Ekonomi durumundan sıkıldım memnun olan var mı kardeşim bundan?

Kardeşim aylık 11400 maaşla bir şey alınmıyor olmuş telefon 20k orta düzeyde ki telefon olmuş pc orta düzey 20 25k hadi etti sana 40k yeme içme desen giyim desen bu para hiç yetmiyor kaç ay çalışıp yemicez içmicez anca öyle alırız zaten araba vb hesaba katmıyorum : D

Ekonomi durumundan sıkıldım memnun olan var mı kardeşim bundan?
Cevapla