Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! Maaşın ilk günü kendine ne güzellik yaparsın?
Teşekkür ederim 🙂🙂
Malum bugün ayın 15 yani maaş günü 😊maaşın ilk günü kendine ne güzellik yaparsın ama sadece kendine, 😊😊
15 maaş gunumu olur be 😅 ayin 15 avansim yatiyor benim 😅
Genel de memur kamu ayın 15i yatar🙂
Aynen 🤣
Haha 1 saatlik işi var canı çıkasıcanın diyorsun 😂😂😂
😂😂😂Sakin ol şampiyon
Oh iyi bari bugünü atlattık yarına Allah kerim 🤣🤣
Ooooo suyun altına koy paraları kokusu dağılmasın 🤣🤣🤣
Nereye 🤔
Düşün bakalım 😂
👏Bak bunu alkışlarım 😉
Haftasonu için güzel bir kahvaltı planı yaptım kendim için
Şimdiden afiyet olsun kardeşim 🙂
Gel beraber olsun aslaaan
Eyvallah kardeşim gelmiş yemiş kadar oldum 🙂
👋👋
Cevap
17Cevap
Ben hergun kendime güzellik yaparım gadası
Gadası hergün maaş alınca böyle oluyor demek ki 😃😃
Hergun değil maaşım yetiyor
👍😉Gadası
ihtiyaçlarımı alırım
Kıyak barış kıyak ne bilim yemek tatlı gezme falan
Maaşın güzelliğini genelde kredi kartlarım görüyor.
Maaş günü kartlarımın iç sesi: "ohhh be rahatladık"
😂😂😂Güzeldi bu
Ufak şeylerle mutlu olurum tatlı pisküvi felan olursa bir de yanına kahve veya kuşburnu vs varsa başka bişeye gerek yok
Afiyet olsun 🙂
Eyvallah kardeşim benim gönlünün güzelliği yeter gelmiş kadar oldum 😊
Hmm maaş günü gelmeden patlattıgım kartımın eksilere inen kısmını kapatıp üstüne borçlu çıkıyorum 😆
😂😂😂Buda bir kıyak
Ben primde alıyorum bir de ekstram olduğu için pek maaş aklıma gelmiyor.
Güzelmiş
Ben maaşı beklemem. Ne istersem istediğim zaman yapıyorum. 😂
Güzelmiş
maaş almadığım için hergün bi 70lik viski redbull maden suyuynan kutluyorum
Yurtdışına çıkmak için ilk maaşımdan biriktirirdim bir şeyler
Güle güle kullan 🙂
İnşallah daha üç yıl var 🤣
Sayılı gün çabuk geçer 🤣
Babam maaşı gününde hep pasta alır bize. Bu hafta gebzede gelince alır sanırım
Ne güzel afiyet olsun 🙂
Alırım muzlu danone mi afiyetle yerim dhdudbd
Afiyet olsun 🙂
O gün hiç gelmedi
Nedenkine🤔
İş bulamadım hem de
Hadi bulursun inşallah tez zamanda ilk maaşında da bu soru aklına gelsin 🙂
Bulamam bnce çalışasım yoktur
O zaman bilemem 🙂
Bilemem bence
kılık kıyafet alırdım ya
Güle güle kullan 🙂
Kendime altın alıyordum.. Güzel eski günler jxnsk
Sanırım şimdi almıyorsun
Ooo yaş 107 olmuş ununu eledin eleğini astın kuruldun köşene ohhh 😂😂😂
Tamam yeri neredeydi tam olarak 🤣🤣
Viski bardağı elinde
Gözler kızlarda 😃
Fildir fildir
🤣🤣
Yapıştır
Kendime pasta aldim bugun
Afiyet olsun 🙂
Rica ederim 🙂
benim daha 15 gün var ya
Az kalmış 🙂
Kendime hiçbir güzellik yapmiyorum çoktandir
Bence yapmalısın ufak bir kıyak o kadar zahmet çekiyorsun o maaş için 🙂
Bunu bile unutmuşuz , hayat 😂
Mukadderat 🤣🤣
Hâlâ alamadım bilmiyorum
Alınca keyfini çıkar 🙂
yapamam
Neden 🤔
Kendi kendine tatlı ısmarla 🙂
Heee afiyet olsun 🙂
Teşekkür ederim gelmiş yemiş kadar oldum mesafeler uzak sanırım 🙂
Sağol sana da 🙂
alışveriş tabii ki
İyi alışverişler 🙂
tenkss
Rica ederim
2.5 porsiyon iskender gömerim
Afiyet olsun 🙂
Eyw reis
Bir şey yapmam ya.
Bence yapmalısın
Yıllardır maaş alıyorum.
O kadar sıradanlaştı ki maaş zamanı gelsin diye beklemıyorum bile
Ben de öyleyim lakin şaşmaz kıyak yaparım kendime 🙂
Deneyecem bunu bro , eyvallah
Denemeye değer bence 🙂
Yemek soyle
Afiyet olsun kardeşim 🙂
Kirayı ödüyoruz 😂
Olsun oda iyi 🙂
Maaşım yok
Yemek
Afiyet olsun 🙂
Dürüm gömerim 😉
Afiyet olsun kardeşim 🙂
Eyvallah gel beraber olsun Kardeşim 🙃
Gelmiş yemiş kadar oldum eyvallah 🙂
Karı
Kolay gelsin
Eyw krdşm
Alışveriş
Ne aldın 🤔
Siyah nokta Burun bandı 🤣
Güle güle kullan 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar