AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
171Cevap
Bunu şimdi dert edeceğine gereksiz yemediklerine yansaydın
İlk görüşme için kahvaltı yemek düşüncesi bana fazla zaten.
En fazla kahve çay içilir
O istedi ben de bişey diyemedim
Çok gereksiz bi masraf olmuş. Yediğiniz de bi b. k olsa
Hsjsjaja kıznapsın
Düzgün bir şey yiyip icseniz neyse diyeceğim
Bence kendi şeyini kendin ödeseydin daha iyi olurdu çok masraf yaptırmışsin
Günümüz Türkiye şartlarında ilk buluşmada normal bir harcama olmuş.
Bende gecen kocamla kebap yemeye çıktım 850 TL tuttu diye iki gün suçlu hissettim
Normal da yeri sen belirlediğin için ortak hesap ödemeyi yapabilirdiniz
Aman boş ver en iyisini yapmissin. Biz uygun yerlere gittikde noldu değermi bildiler.
Buluşmalara değer biçilmez. İyi vakit geçirilir ve hesabı tutulmaz. Bazen hiç para harcamadan bazen de çok para harcayarak iyi vakit geçirirsin.
Hayir ayip oldu mu diye tedirgin oldum
Olmaz işte onu diyorum.
böyle bi soru yerine
ben buna değermiyim sorusunu sormalısın evet
sen buna değecek kadar değerli birimisin 😆
Evet değerim tabiki
neyin değer misal
Yemin ederim hastasiniz. Yediğim 1 çay 1 kruvasan. Limonatayi da o israr etti.
Bunun için escort ya da yiyici diyen kişiler, dehşetsiniz!
Suratiniza para atilip bırakılacak tipler
ne saçmalıyon be. yazdığına bakılırsa
değmezmişsin acıdım çocuğa
Ortak ödeyemiyor musunuz? Bencil ve anlayışsızsınız. Sizin gibiler seviliyor işte ben aç kalırım açıkta kalırım yine istemem Allah bu duruma düşürmesin beni
Manyakmisinacaba? Ilk buluşmada ben ödeyecek değilim
Öyle bir kaide mi var? Şah mısın sen sultan mısın ne bu ayrıcalık? Sen öde ilk buluşmada madem
Adettir, ilk buluşmayı erkek öder. Sen nerde yaşıyon Almanya mi? 😂
Almanyada yaşamıyorum fakat insanları zor duruma düşürmek ve bunu marifetmiş gibi ayrıca böyle bir zorunluluğu varmış gibi konuşman senin ucuzluğunu gösterir. Asla böyle bir şey altında kalmam. Yazık günah derim beraber öderiz. Adamın yerinde olsam paragöz kadın derim tekmeyi basarım
Aç mısın sen?
Yaşın doğru mu?
Evet doğru. Aç değilim ayrıca. Karnım aç olsa da gönlüm aç değil sizler gibi. 30 yaş üstüne gelmişsin zaten bir sor kendine ben neyi yanlış yapıyorum neleri doğru yapıyorum. İnsanlara neden bir şey dayatıyorum. Bu yaşına gelmiş öğrenememişsen diyecek bir şeyim yok sana. Vicdan-ı muhasebe yapıyorsan ve yine de rahatsan hiçbir şey diyemem. Allah hidayet versin
Sen spora git sende sinir var, cehalet var, ego var, stres atmalisin
Sen de git erkek parası ye. Babanın yerinde olsam yatacak yer vermezdim sana. Cahil koca karı işine bak
Ben babamin evinde yaşamiyorum, İstanbul'da yaşayip çalişiyorum ve ev alacak maddi gücüm de var 😂
Aynen aynen
kuzum ilk buluşmayı nezaketen erkek öder?
bir dahakine de kız ısmarlar 500-600 ne kadar ödeyebiliyorsa kız öder neden bu kadar yüklendiniz kıza. Hep sürekli adama ödetse tamamda
850 TL çok mu? Abartılacak bir miktar değil..
Ohhh iyi olmuş boş ver 😂 böyle daha çok kıymete biniyorsun inan
Sence değer mi? Yediği içtiğini boş ver, adam nasıl bakıyordu?
Yani çok değil ama güzel bir kahvaltıya daha değermiş
Siz hiç dışarda yemek yemiyor musunuz? Normal yani bunlar
Şimdi aileme yemek ısmarladım yani eve 3 tavuk dürüm getirttim 480 TL
Yani bi da pahalı yerler olursa tabi ki öyle olur normal artık maalesef çok kötü ekonomi
En son kardeşlerimle yemek yedik ünlü bir kebapçida ve 350 liraydi bir kişilik yemek. Ama burada yediğimiz bişey yok dandik ondan dedim
Olsun demek ki razı 😃
Soru yıkılmış.. Sana harcanan her kuruşa yazık
Da Onemli degil oyle seyler aklina bile gelmemesi lazim o anda geliyorsa bir sorun var
Hepsini sana ödetirdim. ben kadınlara bir şey ısmarlamam. Evlendiğim kadın harici. İlk önce değer kazanmayı bilmeli sonra değer verilir. Çocuğun telini ver de umumi wc ye esc numarası olarak yazıyım. böyle god of godsların hakkı umumi wc kapısıdır.
Varoş serseri
😎 Eyw Mübalağa etmemişler teyzem 🤫
Bence normal ve her şey gibi ülkede flört etmek bile artık masraflı
Cocuk sesini çıkarmadıysa sessiz sakin demk. Ben buluşmaya gitmiştim. Soda alayım demiştim. Surat asmıştı
Sodadan daha ucuz bişey yok ki
Kendini ilk buluşmada belli ettiği iyi oldu.
Aldığın şeylerin zaten fiyatı pahalı ama biraz az alabilirdin belki cebinde yeteri kadar parası yoktu rezil. olmamak için verdi keşke yarısını da sen ödeseydin
Bir daha buluşmam, gereksiz pahalı yerlere götürmüşsün bence
Millet bırak evlenmeyi sevgili yapmaktan soğuyor artık
adam ne iş yapıyordu durumu iyise ve güzel vakit geçirdiyseniz fazzla değil
Adamın geliri mesleği ne mesele o.
Adama dokunmuyor sa sıkıntı yok
Aşırı pahalı.
Paraya bu kadar önem vermem asla ama ilk görüşme için hesap ortak ödenir.
Çok para değil. bunları düşünme geçen hafta arkadaş ilk buluşmada 3.500 ödetti adamı tipini beğenmedi engelledi hatta 😄
Var ya o kız o adamın köpeği yapmıştır helal olsun bu işler böyle, böyle erkekleri bulduğunuz zaman ezin
Yuhh, insan begenmiyorsa niye öyle siparis veriyon. Bi çay iç kalk
her şey iyi hoş da ilk buluşmada kırk dakika bekletmek ve senin belirlediğin iki mekana gidip ikisinde de olmaması 😂😂 can sıkıcı biraz. 850 TL yani normal sayılacak bir rakam
şimdi şöyle bişey var, ben kendim için söylüyorum karşımdaki kişi benim gibi öğrenci ve çalışmıyor ise 1250 tl bursu var ya da kredisi, ona 850 harcatmak acımasızlık, askeri ücretle çalışıyorsa bence yine abartı ama durumu oldukça iyi ise bence normal
Bi *m sevicem su faturasını ödeyecek para kalmadı, adamin ic sesi
Ya kiymetini bilin
Bunu dert ediyor olsaydın limonatayla sodayı bari öderdin :D :D
Evlenirseniz sorun olmaz, yoksa masraflı bir anı olarak içinden çıkmayabilir
Arabaya yeni teker alsam daha çok işime gelirdi, 4-5 kat pahalı olurdu ama sıfırrrr
Sorun sende değil daha uygun mekan bulmanız lazımdı hata ikinizde yanı
Ortalama fiyatlar bunlar gülü seven dikenine katlanır misali
Para yedirmeyi seven enayi erkekler için sorun olmaz bence sende çok takılma boş ver böyle kızlar yaraniyo merak etme
Aslında normal şartlarda çok bişey yok ortada ama erduvan efendi hazretleri yüzünden her şey pahalı olduğu için insana ister istemez dokunuyor
Bence aksilik bunlar kendisi problem etmiyorsa kötü durum değil gelen sefer bulursun güzel yer ona kahvaltı ismarlarsan olur biter
Çok iyi olmus. erkek maddiyat harcadigi kadini daha cok benimsiyor
Evet galiba haklisin, hesaptan sonra biraz yürüdük elimden tutup öptü ellerimi.
Izin verme hemen o tarz seylere. geri cekil oyle olunca. erkek ulasamadikca deger veriyor
İlk buluşmada neden herşeyi onun ödemesini bekledin? Parayı adama harcatırken düşündün mü yok
Ilk bulusmada erkek öder
Ya defol git allah askina herkes kendi yedigini oder aq ilk bulusmada erkek oder kanunu yasasi mi var olm
Türkiye de zaten fiyatlar pahalı bence aşk için sevgi için değer
Sonuçta her şey pahalı yani senle alakalı bir şey değil ki ödesin bir zahmet
Sadece çay kahve olsa neysede daha flört bile değilsiniz hepsini adamın ödemesi saçma olmuş bence şu durumda sende yediklerini ödemeliydin çünkü hesabın o şekilde gelmesi senin hatan.
Ilk buluşmada kadin ödemez erkek öder
Bu zamanda normal. Gıda enflasyonu uçan sayılı ülkelerdeniz.
hesabı boş ver de etkilendin mi devam edicek misiniz
Kahvaltı ismarlayim mi sana
Evet beğendim
o zaman değmis boş ver beğenmeyip konusmayı kesseydin para çöp olucaktı😵💫
40 dk da gec kalinmaz yani. Masraflarini gec kalmana say bir sey olmaz
Yalnız geç kalan da hesabı odemeyende kiz
@jsaoowwowp anaa daha da beter adamin yerinde olsam kalp krizi geciririm ama 40 dk kizi beklemis olmasi ne kadar "akilli" oldugunu gosteriyor zaten.
işte böyle para avcısı kadınlara yol vereceksin. Benim kişisel yorumuma yanıt verdi şey diyor hesabı ilk bulusmada ödemeyen erkeği erkekten saymam nskskwkeke paragöz iste
@jsaoowwowp yaa boş ver. Adama da acımadim. 40 dk beni bekleten insanla asla konusmazdim bir de kiz gelince bir ton para harcamis yarim akilli.
M@l işte
Yarim akilli dediğin adam eğitimiyle seni 10'a katlar 😂
Akıl olamadıktan sonra eğitim olsa ne yazar be abla? Bulmuşsun yolunacak kaz sende haklisin
Sende artık bir kasmerlik varsa adamı ayartmissin parasını yemeye başlamışsın ahaha senin gibileri yaşlanınca gençler iyi sömürüyor kendinize genç sevgili yapionuz ebenizjn nikshini goruonuz
@jsaoowwowp 😂😂😂 hasetlikten beyniniz kısa devre yapmış bakiyorum
Paralı erkek çok yavrum bulursun bir tane enayi sömürürsün. Ben alnimin teriyle kazanıyorum sen ise * . nin teriyle
@jsaoowwowp 😂😂😂 zavalli neyin kafasini yaşıyorsa? Dünyada tek üniversite mezunu sensin, tek sen çalışıp maaş aliyorsun. Herkes cahil herkes hazir yiyici demi? 😂 zavallim git tedavi ol. Hasetlik problemini de halledemezsen hayatin boka döner bunu da unutma
Hesabı o ödesiyse karşılığını bekliyordur 🤕 ama ortak ödesiyseniz sorun yok
Hesabi o ödedi
Karşılığını bekler
Karşılık yok yatmiycaz
Başka şeyler yaparsın 😀
Yatmiycaz diyorum başka ne yapicam
Ok.
o arkadaşın maddi durumu nedir bilmiyorum ama inan şu an içinde bulunduğumuz durumda 850 TL çok değersiz bir meblağ
bilmediğin yerleri neden öneriyorsun🙄genel olarak bakınca birden fazla saygısızlık var
Bildiğim yerlerdi ama durumlar değismis
İyi yapmışsın Erklere acımayacaksın Erkekler ona acımayan kadına bağlanır..
Kendi yediğin içtiğini şeyin parasını odeseydin keşke ben utandım ya
hem geç kalmışsın hem de buluşma yerini organize edememişsin.. ilk buluşma için 850 tl fazla bence, bari mahcup olduğunu belli etmek için bi mikarını sen ödeseydin keşke
Abla boş ver ya ben içtiğim çayın parasını isteyen biriyle 3 yıl çıktım ya böyle olsaydı
O da abartıymis geçmiş olsun
Bence birdahakine mekanı sen değil o seçsin :D
Ben hesap kısmına takıldım yani kruvasan 125 se sandviç de o civarlar da olsa yani yine pahalı ama 700 çok gelmiş cidden durumu iyi biri değilse adam iyi fedakarlık yapmış yani keşke hepsini sen ödetmeseydin
Ilk bulusma diye hic karismadim, erkek öder çünkü
Eğer yanında paran yoksa bunu karşı tarafa açıklayabilirsin. İlk buluşmada karşı tarafa ödemezsin ben olsam bir daha buluşmazdim
Ne parasi
Karşıya niye ödemiyorsun ki benimde kız kardeşim var ama sevgilisi ile buluşmasında kendi hesabını kendi öder erkeğe odettirmez. Bir de sen ilk defa bulusmussun.
Karsi ya niye odetiyorsunki olucak
Ilk buluşmayi erkek öder. Nerede yaşiyorsun uzayda mi
Böyle düşünüp sonra kadin erkek eşitliği demeniz yokmu. İlk buluşmayi erkek ödeyecek diye şart yok. Sen zaten karşı tarafi düşünsen ödemesine kabullenmezdin bir de cok mu para harcar misim diyorsun. Yeri gelecek sen ödeyeceksin yeri gelicek o ödeyecek. Ama ilk buluşmada karşıya ödetmek uygun değildir.
Komiksin çocuk
hayır canım normali bu artık zaten boş ver... parası olmayan erkekle isin olmasın
Paradan önce geç kalıp bekletmen hoş olmamış. İlk buluşmada kahvaltı yanlış seçim bence.