Kredi kartı borcunun asgarisini yatırınca faiz yiyor muyuz?

Bir kaç tane kredi kartına borçlarım var ben asgari olan borcu yatırıcam annem faiz yersin diyor benim bildiğim asgari borcu yatırınca bildiğim kadarıyla faiz yemiyorsun var mı böyle bir şey?
Kredi kartı borcunun asgarisini yatırınca faiz yiyor muyuz?
Cevapla