Birinden ihtiyacım var diye para istemek ayıpmıdır?

BurAda birinin parasını alıp siteyi terk eden, geldiginde silikon 2 adet m. eme ile dönen bacım senide unutmadık, adam garibim para mi gonder diye diye yok oldu 🤣 2 aydir yine yoksun bacim, yine kimi carptinda nereni yaptıyon acaba ahah.
Birinden ihtiyacım var diye para istemek ayıpmıdır?
Güncellemeler
+1 yıl
Yaşamak için bir manaya ihtiyaç vardır diyelim
❤️❤️❤️🤎🤎
Güncellemeler
+1 yıl
Pembelinin biride bana sende estetilisin diyor, anamdan doğmuş gibiyim, çirkin olabilirim güzel olabilir im ama estetiğim yok saçım bile doğal hali,
Haa en önemlisi karakterim e güveniyorum , karakterine güvenen insanında estetik ile ya da başkalarına güzel görünmeye ihtiyaci yoktur.😇
Birinden ihtiyacım var diye para istemek ayıpmıdır?
Cevapla