Maaş ek gelirler çoğunu yatırıma ayırdığım doğrudur.
Yatırım fonlarına yöneldim son 1 senedir
Gümüş altın döviz
Yatırım fonlarına yöneldim son 1 senedir
Gümüş altın döviz


Maaşmı kalıyor ayıralım
oha sen ne kadar alıyosun böyle asgari ücrete amelelik yapıyorum bende
siz chef misiniz ben pastacılık kursu istiyorum önerdiğiniz bi yer var mı
200 bin birikmiş param var yurt dışı sertifikalı bir kurs lazım
sağol
oraya baktım ama msa'dan kimse memnun değil kadro falan değişmiş diyolar bilemedim ne yapacağımı yurt dışı onaylı olması gerek kariyerimi orada ilerletmek istiyorum
o dediğin le cordon bleu'ya da baktım fiyatı uçmuş ayrıca diploma içinde ekstra para verilmesi gerekiyormuş msaya bi bakacağım iyice sağol
Cevap
13Cevap
Ben yatırım yapmam yer içer gezerim gadası
Yarına garantim yok
Maaşım tam Şubat ayına kadar tam yetiyor ama sonrası için birseyler almayı düşünüyorum. Eve klima olsun buzdolabı gibi beyaz eşyalar alıp kendimi tam olarak çalışmaya adicam. Çünkü hersey olsun isteyen biriyim
Şimdilik yarısını. Borçlar olduğundan anca yarısını yatırabiliyorum.
Yatan parayı sevmem.
Hiç ayırmam, paranın döneni makbul.
Biraz vardı, o da uff oldu gitti Arabistan çöllerine.. 😀
Artık yatırım da matırım da yok..
maaş almıyorum, öğrenciyim
Tam altın koyuyorum kenara her ay
Valla hepsi ile araba borcumu ödüyorum.
İçim yiyorum uğraşamam yarının garantisi yok
Yatırım olarak bir şey bulamıyorum
%75 civarını ayırırım rahatlıkla
Kaç aliyon sen? Biz geçinemiyoz.
Hepsini
Gorgusuzsun
Rica ederim
Çalışmıyorum, arada canım isterse altın alıyorum.
Ayirmiyorum kanka
1/3 ünü
Var biraz
Maaşım yok
25 bini yatırım.
Hayır
Evet
Ayirmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?