ben yaşayamazdım çünkü o kadar çok odadan korkardım fdghjfdgh bir de tam deniz dibii ööyy
Yalıyı Papara'nın sahibi Ahmet Faruk Karslı almış


ben yaşayamazdım çünkü o kadar çok odadan korkardım fdghjfdgh bir de tam deniz dibii ööyy
Yalıyı Papara'nın sahibi Ahmet Faruk Karslı almış


Ortalama bir apartman dairesinin 10 milyondan başladığı bir şehirde onlarca odaya sahip deniz dibinde bir yalıyı 200 milyona almak garip, kıçı kırık bir apartman dairesi o kadar ediyorsa bu yalının en az yüz katı etmesi gerekirdi, yani değeri milyar liranın üzerinde olmalıydı, sahipleri yaklaşan depremden korkmuş satmış desek değil, batmışlar borçlanmışlar icraya düşmüş desek değil, mirasçıları delirmiş desek değil, peki başka hangi nedenden dolayı 1/5 fiyatına satılmış olabilir?
Yaşardım tabi. Boğazdaki yalıların bir çoğu KOÇ holding ve varislerine ait. Onlar satıyor, başkası alıyor, başkasından tekrar çıkıyor yine Koç un oluyor. Bazıları için bir anlık heves.
Cevap
46Cevap
Hayır yaşamazdım.
Bu tarz yerlere en güzeli uzaktan bakmak. Kesinlikle almam da yaşamam da. Yalılar falan hiç tarzım değil.
20 milyon dolara (550 milyon tl) restore edildiği söyleniyor :) 200 milyon tl ye satılmış :) Türkiye caaanım ülkem
O paraya ne deneyimler yaşanır ne villalar malikaneler alınır deniz var diye öyle evlerde oturman bana saçma geliyor.
Güzel oluyor bir hanımefendi arkadaşımın vardı Vaniköy civarında gerçek den boğaza karşı iyi oluyor hükümdar hissi veriyor insana 😃
Alırdım param olsa zaten o kadar param olsa istesem de yalnız bırakmazlardı
20 milyon tlye gidip iskocyada sato almak varken canım gibi turkiyede 200 milyon para vermek.
Yalıda yaşardım ama böylesine değil bunu beğenmedim.😄😄😄
Asla sevmem o kadar geniş bir ev insan bir birisini görmüyor herkes farklı odalarda falan
kafan güzelken o gemi bana doğru mu geliyor korkusu :)
Denize bu kadar yakın bi yerde yaşayamam korkum var
İstemem ya, kim temizleyecek o kadar büyük evi. (Ruhu fakirdi)
yaşardım, bi de böyle cinli perili bi köşk denk getirsem hemen alırdım
Şehiri tepeden izlemek isterdim ben. O sebeple yaşamazdım.
Çok da çirkin bi görüntüsü var evin denize sıfır olduğu için abartılmış
şaş kaza elime 200 milyon lira geçse bu ev alsam. Yıllık beyannamesine maaşım yetmez @q. Neyimize yetmiyor 3+1 TOKİ
Daha hoş ve yeni yalılar var onkarı tercih ederdim
Bi deprem olsa üstüne de tsunami gitti 200 milyon”cuk”. Bu yüzden almazdım.
O kadar param olsa ne işim var orada gider çiftlik kurarım
Almazdım gereksiz büyük. Benim evim bana yetiyor gece oldu mu balkonumda rakımı içiyorum keyif yapıyorum oh mis
Yaşamam o kadar oaraya değmez o paraya verenler vatandaşı sömüren haramzadeler zaten
Sırf tarihi hatırası için bile yaşanır
Çok para değil. Bulunca alayım
Hayır İstanbul'da yasamazdim
Biz bahisciler sağolsun ya
Dudak ucuklatan rakam
almazdım gerek yok bukadar gösterişe
nem var romatizmamam zarar :D
Güzel bir yalı yaşamak isterdim.
Bilseydim ben alirdim
200 m liram olsa burdan mı ev alırım zaten 😂
Aaa Çengelköy'deki yali buu😂😂
200 milyona vermezler burayı
Para işte insan ne yapacağını şaşırıyor
Fıyatı uygunmuş alırdım
Çok güzel ya isterim tabi kii
Çok rutubetli olur yaşanmaz 😂
Denize sıfır sevmiyorum
Paparali bir milyoner satın almış 🤦🏻♀️
papara sahibi almış, paparayı bilmiyor musun :D
Ülke vardı onla karistrmis olabilirm
alan arap mı acaba, kim almış?
Az değil mi 200 milyon ya
nakit değilse alırdım
Vay be paralara bak
Hayir
2 milyarın olsa evet
Tercih etmezdim
Gereksiz
Yaşarım
Hayır yasamazdim
Ucuza gitmiş yav.
Almazdım
Almam
evet isterdim
Ucuza gitmiş bence
Hayır
İsterdim…
Hayır yaşamazdım
Resmiyet carmi
yaşamazdım
Yaşamazdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?