Kredi kartta asgari ödeme ödendikten sonra kalan kısım faize giriyor değil mi?

Tüm bankalar hayır faiz uygulanmıyor diyorlar ama uygulanıyor resmen nasıl bu kadar borç yaptım anlamış değilim. Önceki aylarla beraber borcum 30.222₺ asgari ödeme 12 bin küsür. Asgari ücret alıyorum tüm maaş karta gidecek. Bide 18 bin kalacak diğer aya o da kaç faiz oluyor iş bankası %2.55 ile kaç yapar taksitte 4 bin ödeyeceğim öbür ay. Sürekli bir borç kapatma. Ne ara nasıl bu kadar borç yaptım da bilmiyorum ya

Kredi kartta asgari ödeme ödendikten sonra kalan kısım faize giriyor değil mi?
Cevapla