Bize yakın bir şarküteri var eleman arıyormuş bende sordum aldılar yıl başına kadar 10 bin veriyoruz yılbaşında ise asgari ücret ve sigorta yaoiyoruz dediler çok işlek bı şarküteri değil normal hem kasaya hem temizliği yapacakmisim sabah 8 akşam 7 kapanismis nasıl sizce? iyimi şartları
Güncellemeler
+1 yıl
😃
Şarküteride yeni işe girdim, 10 bin TL ile başlarsın dedi. Nasıl sizce?
Köle alıyorlar. Asgari ücretin altında ancak sigortasız çalıştırır. İş kazası geçirsen tedavi olamazsın. Ayrıca günde 11 saat mesai yasal değil. Haftalık 45 saati geçemez. Haklarınızı bilin.
Başka iş bulduğun anda çık asgari ücretin altına çalışma hatta çıktıktan sonra savcılığa sikayet et geçmişe dönük paranı ve al sigorta yapmadıkları içinde ceza yesinler akıllansınlar