Kızım 25 yaşında ama hala oyuncaklara para harcıyor. Fuzuli masraf değil mi bu?

Merhabalar ben 51 yaşındayım
Kızım yetişkin olmasına rağmen sürekli kendisine oyuncak alıyor daha geçen kendine bebek seti mi ne almış 3000tl tutmuş
Sinirlendim hani bir kızın oyuncaklar alma yaşı geçmedi mı?

Şey diyor benim param diyor diyor çalışıp kazanıp istedigim gibi harcıyorum diyor

Kendisi matematik öğretmeni

Güncellemeler
+1 yıl
Kızıma bunları okudum. Şey diyor evime aylık 70k para geliyor. Yeri geliyor tatile çıkabiliyorum yeri geri istediğim her şeyi yapabilirim. Aldığım oyuncaklar çoğu yetişkinlikere göre olan oyuncaklar diyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Benim o kız olduğumu düşünen. hayır o kız değilim sadece bu siteyi kızım sayesinde öğrendim ve onun hesabından yazıyorum daha çok benim adıma o yazıyor.

2. olarak kızımla ilgili kızım evli ve 2 aylık hamile birisi. damadım da konsol diye bir şeyle uğraşıyor.
evlerine 70bin maaş giriyor.

Yorumlardaki çoğu insan küçüklüğünü yaşamadığını söylüyor ama dedesi tarafından iyi şekilde yaşadı.

ve aldığı şeylerin dekoratif ve koleksiyon olduğunu söylüyor.
Kızım 25 yaşında ama hala oyuncaklara para harcıyor. Fuzuli masraf değil mi bu?
Cevapla