Sitemizin bahçesinde top oynayan çocuk topu attı güneş gözlüğümün çerçevesi yamuldu gözlükçüye götürdüm 1400₺ istedi tamir için cocuğun annesini tanıyorum kapısına gidip bu parayı istemeli miyim
Gözlüğün parasını topu atıp kıran çocuğun ailesi ödemeli, iste
Hayır, gözlüğünü kendin yaptırmalısın.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Merhaba ✋😇
Bence gidip güzel bir dille söylemelisin, en azından şansını dene vermezlerse pek zorlama istersen, kendin yaptır. Çünkü zorladıkça olaylar sarpa sarabilir mevzu çıkabilir.
@bribón #bribón Saygılar Diler. 🙏🏻🌹
Yani istenmez tabi ama ben olsam çocuğunuzu uyarın insanlar varken sağa sola top atmasın 1400 TL ödedim tamirine derdim. Ben derim umurumda olmaz.
Bence kesinlikle soylemelisin bilmeli herkes çocuğunun sorununu. Zaten ödemeye niyetleri varsa kendileri sorup oduceklerdir
Tabiki parasını al dava aç cumhuriyet baş savcılığına suç duyurusunda bulun terör ile mücadele şube müdürlüğü ne git
1400₺ az para mı?
Aslında eğer durumları varsa vermeleri gerekiyor. Eğer verecek durumları yoksa kendin halledersin
O dediğin rakam az değil. İşte istemesine de verirler mi bilmem. Şahsen ben öderdim.
Gözlüğün fiyatına göre değişir knk pahalıysa iste yani
1400 sıfır kaldır öyle talep et.140 TL versin sadece
gidip anlatıp iste sonuçta onun sorumsuzluğu onada ders olur
Bilerek olmadı ama sebep oldu kırdı bir şekilde yani ödenmesi gerekir.
Böyle şeyler için tv lerde cinayet bilmem neler söylüyorlar
1400₺ az değil
tabiki az değil
kim ödemeli
Onlar ödemeli
Hayır, gözlüğünü kendin yaptırmalısın.
nedenmiş
O bir kaza olduğu için
Bence ailesine şöyle. Çocuk da dikkatli olur.
Kasten bikerek mi yapmış?
Evet ailesine şikayet et
O aile vermeli, onların suçu sonuçta
yok daha neler cingenelik yapmayin
top bu gelir🤷♂️
onurlu durust dogru biriyse odemesi gerekir
sonuçta hata kimde
bilerek atmasa da hata topu atanda cunku sana zarar verdi ve verdigi zararin farkindadir mutlaka gordugu icin
İstemelisin
İste
Böyle bir imkan var mı
Yaptır gitsin
vermez bence
bi güneş gözlüğünün tamiri 1400 lira vay be
Sanmiyorum Maalesef
Ortak ödeyin bence