Ortamda para harcamak istemeyen arkadaşla takılmamak en iyisi mi?

Adam hiç para harcamak istemiyor arkadaş! Beraber 8 saat dışarda takıldık açlıktan ölmek üzereyim ben, kendime alsam onada almak zorunda kalacağım. Parası var biliyorum, yemek kartında 3.000 yaklaşık parası var ama harcamak istemiyor.. bekar adam ailesiyle yaşıyor durumuda iyi.. tatile gittiği yerde bile para harcamamak için günlerce yıkanmamış bizim arkadaş otele sokmuşta öyle almış duşunu.. otel parasınıda arkadaş ödemiş.. arabasında yatmış günlerce otele para vermemek için.. şimdi bu durumu normal kabul eden andavallarda çıkacak biliyorum. Onlarında bundan farkı yoktur zaten.. beleşçilik bunun adı, akıllılık değil. Çünkü karşısında ki zaten biliyor bedavacı olduğunu.. en iyisi takılmamak böyle insanlarla.. çok arkadaşıda yok zaten bu yüzden…

Ortamda para harcamak istemeyen arkadaşla takılmamak en iyisi mi?
Cevapla