AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
171Cevap
Boğazda falan mı oturdunuz ha da Nişantaşı'nda hesap çok fazla yani adam sabırlı birisiymiş vala
Beyoğlunda
buluşma için tırnak+ ağda yaptırsan sen de bi o kadar harcardın :D
öylesi daha Bi yaraniyor kendine güvenmeyen sevgili yapmasın
850 artık para değil ki. Bu arada niye Türkiye de kadınlar ellerini ceplerine atmiyor bu kadar beleşci bir insan topluluğu olamaz
Kaç yaşında bu adam yani o olgunluk var mı sonra başına kakabilir?
Hesapta sorun yok bence ama 40 dakika bekletilseydim çok kaliteli küfürler ederdim şahsen😀
😂😂😂😂
Isteyerek bekletmedim trafik
Biri bana yeri sen belirle dese esnaf lokantasında tost çay derim 😃 ne gerek var o kadarcik şeye o kadar para vermis
Manzarali güzel yer olsun diye duşundum
İşte maddiyata değil birlikte vakit geçirmeye değer veren o kadın sizden az kaldı.
Bedavaya bulusan kalmamis ya paranizla doyuramadiginiz insanların kölesi olmuşsunuz
Buluşma teklifinin kimden geldiği önemli bence ısmarlama için
Buluşmayi o istedi, ben kahve içeriz dedim o kahvalti edelim dedi. Mekani sen seç ben pek bilmiyorum oralari dedi
Ben sahile götürüp simit kola almıştım ilk buluşmada 4 yıldır beraberiz seni biraz dolandırmışlar galiba
çocuğa ilk günden girmeseydi iyiydi keşke sende verseydin bişiler
Ilk buluşma olduğu için hesaba karişmadim
Senin paran yok mu? Karşı tarafın parasını yemekten başka vasfiniz yok mu yA. O herifte canım daha hiçbir şeyin olmayan kıza bu kdr masraf yapılmaz en fazla kahvesi ödenir. Zaten birkaç buluşmadan sonra o paranın karşılığını ister senden Eskort kadar yıkıksınız ya cidden tedirginiz içtiğiniz seyi ödeyin be bu insan ne senin senelerdir sevgilin ne de kocan ilk tanıştığın adama nasıl olur her haltı ödetirsin sonra Eskort diyince alınırsınız yazık kafanıza
Erkekler böyle kızları seviyo yalniz? Biliyosun dimi niye kıza kiziyosun birazda doğru yapmış parasını yedircek kadar enayi olmasın madem çocukta
Malsinbiliyosun demi?
Bence bu yorumu yapan senin kadar mal olamam
Beysinsiz bir para yiyici daha sana laf anlatmak çöl isterdim ama değmezsin o yuzden yorumumdan ikile
Çok haklı bir yorum size katılıyorum
850 tlye size bir hediye almış olsaydı bence daha iyi olurdu
Senin gibi kizlardan hic hoslanmiyorum yazık adama yaa
A*m derdine bi kıza o kadar para ödemis sence çocukta suç yokmu? bazı erkeklere müstehak bence
Oda doğruu haklisin
Maalesef
Keni şahsıma bu kadar para harcamam değmez bacım boşuna vermiş sin
Onun yerinde olsam sana tek kuruş harcamazdım. Ben hayır kurumu muyum, her buluştuğumu besliyim.
Kesinlikle katılıyorum.
Paraniza kiyamiyorsaniz ananizin dizinin dibinde oturun
Ben sevdiklerin için para harcarım ve gram umurumda olmaz, ki iyi de para kazanıyorum zaten. Ha senin gibi para insan değil cüzdan arayan birine 1 kuruş bile harcamam.
Sen zaten annenle yaşlanacağin icin iyi yapiyorsun
Annemle niye yaşlanalım, senin öyle mi oluyor yoksa kıyamam be
Ee tabii para olmayınca
Seni besleyen de olmayınca kalsın öyle normaldir
Afedersin ama sence hicmi vicdan yok insan istemem kalsın falan der 🤣😁
Kuzey Güney 1.26.16. Saniye Kuzeye dönerdim ben olsam :d
Kuzey Güney 12. bolum
Baya abartmissin çok fazla harcamissin tabi zenginsen sorun yok
Biraz fazla yani de neden burada soruyon onu anlamadım insanlara kendini hakaret ettirmek için mi akıllı biri bile bilir fazla olduğunu ne diyeyim ki daha
Peki canım adama hesabı ödetmek yerine kendin gururlu bir kadın olmayı seçip kendi hesabını kendin neden ödemeyi tercih etmedin?
Ilk bulusmayi erkek öder
Hahahhah saçmalığa bak. Sen onun parasına bu kadar muhtaç mısın? Ezik misiniz ya kendinize bunu yakıştırıyorsunuz?
Daha çok son buluşmada çok masraf ettirmişsin
Bu hesaplar yapılıyorsa arkadaşlık ilişkileri bitmiş demektir
Kazancına göre değişir, yeterli kazanıyorsa çok sorun olacağını zannetmiyorum
Adam sonunda istediğini aldıysa değmiştir
Yatmadik yatmiycaz evlenmedikce
Yok, o adam bir daha buluşmaz senle demedi deme. Bahaneler uydurur gelmez
Devamli yaziyor, benden hoşlanmis. Tekrar görüşmek istiyor
Oo adam inatçı cıktı, 800 liranıj acısını çıkarma peşinde jsjsjs
Neden kendi hesabını odemiyorsun?
Çünkü ilk buluşma ve ben fedakar erkek severim. Hesabimi ödersem onu artik erkek yerine koymam
Ya bi sg yiyici gebeş kaplumbaga
🤣🤣🤣 git Alman hesabi öde sen beyin fukarasi. Sanki kiymetin bilinecek
Umarım adam gerçek yüzünü görür...
Kiskanc hasedinden kudur😂
Yediklerinin parasini öde?
Yok daha neler
Hemen şu kıza mide lavajı yap.
Erkekler cüzdandır işte ispatı
Bari ödeme teklifi etseydiniz
Hic ödemeyi teklif etmedim ilk bulusma
Sağmışsın resmen adamı daha yaklaşmaz sana
😂😂
Devamli yaziyor, benden hoşlanmis. Tekrar görüşmek istiyor
Orası nasıl bir mekan ki o kadar almıslar
Biraz adı duyulmus bir cafe
Bi şey için çok
Sende orayı secmeseydin bne cok mahcup olurdum fiyatını gorunce istemezdim de
Ailemden birine bile borclanmak istemem bir dahaki bulusma da sen ode bence yemek falan ısmarla
Şu an devam ediyo musunuzz
Evet
cok hoslandin mi ondan
ben olsam alman usulü yaptırırdım.
O yüzden yalnizsin
yalnız değilim.
Alman usulü yapan adamla işim olmaz
sana kalmadım, daha kendi paranı kazanmak acizsin be.
Benim maaşim seni 3 e katlar
1. benim maaşımı nereden biliyorsun? 2. kendi paranı ödemekten acizsin yinede.
Hâlâ engellemediyse seviyordur falan😂😂
40 dk bekletilmek , offf tam engel atma sebebi
Ben 40 dk bekletilsem engel atmam ki bir kez daha buluşup buluşmaya gitmeyip sonra engel atarım😂😂
@Akrep-Bir_Adam yok çok hoşlanmis benden
@Gzz00 aşırı haklısın 😂😂
Nasıl 40 dakika geç geldin
Trafiğe takildim
Telefon açtın mı
Evet
Bir mekana gidilecekse onu erkek belirler.
O bana birakti
keşke Kahvaltı edeydik bari.
Amac oydu ama olmadi bulamadik dolasmak da istemedik
Çok para ödemesi hoşuna gitmiş sanırım
Hayir
çoook hemde ilginçsiniz
Hiçbir şey harcamamış
Abi date e cıkamaz olduk sizin yüzünüzden
Ayıp olmuş bence 2. mekanı bari adam seçseydi
Daha uyguna yemek varken 850 çook
Maddiyat önemli değil.
Senin için değer demek ki
İlk buluşmada 16 670 lira harcadim:(((
Sana diyecek söz yok. Sonuç ne oldu peki
Yuh nereye harcadın o parayı
Laptop hediye etseydin daha mutlu olurdu😂😂😂
Kanka hayır kurumuna bağışlasan dua alırdın. Baktin tek sen ödüyorsun herşeyi birak gitsin. Sen paranı sagicak birini degil seni seven birini bul
850₺ okadar harcanır mı çok yazık (!)
Iyi yapmıssın boş ver daha çok değerin olur
Bor degeri kalmamış sanki
Oha awq
Soyulmuş çocuk
Eh yapcak bi sey yok anca piyasa malum.
Düşman başına aman aman
Bu yüzden manitam yok kafam rahat
65 bin aylık gelirim var bana Cook geldi 850 tl
Aslında bu ekonomide normal
Vay be çok deli para xd
Bir kere verirsin Ödeşirsiniz
Jdhdjdkdhshs
Çerez parası bile etmez 😀😀
Hsjsjdhshsjs
Komik mi
Yani çocugu dinleseydin keşke.
Valla 850 tl bu devirde bi hicc
Buldun cömerti somurursun şimdi demi