Vatandaş olarak Maliye Bakanlığı'na destek olalım... Ülkede hâlâ ucuz kalmış, zam yapılması gereken neler var?

Malum her şeye zam geldi, fakat hâlâ zamlanmamış şeyler görüyorum ve bünyem kabul etmiyor :)

Misal geçen gün mahalle bakkalından bulaşık deterjanı aldım, hem de iyi marka.40 tl dedi dayı... Dayı dedim bak 40 olamaz, bir daha bak... Yok yeğenim yeni zam geldi filan 32 tl ydi dedi, dayı bak bu eski fiyattır dedim. Baktı kapışacağız, yaw tamam sen 32 ver dedi. Dayı ile frekansımız tutmadı açıkçası, derdimi anlatamadım...

Bulaşık deterjanı en az 100 tl olmalıdır. Lütfen bunun düzenlemesini yapsınlar.40 tl ye alınca içime şüphe düştü internetten de hemen fiyatına baktım. Dedim bu dayı dümen yapıp içine başka şeyler koyup sahte rakı yapar gibi deterjan yapmasın..

Sizin mutlaka zam gelmesi gerekir dediğiniz şeyler var mı?

ZAManla düzelir...
ZAManla düzelir...
Vatandaş olarak Maliye Bakanlığı'na destek olalım... Ülkede hâlâ ucuz kalmış, zam yapılması gereken neler var?
Cevapla