Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Çantaya 1224 tl vermişim. Etiketine baktım.
Normal markasız bir çanta aldım. Fiyatı bin ikiyüz tl verdim. Normal mi?
Fabrikatör babam olsa ben de alırdım
Bu fiyatın altında bir şey yok ki artık mecbur alıyorum.
Sus pis zengin kızı))
Sen benden zenginsindir
Babandan zengin değilim)
Kaç yıldır para biriktiriyorsun
Napıcan
Sormuyorum.
Söylüyorum😂😂
Seni alıp babanın oaralarını yicem)))
😂😂😂
Cevap
6Cevap
Bence çok ama ülkede ucuz şey kalmadı
selam niye çok olsun. ama her şey pahalı biliyorsun eskiden olsa her şey uygundu fiyat olarak şimdi alım gücü olarak her şey pahalı durumda
Evet çok..
Fazla
Bu ekonomi de 2000 TL desen gene normal derim
Premium parasi
Fazla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar