Öğrenciyim hisse yatırımı yapmayı planlıyorum uzun vadeli 3-5 yıl için satmam yani kalır Sizce mantıklı mı?

Yani diyelim Fiyat düştü hemen paniğe kapılıp satış yapmam Çünkü yükseleceği zaman o da olur Örneğin büyük şirketler için Türk Hava Yolları Pegasus vs uzun vadeli yatırım için mantıklı mı sizce param oldukça sürekli farklı farklı hisseler alsam

Öğrenciyim hisse yatırımı yapmayı planlıyorum uzun vadeli 3-5 yıl için satmam yani kalır Sizce mantıklı mı?
Cevapla