3 yıllık evliyiz ve kira meselesi yüzüne ev sahibi ile kavga ettik 😡 ev almak istiyoruz!
1.800.000₺’ye ev bulduk normalde 2.200.000₺ değeri!
Altınlar ve birikimleri toplayınca 550.000₺ paramız var. Arabayı da 650.000₺ye satıyoruz. Kalan 600.000₺ içinde kredi çekicez.

Evin sadece 3/1’i için banka aylık 17652₺ taksit istiyor 😡 bizim maaşımız 23000₺ yorumu size bırakıyorum…
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Maalesef zor ev almak
valla şimdiye kadar evini ve arabasını alan insanlar çok akıllıca davrandılar bundan sonra her şey çok zor
Tamam da siz 2 milyon krediye başvurmuşsunuz. O kadar ödeme normal. Hatta az bile
İmkansız değil... Küçük ve uzak ucuz sente olabilir
Taksit tutarı 2 senedede erirken geri ödeme tutarı 3 katini geçiyor
Krediler çok yüksek şu an, sadece kocan mı çalışıyor
Evin Kapısını Alirsin anca
Krediyle ev almak imkansız
Ama kaç taksit
Birde şöyle düşün. Baban vermez o parayı.
imkansız tabi
Kira ne kadar peki?
Temmuz ayinda 4000 olan kirayı ite kalka 6000₺ yaptı şimdide 12000₺ istiyor! Bizde 7500den 1 kuruş yukarı çıkmayız dedik ortalık karıştı
Yüzde 25 ver geç
Geliriniz ne kase r