Türkiyeden giden herkes neden her şeyi Türkiyeyle kıyaslıyor?

Başka konunuz mu yok? Sürekli sürekli olarak şu arası böyle Türkiye de böyle değil şöyle değil. Arkadaşlar biz Türkiye'yi nin durumunun iyi olmadığını zaten biliyoruz. Neden sürekli insanlara bu konuda bahsedip bunaltıyorsunuz? Adam parayı Euro kazanıyor Euro harcıyor Euro yaşıyor ama kıyası Türkiyeyle yapıyor bu mantıklı değil.
Türkiyeden giden herkes neden her şeyi Türkiyeyle kıyaslıyor?
Cevapla