Para & Ekonomi Papara, 6 ay boyunca uygulamaya giriş yapmayan kişilerden aylık 9,90 TL kesecekmiş. Çok saçma değil mi sizce? 3isha Takip Et Xper 5 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 26 Yapay Zekaya Sor yeni politika böyleymiş. KS'de de olsa keşke de herkes daha fazla aktif olsa :D Papara, 6 ay boyunca uygulamaya giriş yapmayan kişilerden aylık 9,90 TL kesecekmiş. Çok saçma değil mi sizce? Cevapla Uygulama Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı. Bence de çok saçma 0 0 Yorumla
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı. Mantıklı bir karar olmuş gadası 0 0 Yorumla
Aklıma1ŞeyTakıldı Takip Et Yoda Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Gayet mantıklı olmuş çoluk çocuk herkes hesap açtı bir şekilde. Kullanılmayan hesapları temizleme yöntemi bunun adı.. 0 0 Yorumla
AltınYaprakS Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl KS'de oyle zaten. Belli bir suresi vardi 3 ayda bir mi ne hic giris yapmazsan 100 xper falan azaltiyorlardi. Her giris yapmadigin surecte boyle boyle azaltıyor xperleri. Degismediyse boyleydi. 1 0 Yorumla
DontJohn Takip Et Guru Yaş: 126 , eic 92% +1 yıl Bence ksde tam tersi aktif olanlara para verilmeli yazık lan bu gençlere 0 0 Yorumla
Coolguy86 Takip Et Bilge Yaş: 39 , eic 96% +1 yıl Yani boş bırakma diyor hesabı, ben kullanıyom ara sıra sorun yok 0 0 Yorumla
carsngirls Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Net saçma, kullanmadığım bir şeye neden para vereyim? 0 0 Yorumla
Ikae_ Takip Et Xper 7 Yaş: 102 , eic 98% +1 yıl Kapatırız hesabı bu ne kafalarına göre para alıyorlar 0 0 Yorumla
uzak21durun Takip Et Master Yaş: 31 , eic 63% +1 yıl Aktif kullandığım için sıkıntı yok isterlerse 100 TL kessinler 0 0 Yorumla
ESKIbirKSliadam Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Eğer kafaya taka taka takacak bunu bulduysan, Ben öderim sen rahat ol. 0 0 Yorumla
Adanus0101 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 610 cevap paylaştı. papara zaten kötü bir uyguma bankadan para gönderemiysun kapatırım 0 0 Yorumla
_ALCHERA_ Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 370 cevap paylaştı. Bende kullanıyorum fatura ve alışverişlerde çok etkili fakat bu son kural saçma olmuş. 0 0 Yorumla
Peynirciyim Takip Et Yoda Yaş: 102 , eic 99% +1 yıl KS de Böyle bir şey olsa hesabı kapatır giderim, kimsenin de ruhu duymaz 0 0 Yorumla
darrrrbelimatttkapp Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl sende kullanmıcan madem nıe paparalısın ,:D 0 0 Yorumla
sptmbr03 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Gayet mantıklı. Hatta 6 ay çok uzun en fazla 3 ay olması lazım. 0 0 Yorumla
Yadelina Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kullanmıyorum ama gerçekten de saçmaymış 1 0 Yorumla
SayYesMaster Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 93% +1 yıl Kardeşim işim yoksa niye gireyim hasta mısınız. :D 1 2 Yorumla meriç_diyorki +1 yıl Gelde anlat bunu onlara anlamıyorlar iste Yorumla SayYesMaster +1 yıl @meriç_diyorki Kimi nereden nasıl düşürüp s... kerim peşindeler 10 lirayla zengin olacaklarsa vereyim sussunlar awk Yorumla
Tuğberk_Bey Takip Et Master Yaş: 32 , eic 48% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 395 cevap paylaştı. her şey ticaret kuralına göre bazen saçmalıyolar 0 0 Yorumla
İstanbullubeyyyy3452 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl KS de ücretli olsa keşke bir temizlenir ki 0 0 Yorumla
İrrae Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl E altı ayda bir kere de girsinler saçma değil 0 0 Yorumla
97Kerim97 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 681 cevap paylaştı. Ben gibi illegal bahisciler ünlü etti bunları 0 0 Yorumla
BilenAbi Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 100% +1 yıl Aktif kullanmıyorsanız niye var zaten orada para? 0 0 Yorumla
LostThrones Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Altı ay boyunca seks yapmayanları da kapatsınlar. 0 0 Yorumla
TipSizAdam06 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 566 cevap paylaştı. para olunca hi ç girmezler:) 0 0 Yorumla
Ksproff Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,7b cevap paylaştı. Hesapta para varsa gecerli 0 0 Yorumla
ridvan_5 Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Parayı nasıl alacaklarını şaşırdılar ya yuhhh yani 0 0 Yorumla
FısFısOdaSpreyi Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 804 cevap paylaştı. Kullanmıyorum 0 0 Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 408 cevap paylaştı. Sacma 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,6b cevap paylaştı. çok mantıksız 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
Bence de çok saçma
Mantıklı bir karar olmuş gadası
Gayet mantıklı olmuş çoluk çocuk herkes hesap açtı bir şekilde. Kullanılmayan hesapları temizleme yöntemi bunun adı..
KS'de oyle zaten. Belli bir suresi vardi 3 ayda bir mi ne hic giris yapmazsan 100 xper falan azaltiyorlardi. Her giris yapmadigin surecte boyle boyle azaltıyor xperleri. Degismediyse boyleydi.
Bence ksde tam tersi aktif olanlara para verilmeli yazık lan bu gençlere
Yani boş bırakma diyor hesabı, ben kullanıyom ara sıra sorun yok
Net saçma, kullanmadığım bir şeye neden para vereyim?
Kapatırız hesabı bu ne kafalarına göre para alıyorlar
Aktif kullandığım için sıkıntı yok isterlerse 100 TL kessinler
Eğer kafaya taka taka takacak bunu bulduysan, Ben öderim sen rahat ol.
papara zaten kötü bir uyguma bankadan para gönderemiysun kapatırım
Bende kullanıyorum fatura ve alışverişlerde çok etkili fakat bu son kural saçma olmuş.
KS de Böyle bir şey olsa hesabı kapatır giderim, kimsenin de ruhu duymaz
İyice şımardılar. Yakında kapatacağım kesinlikle.
E bunu ödememek için ne yapılmalı, kullanmak dışında?
sende kullanmıcan madem nıe paparalısın ,:D
Gayet mantıklı. Hatta 6 ay çok uzun en fazla 3 ay olması lazım.
Kullanmıyorum ama gerçekten de saçmaymış
gidipte kullanam bari
Kardeşim işim yoksa niye gireyim hasta mısınız. :D
Gelde anlat bunu onlara anlamıyorlar iste
@meriç_diyorki Kimi nereden nasıl düşürüp s... kerim peşindeler 10 lirayla zengin olacaklarsa vereyim sussunlar awk
O kadar para veriyorlar
Almasınıda bilirler
her şey ticaret kuralına göre bazen saçmalıyolar
KS de ücretli olsa keşke bir temizlenir ki
E altı ayda bir kere de girsinler saçma değil
Ben gibi illegal bahisciler ünlü etti bunları
Ben döndürdüm benden kesmez heralde
Aktif kullanmıyorsanız niye var zaten orada para?
Ne alakaysa iptal ettim ben de
İki dk uygulamaya gir çık nolacak
İyi oldu yazdığın kapattım hesabı
Hesabı bu yıl basında kapatan ben😁
Hesabı kapattım iyi ki
Zorla kullandırtacaklar.
Altı ay boyunca seks yapmayanları da kapatsınlar.
Çok saçma gerçekten
para olunca hi ç girmezler:)
Hesapta para varsa gecerli
Her gün giriyorum ben zaten 😆
o zaman kapatırım
Saçmaymış
Çok sacma
Hesabi silmek daha mantikli
Saçma
yasal olmayabilir
paran yoksa çekmez.
hesabımı kapattım
Parayı nasıl alacaklarını şaşırdılar ya yuhhh yani
Saçma evet
Kullanmıyorum
Sacma
Banada geldi hesabı kapattım
mantıklı hemde çok
çok mantıksız
Ben papara hesabımı sildim
Çok saçma
Çok saçma ya
Evet
Sacmalık