İstanbul’un çok iyi bir semtinde diyetisyenlik yapıyorum, ücret 3.000 TL ama insanlar pahalı diye şikayet ediyor. Normal mi?

Zaten kiralar belli 1000 TL’ye mi yazacağım anlamadım

İstanbul’un çok iyi bir semtinde diyetisyenlik yapıyorum, ücret 3.000 TL ama insanlar pahalı diye şikayet ediyor. Normal mi?
Cevapla