2023 yılında her 100 kişiden 12'si kredi kartıborcunu ödeyemediği için yasal takibe düştü. pic.twitter.com/x92igLWdX2
— DarkWeb Haber (@Darkwebhaber) November 9, 2023

2023 yılında her 100 kişiden 12'si kredi kartıborcunu ödeyemediği için yasal takibe düştü. pic.twitter.com/x92igLWdX2
— DarkWeb Haber (@Darkwebhaber) November 9, 2023

maalesef 😕 birşeyleri yanlış anlamamdan dolayı resmen yoluna hibee diye gitti kafam çok karışıktı karistirildı parasında değildim neyse Allah biliyor hata hatalara düşdüm düşmezdim ama düştüm çok iyi akıllandım üzüldüm daha kötüsü ailemin bana olan güvenini düşürdüm benim kalbim temizdir denendik denetlendik ama biliyorum Allah karşıma çıkaracak bazı şeyleri biraz özel bir durum benim için Allaha havale ettim niyetim farklıydı O biliyor bana yeter şu an biraz borcum var ama öderim inşallah yaparım
500 k limitli Akbank Wings kartım vardı 300 k ya düşürttüm. O kartla bu sene içinde iki defa ücretsiz uçak bileti aldım
Birde Vakıfbank Platinium kartım var onun limiti de 94 bin.
Toplamda kartlara 100 bin kadar borcum var ama çok şükür ödemede sorun yok.
Çok şükür hiç yok :)
Biri 144.000 mi ne limitli diğerleri daha düşük limitli
Ama hiç harcama yapmadım bu aralsr
Hep nakit banka vs
Ama kredi borcum var 2 milyona yakın ev kredisi
Cevap
40Cevap
Her ay 10 bin kadar borç ödüyorum gadası
zor yaaa
İlla ki 🙃 hayat pahalı
Benim borcum yok çünkü kredi kartım yok
Kredi kartımı her ay düzenli olarak ödüyorum
Bu zamana kadar hiç bir bankayla herhangi bir sorun yaşamadım.
Kredi kart borcunu gününde ödemeyenlerin kartı iptal olur ve bankanın kara listesinde yer alırlar
Ve bir daha da hiç bir bankadan kredi kartı alamazlar.
Sicile işler kara bir leke gibi iyi bir şey değil yani bu durum.
Ne diyeyim, Allah yardımcıları olsun
Ödeme kolaylığı versin inş
Bi tane p*rno yıdızı bi kadın vardı kredi kartı borçlarını ödeyemediği için p*rno sektöründe çalışmaya başlamış
Bunu öğrendiğimden beri kartlarımı düzenli ödüyorum yani
Ayağını yorganına göre uzat prebsibiyle hareket ediyorum, limitlerimde çok yüksek olduğu halde hiç bankalarla başım belaya girmedi.
Mantıklı bir kredi kartı kullanıcısıyım 3 kartım var limitleri de yuksek lakin aylık odemelerim belirli bir miktari gecmez
Kredi kartı kullanmıyorummm borçta yapmıyorum olduğu gün alıyoruz olmadığı gün bakıyoruz jxbdjdn
yaklaşık 100 bin, araba masraflarım ve yeni topladığım bilgisayarım için doldurduğum limit
Faizler yükselince kapattım borçlarını, şimdi dönem borcunu ödüyorum her ay.
Çok şükür bir sıkıntım yok araç kredisinin son 10 ayı kaldı ondan sonra değmeyin keyfime
Borcum 0 TL borç sevmiyorum taksitim bile yok
En son 4.000 ödedim bu ay telefonun son taksitiydi.
Düzenli olarak ödemelerimi yaparım, ödeyemeyeceğim borcun altına girmem.
100 bin civarı var faizler düşükken bilerek asgarisini ödüyordum artık kapatıcam.
kredi kartına borç yapmam nakit taşımamak için kullanırım ay sonu hepsini kapatırım
Hepsini kestim attim eksi para kullaniyorum 4 bin 9nuda ödüyorum
Kredi kartım var ama pek kullanmıyorum. Daha çok hesap kartımla internet alışverişi yapıyorum.
ülkenin durumu hiç iyi değil
Hiç sorma esnek hesaplar kredi kartını hep patlattım şimdi hepiniz 1'er lira toplayıp verin borçları ödeyeyim 😂
gün yapalım her ay bi kişini borcunu kapıcaz dljasl
her ay düzenli öderim. ufak tefek aksamalar olsa da..
borcum yok kartlara ama sürekli kredi vermek için darlamalarından rahatsızım
alışveriş yapmayı bıraksam ben de iyi konumda olcam da
5 senedir yok şükür. Har ay bankaylami ugrascam
Hiç borcum yok şükür 😃
Düzenli olarak ödeniyor.
Borçlanarak finanse oluyoruz.
Çalışmıyorum Bu yüzden Kredi kartım yok
Vardı ödedim çok şükür
Takibe düşmedim henüz ama var borcum
patladı maalesef 200k borcum var
13. Kişi olacağım az kaldı. 😃😃
Hiç borcum yok birikimlerimi de dikkatli yapıyorum
Ben kredi kartı kullanmıyorum
Borç sevmem param kadar harcarım
Kredi kartı kullanmıyorum kullanmamda
Maaşı bekliyoruz hocam
Borcum var ama düzenli öderim
Boş takılanların borcunu ödeyememesi normaldir
Zamanında ödüyorum. Sıkıntı yok
Kredi kartıyla işim olmaz
Kart kullanmıyorum.
Ayağımı yorganına göre uzattım hep
Ben ay dolmadan ödüyorum ya çok şükür borcum yok
Geliri geçmez borç
Takır takır odeniyor
Çok şükür borç yok
borcum yok
Baya borcum var ama ödüyorum hep
sıfır borcum var
Kredi borcum yokkk ki
Normal bu zamanda
Borcum yok şükür
Allaha şükür yok
Yok borcum
Borcum yok
Galiba yok benim.
kredi kartım yok
70 bin borcum var ama ödüyorum
Yok benim
Kartım yok 😎
kredi kartım yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?