KK olsaydı daha fena zam yapmaz mıydı?

Akaryakıta ve doğalgaza zam geldi diye eleştiriyorlar pabucumun assolistleri KK olsaydı 10 katı zam olurdu

KK olsaydı daha fena zam yapmaz mıydı?
Cevapla