    4 Yorumla
    • MaşaKocaAyıı
      MaşaKocaAyıı
      +1 yıl

      Düşünsün ne olcak

      Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      @MaşaKocaAyıı İnsan kıymet verdiği birine negatif görünmek istemez. Ben o kim ne düşünürse düşünsün umrumda değil mantığında biri değilimdir. Elbette herkesi memnun edemeyiz ancak gerçek şu ki çevremizlede etkileşim halindeyiz.

      Yorumla
    • gumuskasik
      gumuskasik
      +1 yıl

      Maddi durumunu yadırgayıp seni değersiz görecek insanla işin olmasın zaten bence.

      Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      @gumuskasik İşte her bireyin istek ve talebi farklı oluyor. Bu konuda hemfikiriz. Bende maddi şeylere bağlılığı fazla olan birine ısınamam. Manevi zenginlik inanılmaz bir lezzet.

      Yorumla
  • Sky_Walker
    Sky_Walker Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 91%
    +1 yıl

    Yadırganacak bir durum değil bence. Banka hesap kartındaki de para onun içine yüklenen de. Yemek kartının itibarını, ödemesini çok geç yaptığı için düşürmeye çalışan esnaflar ve haklılar.

    0
    0 Yorumla
  • Gamer_Bir_Kız
    Gamer_Bir_Kız Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 98%
    +1 yıl

    Yargılanacak hareket değildir. Kaçıncı buluşma olduğu da önemli değil aslında maddi olarak durumu yoksa baştan belirtmesi iyi olur ona göre aktivite planı yapılabilir.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

91

Cevap

63

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.

    Yargılanacak bir hareket değil elbette.. yani yemek kardı da olabilir. sonuçta para paradır.. ama erkek ödemeli ilk buluşmada ve sonrakilerinde.. çünkü ben sevdiğim kadına hiç bir şekilde hesop ödetmek istemezdim.. bu yüzden de kendim ya kredi kartım ile ya da nakit olacak şekilde öderdim.. bunun dışında da bazı kadınlar aslında sevmeyebilir diye düşünüyorum belki de parası yok bile diyebilirler hatta

    1
    0 Yorumla
  • ƘıԼıCƘiƦAƝ
    ƘıԼıCƘiƦAƝ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Birinci buluşmada hesabı yemek kartıyla ödemek, aslında tamamen kişisel tercihlere bağlı bir konudur. Bu durum, biraz bulunduğunuz coğrafi konuma, kültürel normlara, kişisel finansal duruma ve buluşma konusuna göre değişebilir. Bazı insanlar için yemek kartıyla ödeme normal bir durumken, diğerleri için bu durum hoş karşılanmayabilir.

    Birinci buluşmada yemek kartıyla ödeme konusunda her iki tarafın da rahat hissetmesi ve karşılıklı anlayışın sağlanması önemlidir. Önemli olan, ilişkinin başlangıcında her iki tarafın da rahat olduğu bir ortamın oluşturulmasıdır. Bu nedenle, eğer yemek kartıyla ödeme yapmayı düşünüyorsanız, durumu karşı tarafa önceden açıkça belirtmek ve onun düşüncelerini anlamak amacıyla iletişim kurmak önemlidir. Herkesin finansal durumu ve tercihleri farklı olduğu için, özgür düşüncelerin ve anlayışın paylaşılması önemlidir. Ancak nasıl ödendiği değil önemli olan güzel bir gün geçirmektir.

    1
    0 Yorumla
  • _GerdekBasan_ u
    _GerdekBasan_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 35%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 306 cevap paylaştı.

    Bir tane sodexo yemek kartım var, içinde şu an yaklaşık toplam 23 bin lira para var.

    Ve kart sırayla arkadaşlarımda geziyo yemek yesinler diye verdim.

    Bence yemek kartıyla yemek yemek lükstür. Yargılayan kendini sorgulasın :D

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Oha :D

      Yorumla
    • _GerdekBasan_ u
      _GerdekBasan_
      +1 yıl

      Restoranda çalışıyordum, istersem oradan yiyebiliyordum. Ekstra sodexo vardı :D

      Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Yemek kartı neymiş ki, bilmediğim için yadirgamazdim.. şimdi sen yine zenginlik böyle bir şey den , de banane 😂

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Zenginlik böyle bir şey :D

  • künefeayran
    künefeayran Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Kızı kasadan uzak bir yere oturtacaksın. Mümkünse arkası dönük olacak. Ben tuvalete gideyim diyeceksin, orada ne yedin içtin odeyeceksin. Az taktik ogrenin.

    2
    0 Yorumla
  • Interstellar_
    Interstellar_ Takip Et
    Bilge Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Ilk intiba icin muhatabiniz gormeden hesabi odemeniz daha hos olur. Ayrica bahsis birakacaginiza gore her seye sahit olmasina gerek yok. Ben erkek olsam caktirmadan hallederdim hepsini.

    1
    0 Yorumla
  • tenedos u
    tenedos Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 2b cevap paylaştı.

    kredi kartıda olmaz nakit olması lazım paralarda yeni basım olmalı kırışık kesinlikle kabul görülmez bahşişte bırakılmalı en az hesabın %10u kadar

    1
    0 Yorumla
  • TatlıKızzzz34
    TatlıKızzzz34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır değil tabiki.. Sonuçta o da kazancının bir parçası.. Hesabı ödemiyorsa ödeme şekline de karışmaya hakkı yok diye düşünüyorum..

    2
    0 Yorumla
  • Bedenimsağ_amaruhum
    Bedenimsağ_amaruhum Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Işyeri sana veriyo sende, al bende sana vereyim der gibi 😅 hediyeyi hediye etmek gibi kötü bir intiba oluşur ill buluşma için

    1
    0 Yorumla
  • Barbiemiyimneyim
    Barbiemiyimneyim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Üzümünü yerim bağını sormam ne var canım yargılanacak. Yargılayanın görgüsüz bir milyarder olması lazım.

    1
    0 Yorumla
  • _KalbiSükûn_
    _KalbiSükûn_ Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Önemli olan ödenmesi. Kimin ya da ne şekilde ödendiğinin bir önemi yok. İlk buluşmada bulaşık yıkamayalım kafi.

    1
    0 Yorumla
  • Raisa3
    Raisa3 Takip Et
    Guru Yaş: 103 , eic 99%
    +1 yıl

    Neyle ödediğini yargılamak yargılanacak bir hareket bence

    2
    1 Yorumla
    • Muratozer46
      Muratozer46
      +1 yıl

      👏👏

      Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 63%
    +1 yıl

    Fark etmez. Nasıl ödediğine bakarak yargılamam kimseyi.

    3
    0 Yorumla
  • gumuskasik
    gumuskasik Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 98%
    +1 yıl

    Paranın formu önemli mi? Nakit, kredi kartı, yemek kartı ne farkı var?

    3
    0 Yorumla
  • Doludoludolu
    Doludoludolu Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Yemek kartındaki para da ödeyen kişiye ait kime ne bundan

    2
    0 Yorumla
  • VolrathTheFallen
    VolrathTheFallen Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 79%
    +1 yıl

    İstersen takasla öde bulgur ver sorun yoktur buna mı takılacak kadın 😀

    1
    0 Yorumla
  • MehmetYiğit1
    MehmetYiğit1 Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 91%
    +1 yıl

    Hayır niye öyle olsun öyle bir düşünceye kapılarsa karşı taraf yol ver zaten

    1
    0 Yorumla
  • cankurtaramayann
    cankurtaramayann Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    istersem bulaşık yıkayarak öderim buna laf edecek kıza basarım şamarı

    1
    0 Yorumla
  • theastro
    theastro Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Hesabı ödeyecek kişi aklını kullandığı için ben bu harekete düşerdim

    1
    0 Yorumla
  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 100%
    +1 yıl

    Neden olsun ki? Sıkıntı olacak bir durum yok.

    1
    0 Yorumla
  • Ezel1995
    Ezel1995 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Bana göre kişinin cimri olduğunu ifade eder. Aklı başında birisi kredi kartıyla öder.

    1
    0 Yorumla
  • Seinjerlin
    Seinjerlin Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Para paradır, ne fark eder ki? Bunu sorun eden varsa aklından şüphe duyarım açıkçası. :D

    1
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 884 cevap paylaştı.

    Bence gayet normal bir hareket keşke benim de yemek kartım olsaydı🥹

    1
    0 Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl

    Yargılamam demek ki kendisi öyle uygun görmüş...

    1
    0 Yorumla
  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 33%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 306 cevap paylaştı.

    Kredi kartı geçtik yemek kartı mi kaldı :)) kendimi rahat hissetmezdim bu durumda.

    1
    0 Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Yemek kartı ne bende kredi kartı diye okudum😂

    1
    0 Yorumla
  • _ALCHERA_
    _ALCHERA_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 370 cevap paylaştı.

    Bu kadarda normal şeylere takılan kişiyle birlikte olmam.

    1
    0 Yorumla
  • ɾҽժ_աօʍɑղ
    ɾҽժ_աօʍɑղ Takip Et
    Guru Yaş: 82 , eic 99%
    +1 yıl

    Soru çok güzel ya :) yani bence yadırganacak bir durum değil.

    1
    0 Yorumla
  • biradettuba
    biradettuba Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 91%
    +1 yıl

    Yanımda ödemesin bi zahmet hoşlanmam zaten ödemeyi yanımda yapmasından

    1
    3 Yorumla
    • GopÇocuğu
      GopÇocuğu
      +1 yıl

      Sebep? Sadece merak ettim.

      Yorumla
    • biradettuba
      biradettuba
      +1 yıl

      Ben kimsenin cüzdanına bakamam yanımda içinden para çıkartılması ve kartını çıkarıp ödeme yapması yemek kartı vs söz konusu değil ondan bahsetmiyorum o da olabilir de ben rahatsız olurum ya

      Yorumla
    • GopÇocuğu
      GopÇocuğu
      +1 yıl

      Hee mantıklıymış başka türlü anladım1😁

      Yorumla
  • sakıcalımm
    sakıcalımm Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 56%
    +1 yıl

    Sacma ne yargilamasi ya ama bence mantikli dusunebilen bi kisilikse belki geleceginiz olmayacak onun icin bole yaptigini dusunebilir eger bole dusunerek yaptysanda iyi yapmissin 😊

    0
    0 Yorumla
  • LALOGLAN
    LALOGLAN Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 61%
    +1 yıl

    Hayir degil.. Hatta sunu söyliyebilirim yemek karti cok guzel birsey. Yani onunla ödemesi neresi ayip veya yadirganicak birsey bilemedim. Herseyi maddi olarak görmemelisiniz.

    0
    0 Yorumla
  • Alacabulaca
    Alacabulaca Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    İlk buluşmada bunu fark edersem hoşuma gitmez. Zira "benimle buluşuyor ama normâl kredi kartından para ödemeye bile kıyamıyor, cimri demek ki" diye düşünürüm.

    0
    0 Yorumla
  • Ksproff
    Ksproff Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Çok havalı bence. Yemek kartı geçen yerler genelde pahalı yerler oluyor. Çoğu yerde yemek kartı kabul etmez kesinti yaptığı için.

    1
    0 Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 399 cevap paylaştı.

    yaa neden yargılanacak bir durum olsun ki ödensin de kimin ödediği nasıl ödediği önemli değil bu tarz şeyler de ayıplanacak ya da yadırganacak şeyler değil

    0
    0 Yorumla
  • Fearlesgirll
    Fearlesgirll Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Soru benle inatlaşıyor yok böyle bişey 🤦🏼‍♀️ iki kere cevabı gönderdim gelmedi

    Neden yargılanacak bir durum oluşturucağına anlam veremedim. Karşı tarafı zorda bırakıcaksa ben öderim yargılanıcak bişey yine yok

    0
    0 Yorumla
  • YaprakSu0406
    YaprakSu0406 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır bence değil ya neyle isterse öder herkes kendi yediği içtiğini öder zaten neyle ödediği de benim karışabileceğim bir şey değil

    0
    0 Yorumla
  • gecekusum3434
    gecekusum3434 Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 88%
    +1 yıl

    Kimseyi ilgilendirmez yemeği neyle ödediği kişinin yanındakinden para istemiyor sonuçta kendi kartıyla ödüyor

    0
    0 Yorumla
  • özgür1022
    özgür1022 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 92%
    +1 yıl

    Benim görüsüm Fark etmez. Nasıl ödediğine bakarak ya da farkli şeylere bakarak hic kimseyi Yargilamam

    0
    0 Yorumla
  • ftearthatr
    ftearthatr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Bencede problem olmaz İçinde zaten bir sürü birikiyor harcayacak yer olmuyor fırsatını bulunca onla ödemek en mantıklısı.

    0
    0 Yorumla
  • Hanjinx
    Hanjinx Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence çok mantıklı bir hareket bu devirde masadakilerin parasını verebiliyorsan nasıl verdiğin önemli değildir. :D

    0
    0 Yorumla
  • Siyahkadife
    Siyahkadife Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Sen ödüyorsun ya. Ödediğine şükretsin. İlk buluşmada kadın da ödeme yapıyor olabilirdi.

    1
    0 Yorumla
  • İsyankarkader
    İsyankarkader Takip Et
    Xper 7 Yaş: 51 , eic 98%
    +1 yıl

    Yemek kartı nedir romantik başlıyan ilk ve son yemek oldu galiba 😁😝😜😜

    0
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Hayır değil, neyle ödersen ödersin kime ne. Sonuçta ona ödetmemişsin

    0
    0 Yorumla
  • Çılgınkız19
    Çılgınkız19 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 60%
    +1 yıl

    Ne alaka yani anlamadım ödeme türü de mi artık insanlara garip geliyo 🤔

    0
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 655 cevap paylaştı.

    Hayır olabilir o şekilde ödemeyi tercih etmiştir

    0
    0 Yorumla
  • seymabasu1
    seymabasu1 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayır değil yemek kartı bedava mı
    buna takılan insandan hayır gelmez

    0
    0 Yorumla
  • blueangel345
    blueangel345 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Bozuk parayla ödemiṣtim. Bazen neden yalnız olduğumu daha iyi anlıyorum 🤣

    0
    0 Yorumla
  • _Versace_
    _Versace_ Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 93%
    +1 yıl

    Değil tabi, adam senden para mı istiyor, o kartta ödeme şekli günümüzde oldukça yaygın

    0
    0 Yorumla
  • laraçınarr
    laraçınarr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 92%
    +1 yıl

    nakit kullanan kaldı mı aramızda? ben her şeyi karttan ödüyorum

    0
    0 Yorumla
  • guapomorena
    guapomorena Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Buna da dikkat etmemiş oluversinler.

    Yadırgamam.

    0
    0 Yorumla
  • ChungCha
    ChungCha Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Ekonomi çok kütü hiç bunlayı düşünmeye geyek yukk

    0
    0 Yorumla
  • Edepli_Hatunn
    Edepli_Hatunn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    İnsan nasıl ödeme yapmak isterse o şekilde yapar yargılanacak bir durum degildir

    0
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Paran varsa yancıktaa ödemek niye sorun olsun

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Paran oynar.. Neyse

      Yorumla
  • Balıklıbirüye
    Balıklıbirüye Takip Et
    Xper 1 Yaş: 36
    +1 yıl

    Hayır hiçte bile. tam aksine gerçek hayatını görmüş olurum

    1
    0 Yorumla
  • Lilya06
    Lilya06 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Ya bilemiyorum. Seni ezik olarak göstermez. Ama kızı kötü hissettiri bu olay

    1
    0 Yorumla
  • sevimli39
    sevimli39 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    Neden olsun sonuçta ödeme yapıyorsun hangi kartla ödeme yaptığın sorun olmamalı

    0
    0 Yorumla
  • Corleone_01
    Corleone_01 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ödemiş mi ödemiş ya her şeye de bu kadar takılmaya gerek var mı para da aynııı o da aynı bedelini ödemiş sonuçta 😂

    0
    0 Yorumla
  • Kadjdaks
    Kadjdaks Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    İlk buluşma için evet

    1
    0 Yorumla
  • naloxann
    naloxann Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence pek şık bir davranış olmaz bu

    1
    0 Yorumla
  • Dalgalarınsesi3
    Dalgalarınsesi3 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 92%
    +1 yıl

    Yok hayır değil

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (94)
Devamını Gör(139)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > İlk buluşmada hesabı yemek kartıyla ödemek yargılanacak bir hareket mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İlk buluşmada hesabı ortak ödemek yanlış mı? 4 cevap verildi
İlk buluşmada hesabı Sodexo yemek kartı ya da kredi kartı puanı ile ödeyen biri sizce vizyonlu... 27 cevap verildi
İlk buluşmada Hesap Ödeme? 21 cevap verildi
İlk buluşmada hesabı ben ödesem ayıp olur mu? 95 cevap verildi
Ilk buluşmada yazı tura atıp hesabı ödeten kişi ikinci buluşmayı hak eder mi? 8 cevap verildi
Ilk buluşmalarda hesap ödeme kimer düşer? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨