Ben nerede kullanacağıma ve gerçekten gerekliliğine göre para veririm. Mesela koşu ayakkabısı için yüksek fiyatlar ödemezken ağırlık antrenmanı için 1000 lira öderim. Sonuçta sadece salonda giyeceğim ve eskimeyecek kolay kolay.
Kendi adıma konuşacağım: Ayakkabılığımda sanırım en pahalı ayakkabı 100€ falan , onuda 3 sene önce almıştım hala giyerim kışın. Spor ayakkabısı almayı düşünüyorum, işim gereği ayakta durmam gerekiyor fakat 50€ ya bile çok çok iyi ayakkabılar var, marka değerini ödemeyi sevmem.