Cok zor durumda kaldım detay sormayın lütfen , sanal bir yerden tanıştık çocukla yurtdışında yaşıyor Türkiye bazen geliyormuş o anlattı derdini ben anlattım kısaca tanistik sonra kendisi teklif etti atıyım ben para dedi bana koymaz dedi atınca istersen engelle dedi. atınca 1 ay sonra massimi alınca bende ona üstüne para ekleyip geri atmayı düşünüyorum yani onun düşündüğü gibi parayı alıp engellemek değil derdim kendisi teklif etti parayı zaten şu an o kadar kötü durumdayim ne yapsam kabul etsem mı parayı atsın mı bir şey olur mu düzgünce cevap verirseniz sevinirim? IBAN ad soyad öğrenecek sadece diye düşünüyorum bundan da ne olacak?
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu iyi okuyup anlayıp cevap yazın lütfen , kendisi teklif etti para atmayı karşılıksız bende reddetim ama kabul mu etsem diye soruyorum boş boş yorum yazanları siliyorum 😡
Yeni tanıştığım birinden ibana para istesem bir şey olur mu?
Kendiside derken ! Sadece o teklif etti ben istemedim ama hâlâ istebilirim çünkü ya ondan almam gerek ya da yaşadığım şehirde 1 gündür tanıdığım çocuk var o verecek ikisinden birisi? Ya yurtdışındaki ad soyadla ibana atacak ya da bulunduğum şehirde yüz yüze tanıştığım 1 gündür tanıdığım çocuk elden verecek hangisi?
Güvenilir mi değil mi bilmiyorum 1 güncuk 1 saat oturup konuştuğum kadarıyla biliyorum. nasıl bir sorun çıkarabilir? Yorumdaki diğer adamda yazmış ki ibana atan seni bulur sorun çıkarır demiş ne yapıyım şimdi gidiyim kendi mı mı satiyim 😡
Saçmalamasanız iyi olur. Ne kendini satması? Alt tarafı borç verecek kişi. Büyütmeyin bu kadar. Sizi bulsa ne yapacak? Bu saldırıya girer ve suçtur. Polise şikayet edersiniz, hiçbir şey yapamaz kimse.
Siz ne iş yapıyorsunuz ki? Aynen ben dolsndirmadim bir şey yapmadım sonuçta kendi isteğiyle atacak + atıyorum 100₺ attı diyelimben ona 1 aya massimi alınca 300₺ olarak geri atacağım bir şey olmaz diye düşünüyorum?
Bir şey yapmaya kalkabilir ama böyle bir hakka sahip değil tabiki. Sonuçta borç verecek. Ama erkeklerin beyni biraz tuhaf çalışıyor olabilir böyle durumlarda.
Hangisi aynı şehirde olduğum çocuk mu? Nasıl bulacak pardon? en kötü şöyle olur beni bir yerde görür AVM kafe vsde takip eder öyle başıma virsey gelir başka bı b. k yapamaz bunuda manyaksa yapar yoksa ben parayı alıp kacmiyorum ki geri verecegim
Bubuzaktakiyle bizim buradaki çocuk vereecek diye konuşmustuk sonra zaten kendisi dedi onunla aynı yerdesin sapiktir vs dedi bence dedi ben atıyım dedi sonra teklif etti atmsyi ben uzaktayım zaten bir şey yapamam dedi ben karşılıksız niye atacaksın vs diye sorunca öyle işte son kararin ne?
Kendiside derken ! Sadece o teklif etti ben istemedim ama hâlâ istebilirim çünkü ya ondan almam gerek ya da yaşadığım şehirde 1 gündür tanıdığım çocuk var o verecek ikisinden birisi? Ya yurtdışındaki ad soyadla ibana atacak ya da bulunduğum şehirde yüz yüze tanıştığım 1 gündür tanıdığım çocuk elden verecek hangisi?
Bulup ne yapacak? Nasıl bulacak? Resim falan yokherkesi kendin gibi kötü sanma 😂 normal arkadaşça konuşuyorduk biz o kadar sonra dertlestik o anlattı ben anlattım sonra o kendisi teklif etti benim için çok bir şey değil atıyım sana x miktar dedi atınca da istersen engelle beni dedi kendi
100₺ atacak mesela karşılık istemiyor ama ben 1 ay sonra mass alınca 300₺ olarak atacağım. iyi insanlar var merak etme senin gibi fırsatçı değil herkes😡😂
Kudur sen 😂bsn dilenmedim arkadaşım olduğu için tüm detayları biliyor üzülüp atmak istedi diye düşünüyorum vicdani merhameti olan birileri kalmış dünyada herkes sen değil 😉😘
Guzelim aynen 😂parayı isteyen ben değilim arkadaşım vicdanlı merhametli olduğu için kendisi vermek istedi. bol bol kitap oku anlama k, tligi da var belliki sende amca😂😂 başka sorularda denebsansini ezik bu soruda kız yok sana😘😂😂😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kendi rızası ile atıyorsa bir sorun olmaz.
Kensi rızası derken anlayamadim? Silah mı dayadım farklı ülkedeki Cocugun başına?
Onu diyorum işte, kendi teklif etmiş anladığım kadarı ile.
Soruyu iyi oku yorumları da tekrar cvp yaz hangisinden alıyım borç olarak geri vereceğim
Sorun olmaz dedik ya zaten
Yorumu oku lütfen 2 . alternatif seçeneğim var?
Ne yorumu okuyacağım? Yorum arattırma iki saat, güncelleme yap soruya. Anlamıyorum ne yorumundan bahsediyorsunuz?
Kendiside derken ! Sadece o teklif etti ben istemedim ama hâlâ istebilirim çünkü ya ondan almam gerek ya da yaşadığım şehirde 1 gündür tanıdığım çocuk var o verecek ikisinden birisi? Ya yurtdışındaki ad soyadla ibana atacak ya da bulunduğum şehirde yüz yüze tanıştığım 1 gündür tanıdığım çocuk elden verecek hangisi?
Fark etmez, elden verecek olan güvenilir değilse sorun çıkarabilir ama.
Güvenilir mi değil mi bilmiyorum 1 güncuk 1 saat oturup konuştuğum kadarıyla biliyorum. nasıl bir sorun çıkarabilir? Yorumdaki diğer adamda yazmış ki ibana atan seni bulur sorun çıkarır demiş ne yapıyım şimdi gidiyim kendi mı mı satiyim 😡
Bulması ne gibi sorun çıkaracak? Kendi isteği ile para gönderecek sonuçta. Para gönderdi diye seni satın almış olmuyor. Kendinizi koruyabilirsiniz.
Nasıl koruyacağım? Yorumdaki yazmış adın soyad bilir seni bulur diye 😡herkes farkki bir şey yazmış ne yapıyım kendi mı satiyim 3 . bir seçenek olarak
Saçmalamasanız iyi olur. Ne kendini satması? Alt tarafı borç verecek kişi. Büyütmeyin bu kadar. Sizi bulsa ne yapacak? Bu saldırıya girer ve suçtur. Polise şikayet edersiniz, hiçbir şey yapamaz kimse.
Siz ne iş yapıyorsunuz ki? Aynen ben dolsndirmadim bir şey yapmadım sonuçta kendi isteğiyle atacak + atıyorum 100₺ attı diyelimben ona 1 aya massimi alınca 300₺ olarak geri atacağım bir şey olmaz diye düşünüyorum?
Sadece IBAN ad soyad öğrenmiş olacak?
Bir sorun olmaz.
Yaş 45 mı abicim sen akıllı biri gibisin☺️
Evet, yaş 45
2 . seçenekte ki elden verecsk olan ne sorun çıkarabilir ki?
Miktar düşükse sorun çıkaracağını sanmam ama kişiyi tanımıyorsanız ne yapacağı belli olmayabilir.
Miktar düşük olacak 1000₺ altı diyim. belli degilde miktar az yani ne yapabilir ki aynı sehirdeyiz bir yerde karsilasiriz bir şey yapar mı diyorsun?
Bir şey yapmaya kalkabilir ama böyle bir hakka sahip değil tabiki. Sonuçta borç verecek. Ama erkeklerin beyni biraz tuhaf çalışıyor olabilir böyle durumlarda.
Aynen manyak , psikilojisi bozuk , sapık vs dolu ama yurt dışı ndakininde bir plani varsa?
Artık karar size kalmış. Bu konuda kesin konulmak mümkün değil.
Sence hangisini seciyim
Uzak olan iyidir. Riski daha az.
Uzak olan ad soyad ibani öğreniyor. Aynı şehirde olduğum cicuk ismimi bile bilmiyor😂
Fark etmez, seni nasıl bulacağını bilir muhtemelen
Hangisi aynı şehirde olduğum çocuk mu? Nasıl bulacak pardon? en kötü şöyle olur beni bir yerde görür AVM kafe vsde takip eder öyle başıma virsey gelir başka bı b. k yapamaz bunuda manyaksa yapar yoksa ben parayı alıp kacmiyorum ki geri verecegim
Ben sadece fikrimi söyledim. Gerisi size kalmış.
Bubuzaktakiyle bizim buradaki çocuk vereecek diye konuşmustuk sonra zaten kendisi dedi onunla aynı yerdesin sapiktir vs dedi bence dedi ben atıyım dedi sonra teklif etti atmsyi ben uzaktayım zaten bir şey yapamam dedi ben karşılıksız niye atacaksın vs diye sorunca öyle işte son kararin ne?
Uzak olan iyidir. Fikrim bu.
Sana başka sormak istediklerimde var sarkıntılık yapmadan abi abi cvp verebilir misiniz vaktinizi alıp ☺️
Şu dünyada tek bir tane kadın çıksın bana sarkıntılık etti sesin kendimi asarım.
Tm abicim sabah yazacağım şimdi düşünmekten kafam patladı
Kendisi de teklif etmiş, kabul et
Kendiside derken ! Sadece o teklif etti ben istemedim ama hâlâ istebilirim çünkü ya ondan almam gerek ya da yaşadığım şehirde 1 gündür tanıdığım çocuk var o verecek ikisinden birisi? Ya yurtdışındaki ad soyadla ibana atacak ya da bulunduğum şehirde yüz yüze tanıştığım 1 gündür tanıdığım çocuk elden verecek hangisi?
olur seni bulur resım karşılıgı ıse sakın yapma
Bulup ne yapacak? Nasıl bulacak? Resim falan yokherkesi kendin gibi kötü sanma 😂 normal arkadaşça konuşuyorduk biz o kadar sonra dertlestik o anlattı ben anlattım sonra o kendisi teklif etti benim için çok bir şey değil atıyım sana x miktar dedi atınca da istersen engelle beni dedi kendi
iyi tamam
Sorularıma cevap bekliyorum?
ben kötüyüm gerek yok
Dilenci ıyyy
Ne alaka 😂ben istemedim kendileri teklif etti 😡ne durumda olduğumu bilmiyorsun 😡
Dilenci sevmem bir de adımı öğrenecek diyorsun sanki billboardda ismin çıkacak hem pısırık hem dilenci nasıl bir hayat yaşıyorsunuz 🤮
Vücudunu sergilemek amacın ne profilde 😂😂kendine bir bak önce sen
Adımı öğrenecek demedim ayrıca hesap benim değil zaten 😂
Verirse iste
Ne kadar lazım ben yollarım karsilikli
100₺ atacak mesela karşılık istemiyor ama ben 1 ay sonra mass alınca 300₺ olarak atacağım. iyi insanlar var merak etme senin gibi fırsatçı değil herkes😡😂
Yürü git kimse vermez öyle kendini avut
Sen dilen anca 😄😄
Kudur sen 😂bsn dilenmedim arkadaşım olduğu için tüm detayları biliyor üzülüp atmak istedi diye düşünüyorum vicdani merhameti olan birileri kalmış dünyada herkes sen değil 😉😘
Ancak ezik gibi dilenirsin sen kız bile değilsindir
Asıl seninki eziklik yokluktasin dustugunhale bak 30 küsur yaşında 😂
Senin gibi dilencilik yapmıyorum hiç olmazsa kız profili acip
😂😂😂soruyu iyi oku anla 😉
Dilenci ezik 😄😄
Yokluktaki ezik kız bulamamisdsin tip ve karekter eksik belliki yokluktasin buradan kizbulma peşindesin yazık acınası 😂😂
😄😄 ezik ya dilenci çok güzelsin ya sende para dileniyon 😃😃
Guzelim aynen 😂parayı isteyen ben değilim arkadaşım vicdanlı merhametli olduğu için kendisi vermek istedi. bol bol kitap oku anlama k, tligi da var belliki sende amca😂😂 başka sorularda denebsansini ezik bu soruda kız yok sana😘😂😂😂😂
Tabi tabi dilencilik yapan kendi milleti hor görüyor zavallısın ya sadece sanal alemde hava atarsınız 😄😄