Şarküteride yeni işe girdim, 10 bin TL ile başlarsın dedi. Nasıl sizce?

Bize yakın bir şarküteri var eleman arıyormuş bende sordum aldılar yıl başına kadar 10 bin veriyoruz yılbaşında ise asgari ücret ve sigorta yaoiyoruz dediler çok işlek bı şarküteri değil normal hem kasaya hem temizliği yapacakmisim sabah 8 akşam 7 kapanismis nasıl sizce? iyimi şartları
Şarküteride yeni işe girdim, 10 bin TL ile başlarsın dedi. Nasıl sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
😃
Şarküteride yeni işe girdim, 10 bin TL ile başlarsın dedi. Nasıl sizce?
Cevapla