AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Evden uzak dağda taşta bırak kazansın lar, onlar olmasa kicimizdaki dona sahip olamayiz
Kazanmasinlar diye bir sözcük kullanmis miyim ben ulan nkye her seyi kotu anlamda anlıyorsunuz
Estağfurullah ben öyle aksi demek istemedim, sakin 🙃
Su ana siri sakinim biliyor musun beni sinrili sanmana uzuldum☹️
Asiri*
Yok canım bende espri karışık söyledim sonuna gülen yüz koysam belki sende beni yanlış anlamazdın 🥰
Ben sağlıkçıyım 28 falan alıyorum. Onlar da 28 falan alıyor ama yurdışı görevi veya doğu bölgesinde görev yapan uzman Çavuşlar 5-6 bin fazla alıyor da riskli iş.
Astsubaylardan mi bahsediyorsun
Hayır uzman maaşı. Ama astsubay maaşı da 30 bin. Memurlar arasında çok bi fark yok. Ben nöbet tutarsam 30 bini rahat aşar ama tutmuyorum. Onlar da şark görevi isterse onların artar. Ama taban maaşlar her memurda aşağı yukarı aynı
Babam oturdugu yerden adamlarla ayni maasi aliyir desene vazgectim azmis
Baban ne iş yapıyor?
Devlet memuru
Askerler de devlet memuru. Mesleği ne babanın.
43 bin alıyormuş asker, senin dediğin gibi değilmis sağlıkçı bey 😅
Yok ya o 143 tür yanlışın var
Yorumlara bak sana yazmış zaten bu yorumu gizli üye 😅
İnanmam maaş bordrosu atsın 😀
Seni etiketliyorum dur onun yorumuna
Yorumu gördüm. Soruyu bir daha sor gizliden ben de yorum yapıp profesörüm 180 bin alıyorum diyeyim 😀
Valla aranızda artık konuşun ben soru sahibi değilim yalnız🤣
Dağda tastalar aldıkları maaş az bile yerde yatıyolar sırtları yatak görmüyor her an tetikteler
Tum askerlerin hepsini dagda bayirda sanmiyrosun inşallah
Hayır tabiki eniştemin biri havacı biro denizci kuzenim karacı idlibte yani merak etme etrafım askeri personel kayniyor
Tamam bu guzel demekki hepsinin her saniye savasmadigini hepsinin dagda olmadigini biliyorsun. Batidaki askerlerin polislerden bile daga rahat ettigini de biliyorsun bu güzel fakat öyle bir yanıt yazmissin ki soruma bir an bilmiyor mu acaba diye dusunmedim degil. Soruya gelirsek her meslek zorlj her meslegin agir riski var askerlikten beter meslekler de var fakat ben maastan bahsediyorum. Dikkat çekerim. Kimsenin o paralari yatarak kazanmadigini ben de biliyorum.
Canım benim maaşı yüksek olanlar göreve gidenler göreve gidenlerinde haliyle zorluklari çok çok fazla normal asker polisin bulunduğu şehre göre maaşları ortada sınır ötesi görevde olanların maaşları çok iyi onlarda Allah'a emanet yaşıyorlar kastım bu
Anladım be demek istedigini simdi. Bu arada sana teşekkür etmek istiyorum neden bikiyir musun çünkü duzgunce laf sokmadan kavga cikarmadan hakaret etmeden ne demk istediğini duzgunce açıkladın. Insan gibi davrandin. Ondan dolayi teşekkür ediyorum❤️💖
Rica ederim ne demek 💕
50 sene sonra dogsaydin iyi olurmuş. O zamana kadın profesyonel askerlik bile yaygınlaşır. ayrica savaş bölgesinde görev yapıyorsa o riske göre çok daha iyi almıyor.
ne kadar acayip alıyorlar? 100 bin 200 bin?
@ultrapatates 500 bin 🍕
ah ne komiksin. ergen ergen
Gereksiz triplere girersen bu şekikde yanıt alırsın
lan mlll ne tribi. soru sorduk. Nedir o acayip maaş algın diye. anlaşılan sana 100 bin uçuk geldi.
tanrı bilir hangi rakama azayip iyi para demişsin.
Sağlıkçı olup 28 den 5-6 bin fazla alıyordur diyen arkadaşa der misin 43 bin alıyorum
Söyledim sağlıkçiya🤣 OK
Yurtdışına çıkarsam buna ek olarak aylık 2.5 k Usd. Kısacası 100 bini deviriyor
@tanerovsky buyur yorum sana
Yanlış bilineni düzelttim, kimseyle tartışmaya girecek değilim. Selametle 👏
Hayatlari yok ama
Kimsnein hayati yok ama. Gece gunduz calisip cok az maas alan insanlar var
Benim var kimse deme
Tamam senin olsun bakalım
Okeyyy
çok iyi kazanıyorlar
Kıskanma ne olur çalış seninde olur.
Calismadigimi nereden biliyorsun. Meslek var meslek var.
bak kendin söyledin meslekvar meslek var sende asker olsaydın onlar canlarını ortaya koyuyorlar sende yapabilseydin ozman
Kolay mı saniyon
Oyle bir sey mi idda ettim valla soruma dönüp bakilinca oyle bir sey demediğim belli oluyir ona ragmen boyke dusunuyirsan bu senin on yargindan kendi kafanda kurduklarindan baska bir sey degildir
Soru sordum
Ön yargi degil
Para kazanmak için asker olmak gerekmiyor
Para icin askerlik yapanlar da var ama
Şahsen para için o eziyete girmem biraz çalışıp kendi işimi kurunca daha fazlasını kazanirım
Hayır
Nasil yani askerlerin maasi iyi degil mi?
Değil
Korro
@kanadalıMen lan göttı dkjff
Haha gozlugunee
@kanadalıMen dkfj sus gtüne soktuğum Kanadalımen nedir kdjf
Erkeklerin muhabbeti de pek kibar oluyormuş
Bu benim got kankam kaksks
@kanadalıMen 😂😂got çocukluk arkadaşım
Maleseff oyle😂
@kanadalıMen 😂😂amcık
Got sus terbiyesizz
Bu nasıl muhabbet ya sjsjsk
@askeriimuhendissss ama o kelimeyi de demezsin kizlarin yaninda ya🥺
bizde boyle iyi 😂
Bu cok terbiyesiz ha cidden adi furkan
Sjdjd söylerim be
Tamiiiii bizim bi hesap işi vardı hayırsız ne oldu ben kimim tahmin et😂😂
Furkann bak beni sinirlendirme🙂
Niye sinirlendirmeyeyim
Furkan adam olmaz ne hesap isi la
@kanadalimen ile döveriz seni yoksa sjsjs
Yok o benim kardesimmm
@kanadalıMen en buyuk kavgalar kardesler arasinda çıkarmış ama sjsks
Yan yana geldik mi ediyoz zaten beni deli ediyor bu furkan iti
Dövemezssin
Ben oktay 400 dolar gönder delledirme beni😂
Oo. Aga gondercem 400 dolar bugun yarin pis fakirler 😂
@kanadalıMen yalanına tüküreyim 5 ay oldu lan
Bu aksam halledecem iban yollayin bana
@kanadalıMen Lan furkan ne sansli adamsin keske bizim de böyle dostumuz olsa. Kanadalı menin degerini bilin bak. Kimse yapmaz bu iyiliği.
Degerimi bilmiyorlar iste hep para istiyorlar😂
Djdjf asgshs
Eh iste
Subayim evet kazaniyoruz
Kara mı deniz mi hava mi
Kara
Hımm en guzeli deniz bence ya. Kara daha zor diye biliyorum
Evet deniz iyide sıkıcı
Yok bence kara daha sıkıcı 😀
Ama iksii de guzel meslek iyi de kazaniyin ohh misss gibi ye paraları😀
Tabisabilir miyiz? Beraber yiyecek bir kız olsa daha iyi
Hayır düşük