Tek başıma yaşıyorum, ilk elektrik faturam 159 TL gelmiş. Çok mu sizce?

Bana bi çok gibi geldi ya bundan sonra akşam karanlıkta oturcam😂

Güncellemeler
+1 yıl
Tövbe ya iyi ki gizli sorduk soruyu günün sorusu olmus😂
Tek başıma yaşıyorum, ilk elektrik faturam 159 TL gelmiş. Çok mu sizce?
Cevapla