%100'den fazla kira artışı vicdansızlık değil mi?

Öncelikle öğrenciyim yurttan daha karlı ve daha rahat diye eve çıktım ama ev sahibi çok fazla kira artışı yaptı ya öde ya çık diyor okulların açılmasına bir ay kaldı yurt başvuruları bitti yeni ev bulmam da mümkün değil şu an. Kara kara ne yapacağım diye düşünüyorum? Sizce bu vicdansızlık değil mi?

%100'den fazla kira artışı vicdansızlık değil mi?
Cevapla