Papara, 6 ay boyunca uygulamaya giriş yapmayan kişilerden aylık 9,90 TL kesecekmiş. Çok saçma değil mi sizce?

yeni politika böyleymiş. KS'de de olsa keşke de herkes daha fazla aktif olsa :D
Papara, 6 ay boyunca uygulamaya giriş yapmayan kişilerden aylık 9,90 TL kesecekmiş. Çok saçma değil mi sizce?
Papara, 6 ay boyunca uygulamaya giriş yapmayan kişilerden aylık 9,90 TL kesecekmiş. Çok saçma değil mi sizce?
Cevapla