Gerçekten hayat pahalı mı yoksa fakir olduğumuz için mi bize öyle geliyor?

Acaba zenginlik ve fakirlik göreceli mi? Neye göre zengin ya da kime göre fakir? Zengin her istediğine ulaşan ise ferraiye binen ama uçak alacak parası olmayan uçağı olana göre fakir mi?

Gerçekten hayat pahalı mı yoksa fakir olduğumuz için mi bize öyle geliyor?
Cevapla