❤️❤️❤️🤎🤎
Haa en önemlisi karakterim e güveniyorum , karakterine güvenen insanında estetik ile ya da başkalarına güzel görünmeye ihtiyaci yoktur.😇

Zor durumda tabiki destek alınabilir. Ama ihtiyacı olmadığı halde ekonomik sömürü peşindeyse o insan bencil ve çıkarcı bir davranış biçimi sergilemiş olur ve her kadın kendine özgü güzellikte sadece kişiye göre karakteristik yüz ifadeleri vardır ve güzellik görecelidir.💝
Yani zaten o ayıbı falan düşünmez, ona inanıp para gönderen adam büyük ayıp etmiş. Sanırım o anda beynini aldırmış. Ya buradan birine güvenip de paramı gönderilir Bir de hiç sohbetin olmayan birisine, kesin internetten bulduğu fotoğraflar göndermiştir bunun da ağzının suyu akmıştır. Bir de mesela öğrenciler var öğrenciyim. paraya ihtiyacım var diyor. Ben de diyorum Ben de öğrenciyim hayat dersin bitmiyor benim de paraya ihtiyacım var. sjsjs
bahse konu kız da şudur kesin😂😂

not: beyran nerde 😂😂
Ohaaaa şaka mi bu dhdhdhdhhdgr ben yakın cevreme verırım borc. Borc alınca da geri vermeye özen gösteririm. Ama bu silikon olayına koptum hfhdhd
Cevap
43Cevap
Kimden istenildiğine göre değişir bence.. ben ne olursa olsun kimseden para istemezdim tabi büyük konuşmayayım ama aç bile kalsam para isteme huyum yoktur ayda borç almam.. ama sevdiğim samimi gördüğüm bir insan benden para isteyebilir bende sorun etmeden veririm eğer maddi durumum yetiyorsa ve sonra da konusunu açmam kendi ne zaman isterse öder ben bu tür para lafları yapmam tabi her insan farklı düşünür
detayı şimdi okudum o kim ya 😂
Ben bu yaşıma kadar ailemden dahi para istemiş insan değilim. Kendileri verirse alır vermezse istemezdim. Kendi paramı kazanmaya başladım gidip de kimseden para istemem. Olduğu kadar harcarım. Olmadığı yerde gider kredi kartından harcarım ama kimsenin parasını borç olarak alıp yemem.
Len samuray 😂😂 gene kimi dolandırmış belki senden popo parası isticek sponsor ol teoya 😂 sesli güldüm aklına nerden geldi seni orduya soksam orduyu dagitirsin harbi 😂
Ramazan o tirnaklarla sana düşünsene pide yaptığını 😂
İçinde bir karış pislik midem bulandı 😂😂😂
kimmiş o silikon yaptıran çılgın koca memeli kadın tanışmak isterim yiğidimle bende kalçasını büyütmek için sponsor olabilirim :D
Silikon yaptırdığını itiraf mi etti, nasıl anladınız 😂
Değildir ya geri verilmeyecekse severim 😂
Ben istemem o ayrı
Genelde o üye ramazanda geliyor kim olduğunu tahmin ediyorum 😂
Sevdiğim arkadaşlarıma ihtiyacı olduğunda veririm. Hatta onlarda bana verir. Neden ayıp olsun ki. Aramıza para girecek arkadaşlarımız yok çok şükür.
Sevgili veya eşten para istemek haricinde ayıp gibi geliyor bana. Çok güvenilir bir iletişim olmalı onlarla da. Sevgili bile zor da, eşten istenebilir.
Buraaı dünyanın en adi suçlularının ve akıl hastalarının toplanma yeri olmuş zaten. arkam akıl hastanesi
Çok yakının değilse bence ayıptır ama gerçekten çok ihtiyacın varsa zekatını sana vermesini söyleyebilirsin.
Allah Allah ben sanki bu sitede değilim yav olan bitenden hiç haberim olmuyor 😅 memelerini yaptırtan da mı var sitede. Safım ben saf 😅
bende istemedim hiç bir zaman muhtemelen ayıp olabilir yani neden istediğinede bağlı olabilir ama yaşamak için paraya ihtiyaç var maalesef
Valla meme yaptıracak para çarpan kadini alkışlar o erkegide yilin sığırı ilan ederim helal olsun o kimse
Burada sırf pembe profile sahip diye birilerine para gönderecek sığır, köküne kadar hak etmiştir başına geleni. Boşuna ağlanmasın :d
Burada bu olay gerçekleştimi gerçekten ve benim haberim yok aaa nasıl oldu da böyle büyük bir haberi kaçırdım didjdj
Zengi birisi varsa bana da yardımcı olabilir miii? 😔😔😔 Az bi borcum var çok değil valla
O yüzden şekil yönden sıkıntılı olan kızlara göndermemek gerek. Onu mu anlıyoruz
Fotoğrafında ne görünüyor da estetik diyor anlamadım olayı
Birinden para isteyip dostluğumu yok edemem. Bankalar bu iş için var.
Öhh böylesi de mi oluyormuş sitede 😃
Ben babamdan bile para istemem..
Şifreli yayın herhalde, bi bok anlamadım...
Bir isteyenin yüzü kara bin vermeyen birinin yüzü kara
Ben burada tanıştığım birine borç göndermiştim.
Ee geri geldi mk
@neverstopp evet
İyi
Ya insanlık hali ayıp değil bence
Bu karı ne yaparsa yapsın bundan bişey çıkmaz 😂
Yakınlık , dostluk durumuna göre değişir. Ben kankamdan borç isterimde veririmde soru bile sormam.
Ayıpt değil ama insan isterken çekiniyor ister istemez
Para istemek Ayıptır tabii ne bu Dilenci gibi
Bu arada profil resimdeki sensen gayet güzelsin
Kabul edersen bir takipçi daha kazandın
İstediğin kişiye bağlı
Yakının olursa değildir.
olabilir.. ben isteyemem
Ahahaha detay felaket kötü ya
Ayıp değildir ama ne için isteyeceğin önemlidir
Parası bu kadar kıymetliyse vermeseymiş:) saf slak
ufffffffff yine dedikoduuuu
Borç olarak ayıp olmaz.
İsteyenin değil verenin bilmem neresine koysunlar
İsteyeceğin kişiye bağlı
Öyle insanlarda mı var. :D
Silikon takmayacaksan ayıp değil
Ne akıllı kadınlar var hey maşallah
Kaç cc
Ohaa
Sanırım kimi dediğini iyi biliyorum
Ayıptır , detay da ayıptır..
Ticari çok sitede
Vay arkadaş site ne hale geldi 😊
Kisiye gore deyisir
Gurursuzluk tabi
Yok değil
Evet.
Doğalcıyım. Doğal olmalı doğal kalmalı...
alakası yok
Yuuuh, hayatımda gördüğüm en çekici Harun
ya burada bile yürüyorya adam 🤦♂️🤦♂️
Yürümek ne yaa, görüşümü belirttim. sonuçta Ayşe Fatma olsan yazmazdım🤦ama harun 😬
@Egzoticman yapıyorsun bu sporu 🤣😂🤣
degildir
Değil-dir
Hayır
Benlik değil
yokyok
Hayır ayıp değil.
Nenksdarb
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?