Ayakkabı değil kamyon alıyoruz sanki. Bir ayakkabıya en fazla ne kadar para verirsiniz?

Ayakkabı değil kamyon alıyoruz sanki. Bir ayakkabıya en fazla ne kadar para verirsiniz?

şu an ki piyasaya göre 8000 lira yukarısını vermem. Gerçekten beğendiğim ve ihtiyacım varsa alırım. Onlarca ayakkabı bulunduran birisi değilim 2-3 çift olur alırken kaliteli ve iyi almaya gayret ederim yıllarca kullanırım. Yıllarca kullanılacak ayakkabı aldığım için daha uygun oluyor bence. Öbür türlü her sene ayakkabı almak yerine.
O kadar vermeyeceğim kesin.. 😂😂 Ayağım rahat etsin yeterli.. Ayakkabıya değil de markaya para ödeniyor resmen.. 😅😅 Ben yiyemiyorum al sen ye misali.. 😄 Ayranı yok içmeye tahteravalli ile gider.. Derler ya o misal işte.. 😄
Ya tamam da.. Ben de marka kullanıyorum.. Ama bazen bakıyorsun aradaki farka rağmen aynısı kalitede ayakkabı ama fiyat ateş pahası.. 😂
Eğer o kaliterde markasız ayakkabı bulabilirsen ne ala ama bunu bulabilmek maalesef çok zor hatta imkansız. Ayaklar da önemli. Ayaklarımız günde 12 saate yakın ayakkabı içinde kalıyor ve gün içinde tüm yük de ayaklarda. O yüzden kıyafetde belki de ayakkabıda muhakkak marka olmasa da kalite aramak gerekiyor diye düşünüyorum.
Ya markasız demiyorum ki araştırıp marka karşılaştırması yapıyorum.. Hangi model hoşuma giderse pahalı da olsa yine onu alıyorum.. Ayağımın rahatı her şey den önemli..
X marka ile y marka arasındaki farka bakıyorum.. İkisi de kaliteli rahat buna göre de hareket ettiğim oluyor..
Çocuklar o konuda 1 numara.. 😂 Bir cilve bir naz birazcık şımarıklık işlem tamam.. 🤣🤣
Benimkiler de öyle.. 😄 Çok iyi biliyorum.. 😅
Kiminki öyle değil ki zaten? 😂
Sabah bir de bunu göndermiş aile gurubuna namıssız 😂😂
https://ibb.co/YdPMdzm
Allah yardım etsin inşallah.. Benim geleceğim sanırım bu şekilde.. 😂
Evet küçükler.. 😂 Ama şimdiden ergen ergen tavırlar yaşıyoruz.. 😄
İnşallah.. 😅 Onlar mutlu olsunlar da o yeter benim için.. 😊
Amin inşallah teşekkür ederim.., 😊
Max 3.500 veririm 3 yıl kullanırım yıllık muhasebeci olarak hesaplarsam 1.166 kusurlu bir sayıyı denk gelir tam da muhasebe calisiyordums ajajabesgagagvavagsgsgsgshshshshshhwhwhshshs
Beğenmişsem bütcemin dışına çıkabilirim çünkü almadığım her şey aklımda kalıyo. Gecen tasarım bir deri kabanı böyle kaçırdım 19bine almadım şimdi 25bin deseler alıcam ama ürün yok
Zenginlikten değil zor beğeniyorum huyuma sövdüğüm
Aksi deme gücenirim:))
Cevap
10Cevap
Ben en fazla 1000 veririm..
Markalar öyle olmuş hafta sonu gözlerimle gördüm , almaya devam ediliği Sürece değişmez artmaya devam eder. Protesto yok kabullenme var 💁🏻♀️
En fazla 1500 2000 TL veririm.
Altın falan galiba sizin aldığınız ayakkabı 😀
Höhh yaaa k kadarıda fazla 😅
En fazla 2 veririm galiba veya annemlere kitlerim 😎
Ben bir an oğlan sandım 😅
Ahahahah 😂😂😂
Psikolojik sınırım 10 bin TL, daha fazlasına gerek yok😉
Hiç o ekteki fiyatlara çıkmadım zaten o kadar eden bir malzemesi işçilik yok
En son tabii bundan bir sene önce olması lazım Skechers marka ayakkabıya 2.500 TL verdim.
yenı fıyatları ogrendıkten sonra şaştım kaldım , 3000 tl ile ayakkabı alıp 36 ay taksit yapmalıyım
ayakkabılar hacımurat parası olmuş flipflop alıyoruz
2000/2500 TL falan verirdim en fazla
450 ₺ verebilirim, daha yukarısına çıkamam.
140$ üç yıl kullanırım belki daha fazla
2000 tl verdim en çok :D
7-8 bin
yalan vermem
500 tl verdim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?