Kıyafet seçiminde, dışarıda yemek yemek, kişisel bakım gibi

Kıyafet seçiminde, dışarıda yemek yemek, kişisel bakım gibi

Eskiden yemek yapmaya üşendiğimde sipariş verirdim, artık yoğurda ekmek doğrayıp yiyorum.
Mecbur kalmadıkça kıyafet almıyorum. Aşırı kalitesiz ürünlere aşırı yüksek meblağlar ödemek hakaret gibi geliyor. O yüzden eski kıyafetlerime girebilmek adına, kilo vermeye çalışıyorum.
Bir yıldır sinemaya, tiyatroya gitmedim. Eskiden her sezon en az 4 oyun izler, her ay en az bir kez sinemaya gitmeye çalışırdım.
Arkadaşlarım dışarıda buluşmak istediğinde, eve davet ediyorum artık.
Bir tanecik kedim var, onun da bir yıldır aşılarını yaptıramıyorum ya.
Eskiden tercih ettiğim kozmetik markaları vardı. Artık sadece mecbur olduğum ürünü, onun da en hesaplısını almaya çalışıyorum.
*
Böyle devam eder bu.
eskiden cafeler dolu oluyordu. bazen önünden geçiyorum, boş
Yani ister istemez yaptı çünkü dışarıda en ufak bir yerde yemek bile 200 300 lira civarı olmuş bunun çayı kahvesi eğlenmesi dersen harbiden maaşlı bir insan için ağır gelebilir
hemde çok ağır geliyor
Yani önceden arkadaşlar ile arada Süleymaniye de teras cafelere giderdik manzaraya karşı oturmak güzel oluyordu ama şimdi hesap bayağı kabardi
birde bu pahalılıkta acaba ne hesap gelecek endişesi
Yani en basit çay 5 liradan 20 veya 25 liraya çıkmış digerliri kim bilir ne kadar olmustur
Cevap
3Cevap
Eskiden hafta da bir et alırdım Şimdi kurban bayramında anca yiyorum. Sebze meyve bile çok pahalı.
iyisin bir ayda yemeyen bile var
Evet eskiden Akp düşmanıyken artık koyu AKP'li oldum. Bu millete her şey müstehak.
sende haklısın
Zengin zengın oldu fakir fakirlestı ıyıce
sistem öyle
Hükumet hedef 2026 demiş düşün artik
milleti açlıktan perişan edecekler.
Dış güçler 🤣🤣🤣
evet kıskanç dış güçler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?