• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

İlk buluşma için 850 TL harcadı. Çok mu masraf yaptırmışım? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1017
Yapay Zekaya Sor
İlk buluşma için 850 TL harcadı. Çok mu masraf yaptırmışım?
Cevapla
İnternet Soruları Hesap Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
28 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

155

Cevap

171

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • efendimbenim
    efendimbenim Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 56%
    +1 yıl

    Bu sevgililik evliliğe gitmeyecekse o zaman aklıma şu sonuç geliyor derviş derviş’i sırayla binermiş

    3
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben beğenmediğim adamin tüm hesabini ödemistim daha önce.

      Yorumla
  • hayatimiyaoi
    hayatimiyaoi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    40 dk geç kalman 850 tl harcanmasından daha kötü bir şey insan değersiz hisseder o buluştuğun kisi yerinde olsam 10-15 dk geciktikten sonra beklemezdim bile helal olsun ona ve yemek konusunu abartmışsın alacağınız yiyeceğiniz şeyin fiyatına bakmıyor musunuz siz ben olucam beni 40 dk bekleten birine 10 tl dahi harcamam değer veriyormus sana belli iyi yapmışsın diyenler ayrı bir kafa sizi karşınızda ki insan 40 dk bekletse zirlarsiniz buna iyi yapmışsın diyorsunuz garipsiniz.

    1
    0 Yorumla
  • elliffff
    elliffff Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Kafana hiç takma doğru yoldasın para harcatırsan kıymetin olur ben para harcatmadım etmedim kıymetim bilinmedi hiç ama harcatan arkadaşlarım şu an çocukları parmaklarında oynatıyo hesap kitap yapma harcat gitsin zaten şu zamanda hiç para o bişey olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Mücahit3402
    Mücahit3402 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 96%
    +1 yıl

    Valla senin gibisine can kurban biz gecede bazen on binlik oluyoruz 😏

    1
    0 Yorumla
  • DOBRAVEGUVENİLİR
    DOBRAVEGUVENİLİR Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 68%
    +1 yıl

    Bunu düşünmen çok ince biri olduğunu gösterir. Aferin.

    1
    0 Yorumla
  • NangaParbat
    NangaParbat Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 95%
    +1 yıl

    ilk buluşmada olur öyle şeyler. bu piyasaya göre çok değil.

    1
    0 Yorumla
  • VladTepesh
    VladTepesh Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110 , eic 96%
    +1 yıl

    Çay kruvasan falan ne oluyor ne anlatıyorsun ben anlamadım.

    İlk buluşmada x lira harcadı çok mu diye soracaksın alt tarafı

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yenilen şeyler çok basit onun için dedim

      Yorumla
    • VladTepesh
      VladTepesh
      +1 yıl

      Anladım, gerek yok o kadar detaya ya. Pahallı zaten her şey

      Yorumla
  • OtakuBilge
    OtakuBilge Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 80%
    +1 yıl

    konu 850 tl değil 40 dakika bekletmen. 40 dakika bekleten insandan bi b0k olmaz ben ayrılırdım

    2
    0 Yorumla
  • aloovera
    aloovera Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 95%
    +1 yıl

    850 lira tuttuğunu nasıl anladın?

    Sana söylememesi gerekirdi.

    2
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Söylemedi kabaca bi hesap yaptim menüyü gördugum icin

      Yorumla
    • aloovera
      aloovera
      +1 yıl

      Canım bir daha bir erkekle ilk kez buluşacağın zaman dolandırıcı olmayan yerler seç. Bana özellikle o mekanları seçmişsin gibi geldi. Fiyatları takip etmenden belli.
      Ya ayrıca ben erkek olsam beni lüks yerlere götürüp bir de hesap kitap yapan, fiyatlara bakan ama hesabı da özellikle kendi ödemeyen kızla bor daha görüşmezdim. Çok iticisin. Senin yaptığın görgüsüzlük olmuş, hem mekan söylüyorsun hem de hesabı ödemiyorsun. En azından bir mekanın ücretini sen verseydin. Ya da bıraksaydın kendi ekonomik gücüne göre kendi mekan seçseydi. 850 lira ona çok mu geldi anlamına geliyor bu soru biraz da ve bunu sorduğuna göre maddi durumu iyi biri de sayılmaz. Buna o kadar takıldığına göre onun da bu durumdan rahatsız olduğuna dair bir şeyler sezmişsin onda.

      Yorumla
    • aloovera
      aloovera
      +1 yıl

      Yediğiniz içtiğiniz şeyler bir şey değil ve evet çok pahalı.

      Yorumla
    • aloovera
      aloovera
      +1 yıl

      Geç kalma konusuna gelince bilerek yapmadıysan sıkıntı yok. Ama ilk defa görüştüğün biriyle iki mekan gezmek de saçma geldi. Önce bir ilk izlenim 1 2 saat oturursun. Sonra yavaş yavaş sindire sindire. Bir anda olan şeyler bir anda biter.

      Yorumla
    • aloovera
      aloovera
      +1 yıl

      Bilerek yaptıysan da yine aşırı itici kız davranışı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Abartiyorsun herşeyi didiklemek normal bir davranis değil

      Yorumla
    • aloovera
      aloovera
      +1 yıl

      Bu söz tam olarak senin için söylenebilecek bir söz.. Sen bana tavsiye verecek durumda değilsin şu anda önce bir tarzına bak.. Kezban Kezban sorular sormuşsun

      Yorumla
  • lashere
    lashere Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 97%
    +1 yıl

    Beni biri 40 dakika bekletse bir daha yüzümü göremezdi ki beklemezdim bile o kadar sabırlı adammış

    2
    0 Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Normal sen takılma böyle şeylere, elektirik aldinmi bari

    2
    5 Yorumla
    • icedearth45
      icedearth45
      +1 yıl

      ben senden aldım da :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet aldim

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Karşı taraf ne durumda, o da aynı sekilse bunları. Önemi yok ya bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet hoşlanmiş tekrar görüsmek istiyor

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Harika

      Yorumla
  • linkerboy1991
    linkerboy1991 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Artık 850 liranın değeri kalmadı sen düşün zengin demek ki arkadaş sesini çıkartmadığına göre ama ikinci buluşmayı güzel yerlerde yapmazsınız orta seviyeli biryerde yaparsınız

    0
    0 Yorumla
  • Yusuf022
    Yusuf022 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Öncelikle ilk buluşmada gecikmen iyi bir şey olmamış bide adam ödemiş parayı sen nereden biliyorsun 850 tutdu

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Menuye bakinca kabaca hesapladim yani , fiyatlar biraz sasirtti. Ama belli etmedim

      Yorumla
  • Lindorinand
    Lindorinand Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Tükettikleriniz yaklaşık 30 euro tutmuş. Paris'te bir kruvasan 1.5 euro, sandviç 5 euro civarı. Türkiye gibi bir ülkede bu hesapları ödemek normal mi sence?

    0
    2 Yorumla
    • Lindorinand
      Lindorinand
      +1 yıl

      Adamların kullandıkları malzemenin çok daha kaliteli olduğunu da hesaba katmak gerekiyor tabi.

      Yorumla
    • darkangel2020
      darkangel2020
      +1 yıl

      Haklısın normal değil

      Yorumla
  • Benjamin542
    Benjamin542 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 82%
    +1 yıl

    Merak ettiğim neden bu ilk buluşmadan görüşleri anlatmak yerine fiyat konusuna takılıp sordunuz?

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayip oldu mu diye

      Yorumla
  • Mrhbcınım
    Mrhbcınım Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 70%
    +1 yıl

    yemek yediğinizi düşünerek geldim soruya, normal diyecektim... fakat siz aç kalmışsınız resmen 🙃 yani boş beleş para gitti demiştir içinden illa çok zengin değilse

    0
    0 Yorumla
  • Sınanreıs12
    Sınanreıs12 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 86%
    +1 yıl

    Onun yerinde olsam benim belirledigim yere giderdik. Eğer buluşmayı teklif eden bensem benim istediğim yere gideriz ama buluşmayı karşı taraf istediyse zaten hesabı onun ödemesi gerekir öyle değil mi?

    0
    0 Yorumla
  • 06yeşilgözlü06_
    06yeşilgözlü06_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Aklıma levent kırcanın onu yedim bunu yedim şunu yedim... Hocam orucum bozulurmu lafı geldi..:) valla internetden tanistiysan zaten garibandir. Sana belli etmemis fakat o 800 liranin acisini o 1 ay ceker bence uzuldum..
    Bende yasadim aynini zor bi durum

    0
    0 Yorumla
  • BoRdErSz
    BoRdErSz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Kızz nereye gittiniz öyle söyle de gitmeyelim😅 senlik bir şey yok valla bu devirde para harcattıranın değeri var hem ödesin ne olcak sanki erkrkler de harcattıran kadın seviyor onlar da az değil he

    0
    0 Yorumla
  • lesvinya
    lesvinya Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 71%
    +1 yıl

    İlk buluşmaya verirsin ya, ne olacak. Sonrasında eğer görüşmeye devam edecekseniz tabii ki daha sıkı tutmalısın elini. Her seferinde 1000 tl giderse çocuğun gözünü korkutursun.

    0
    0 Yorumla
  • Nüklofizo
    Nüklofizo Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 399 cevap paylaştı.

    Başlığı okuyunca bir buluşma için 850 TL az bile diye düşündüm ama açıklama da anlattıklarınıza göre bu kadar az şeye 850 harbi fazla. O paraya serpme kahvaltı yapabileceğiniz yerler var.

    0
    0 Yorumla
  • SonSamuraii
    SonSamuraii Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Maddi olarak zor durumda değilse sorun etmez bence ben etmezdim en azından ancak kahvaltı olup olmadığını bilmeden onu sürüklemen kötü olmuş.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kahvalti vardi arkadaslarimla gidip kahvalti yapmistik, simdi kaldirmislar

      Yorumla
    • SonSamuraii
      SonSamuraii
      +1 yıl

      O zaman aksilik olmuş çok önemsemez bence

      Yorumla
  • cherryladyy
    cherryladyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Şimdi şöyle zaten bir buluşma min 400-500 tutuyor. Evet 800 ler biraz cok. Bir dahakine sende bir şeyler ısmarla. Gold digger değilsen tabi

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Değilim zaten, öyle olsam böyle basit şeyler yemezdim, daha lüks mekanlar da var

      Yorumla
  • caNözüMm
    caNözüMm Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 42%
    +1 yıl

    Yani ben hesaba değil de ilk buluşmaya 40 dakika geç kalmana takıldım 🤭

    3
    0 Yorumla
  • gecenin_kizii
    gecenin_kizii Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    En güzelini yapmışsın emin ol aferin sana hiç bi erkek çok para harcatıyor bu kız ayrılayım demez ama hiç para harcamazsan bu kızın amacı ne der soğur senden ayrıca ne kadar para harcatırsan gözünde o kadar değerli olursun aferin

    1
    1 Yorumla
    • beyt_16
      beyt_16
      +1 yıl

      Böyle bir şey yok arkadaşlar sizi kandırıyorlar görmemiş görgüsüzler kandırıyorlar ki kimse onları ayıplamasın

      Yorumla
  • YalvarBarışalımk
    YalvarBarışalımk Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Böyleleri değerli olur kanka şimdi gör sen nası dört dönüyo gtünde

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benden hoşlanmis tekrar görüsmek istiyor hep yaziyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bu fiyatlar aşırı abartı. En basitinden 1 limonata 1 soda nasıl 150 tutar? Çok saçma. Ekonomi o bu tirivirilari vurmasın kimse. Şu iki saçma şeye 150 tl veriyorsan hakediyorsundur bu ekonomiyi!

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Evet her şey aşırı pahalı çok pahalı ama gittiğin yere göre de değişir

    Yani değişmesi gerekir şimdi normal yerlerde pahalı

    1
    0 Yorumla
  • Damla06ank
    Damla06ank Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    ben genelde ödemeyi teklif ediyorum hatta genelde alman usulu oluyor ya da ikinci buluşmayı ben soz veriyorum benden olsun diye. ama hic deger bilmiyorlar. bence onun odemesi lazım ama uygun bi yerde cay kahve icilir mekan cok pahalı

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bence onlar ödeyince eril enerjisi yükseliyor, dişil enerji alicidir, eril enerji vericidir

      Yorumla
  • -_-Mamacita-_-
    -_-Mamacita-_- Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 66%
    +1 yıl

    Ya hepsini adama mı ödettin
    Bari limonatayı falan sen alsaydın ben olsam çok utanirdım

    2
    0 Yorumla
  • YakışıklıOglan27
    YakışıklıOglan27 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani buluşma için bence bayağı masraflı olmuşsun açıkçası tabii şu da bir gerçek ki maalesef ülkemizde her şeyin fiyatı arttığı için normal diyecem.

    0
    0 Yorumla
  • 333Kullanıcı
    333Kullanıcı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Menüdeki fiyatlara bakıp. Buradan kalkalım baya pahalıymış diyebilirdin. Yazık çocuğa. Gözü korkmuştur

    0
    0 Yorumla
  • zeyzeynepp0
    zeyzeynepp0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 93%
    +1 yıl

    Yazık olmuş ya adama degmez yaani ilk buluşmada o kadar para tamam yeri geldiğinde harcanır ama pek bilemedim...

    0
    0 Yorumla
  • SeyyahÖküz1
    SeyyahÖküz1 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Bu fiyatlar çok afaki diyeceğim de, Bebek Emirgan tarafı falan galiba.

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Beyoğlu

      Yorumla
    • SeyyahÖküz1
      SeyyahÖküz1
      +1 yıl

      Oralarda normal galiba bu fiyatlar
      Halbuki çok uçuk fiyatlar

      Yorumla
    • SeyyahÖküz1
      SeyyahÖküz1
      +1 yıl

      İkinci buluşma olacak mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • SeyyahÖküz1
      SeyyahÖküz1
      +1 yıl

      Sevindim senin adına
      Umarım mutlu olursun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • SeyyahÖküz1
      SeyyahÖküz1
      +1 yıl

      34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü kalem etekli stilettolu Yasemin Özilhan tadında bir arkadaşın varsa... Yönlendir bana 🤪

      Yorumla
  • OruçReisGeldi
    OruçReisGeldi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 121 , eic 99%
    +1 yıl

    Annem bebek de mi bulustunuz bu hesap ne adam korkmuştum😂😂

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Beyoğlu. Ben de şasirdim ama belli etmedim orada

      Yorumla
    • OruçReisGeldi
      OruçReisGeldi
      +1 yıl

      İnsan baştan bare kasmayacak yere gider adamı kaçırıp evde kalacan kız😃

      Yorumla
  • Peteksi
    Peteksi Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 52%
    +1 yıl

    Bana aşırı saçma geldi ama şuda var ne kadar zorlarsan okadar seviyorlar erkeklerd ebi gairp hala devam ediyosa problem yoktur

    0
    0 Yorumla
  • Beyazid
    Beyazid Takip Et
    Yoda Yaş: 88 , eic 45%
    +1 yıl

    850 tl yemek parasi zaten ablacim nesini dert ettin bunun

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yemek yemedik ama

      Yorumla
  • zeyneplinna_34
    zeyneplinna_34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Bacım bu hangi kafe kruvasanlarda hazır değilse bişey bilmiyorum kdkdk

    0
    6 Yorumla
    • senaçakır0
      senaçakır0
      +1 yıl

      E zaten😂

      Yorumla
    • zeyneplinna_34
      zeyneplinna_34
      +1 yıl

      Aman harcat kız acınmaz bu erkeklere

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok kruvasanı kendileri yapiyo ama yine de değmez ben şaşirdim ama belli etmedim

      Yorumla
    • zeyneplinna_34
      zeyneplinna_34
      +1 yıl

      Ya işte lüks yer olunca havası oluyo

      Yorumla
    • senaçakır0
      senaçakır0
      +1 yıl

      Bencede acınmaz sömürebildiğin kadar sömür😁😁😁

      Yorumla
    • zeyneplinna_34
      zeyneplinna_34
      +1 yıl

      Aynen öyle sen yemesen başka şıklık yer

      Yorumla
  • çpkn_kuruFASULYE007
    çpkn_kuruFASULYE007 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 448 cevap paylaştı.

    ülke kızıını nerkeği kaz olarak gördüğünü daha da nasıl ispatlayalaım?

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yediğim 1 çay 1 kruvasan. Limonatayi da o israr etti

      Yorumla
  • KaylaTuna
    KaylaTuna Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 39%
    +1 yıl

    ay suç sende degil kafenın kazıklıgındaymıs o kafe ne oyle limonata ve sodayı da sen odemeyi teklif edebilirdin

    0
    0 Yorumla
  • Tuğberk_Bey
    Tuğberk_Bey Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 48%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 395 cevap paylaştı.

    Günümüz Türkiye şartlarında ilk buluşmada normal bir harcama olmuş artık her yer böyle oldu daha ortada düzgün bir şeyde yok

    0
    0 Yorumla
  • Zeeynnozyn
    Zeeynnozyn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    İyi yapmışsın harcasın nolacak ben de kız arkadaşımla geçen bi yere gittim 600 küsür hesabımızı ödedim. Paran varsa ara sıra yiceksin

    0
    1 Yorumla
    • darkangel2020
      darkangel2020
      +1 yıl

      Paran varsa ama ilk buluşmada karşıya odetmezsin. Paran varsa sen alırsın.

      Yorumla
  • BayanUkalaWTF
    BayanUkalaWTF Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 87%
    +1 yıl

    Yavrum sen kaç yılında kaldın. Öyle 1 liraya ekmek aldığımız zaman da değiliz. Adamın ödediği paralar artık 85 lira gibi bişey çok normal yani.

    0
    0 Yorumla
  • Bıktımmmmmm
    Bıktımmmmmm Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Çok yaptırmışsın sende elini cebine atsaymışsın keşke biraz 😒

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilk buluşma

      Yorumla
  • Yadelina
    Yadelina Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Biraz pahalı yerlere götürmüşsün bir de iki de bir mekan değiştirmek garip bir buluşma ve masraflı olmuş

    0
    0 Yorumla
  • zzzaaafffeeerrr
    zzzaaafffeeerrr Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    Nerede yaşıyorsunuz itiraz etseydiniz öyle hesap mı olur

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İstanbul beyoğlu

      Yorumla
  • Çiğdemcecik
    Çiğdemcecik Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 62%
    +1 yıl

    iyi gelirim yoksa son bulusmam olurdu seninle. cok masraf olmussun ama ikiniz de fiyat listesine hic mi bakmadiniz? o nasil hesap ya yazik

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ilk buluşma için biraz fazla sanki çay veya kahve icersin benim bildiğim şimdi çocuk der 800 tuttu bidaki buluşmada 1000 tl tutar en iyisi bulusmiyim kızla beni batırır

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aradi tekrar bulusmak istiyor. Benden hoşlanmis

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ozman iyi bisey ama fazla abartmassn inşallah ama çocuğun durumu iyiyse köküne kadar sjsksk

      Yorumla
  • der_Hauptmann
    der_Hauptmann Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 84%
    +1 yıl

    Mars ta mı yediniz ne aynısını Denizli de ben 100 liraya kapatırım

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İstanbul beyoğlu

      Yorumla
  • ButcherBlaviken
    ButcherBlaviken Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 92%
    +1 yıl

    40 dakika seni nasıl beklemiş valla adamı tebrik etmek lazım sabırlı ve anlayışlı

    0
    8 Yorumla
    • ButcherBlaviken
      ButcherBlaviken
      +1 yıl

      Adamın aklı varsa senle buljşmaz zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tekrar aradi tekrar bulusmak istiyor

      Yorumla
    • ButcherBlaviken
      ButcherBlaviken
      +1 yıl

      Enyi o zmn :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hoşlanmis benden 😂

      Yorumla
    • ButcherBlaviken
      ButcherBlaviken
      +1 yıl

      40 dk bekletip üstüne 800 lira kitledikten sonra kadınlar 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Demek ki böylesi iyi oluyor😄

      Yorumla
    • ButcherBlaviken
      ButcherBlaviken
      +1 yıl

      Adam slk yapacak bir şey yok ona bir şey diyemem 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evlenilir bunla

      Yorumla
  • Matmazel58
    Matmazel58 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 86%
    +1 yıl

    İlk buluştuğun birinin tüm masrafları tek başına karşılaması senin ayıbın tatlım

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen iyi misin? Ilk buluşmayi erkek öder. Nerede yaşıyorsun Almanya mi? 😂

      Yorumla
    • Matmazel58
      Matmazel58
      +1 yıl

      Aynen tatlım Almanyada yaşıyorum. İlk buluşmada Erkek ödeyecek diye bi kanun mu var, tanımadığın adamın cebine çöküyorsun üstüne üstelik bunun hesabını yapıyorsun, asıl sen iy misin?

      Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 444 cevap paylaştı.

    Haketmiş 😂 hiç üzülmedim 😂 2.. ci yer seçimini hala sana yaptırıyorsa ona müstehak 😅😂

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok mantikli yorum 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 349 cevap paylaştı.

    Ve sizde bunların hesabını tuttunuz.
    Ayıp gerçekten ayıp.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Napim umursamiyim mi

      Yorumla
    • Sarpergülsoy
      Sarpergülsoy
      +1 yıl

      Bu şekilde buraya yazmış olmanız.
      Hiç olmadı.
      Neyse bildiğiniz gibi devam edebilirsiniz.

      Yorumla
  • XxŞehzadexX
    XxŞehzadexX Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    onun maddi durumu iyiyse. önemsememiştir.

    lakin paraya sıkışık biriyse. biraz içi yanmıştır hepsi o 🙂

    0
    0 Yorumla
  • mervems91
    mervems91 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl

    İstemese ısmarlamazdı ama ben bu davranışı doğru bulmuyorum tabi

    1
    0 Yorumla
  • Adartmnskc
    Adartmnskc Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl

    Bir sonraki buluşmaya kredi çekmeyi planlıyor olabilir.

    1
    0 Yorumla
  • 1sualimvar
    1sualimvar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 40%
    +1 yıl

    2 saate 850 tl cok Karaköye gitseydi 400e kappatirdi çocuk

    1
    0 Yorumla
  • mrbenz
    mrbenz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Abla ben o paraya piknik yapıyorum la siz ne yaşıyorsunuz.

    1
    0 Yorumla
  • kurbaasever
    kurbaasever Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 76%
    +1 yıl

    Evet çok yapmışsın. Ben herkesin kendi yediğini ödemesi taraftarıyım.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bir şey olmaz ertesi gün bir 800 tl daha harcat

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (206)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > İlk buluşma için 850 TL harcadı. Çok mu masraf yaptırmışım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İlk bulusmada 480 lira harcadi. Çok mu? 25 cevap verildi
İlk buluşmada 400 liram gitti normal mi? 9 cevap verildi
Kuaför ombreye 1800 tl dedi sizce normal mi pahalı mi? 5 cevap verildi
Kuaföre 650 tl para verdim çok mu? 6 cevap verildi
Bir dönere 80 TL verdim, aşırı pahalı değil mi sizce de? 97 cevap verildi
1 yıllık spor salonuna 3200 TL ödedim, sizce pahalı mı? 61 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨