Yani diyelim Fiyat düştü hemen paniğe kapılıp satış yapmam Çünkü yükseleceği zaman o da olur Örneğin büyük şirketler için Türk Hava Yolları Pegasus vs uzun vadeli yatırım için mantıklı mı sizce param oldukça sürekli farklı farklı hisseler alsam
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Mantıklı bence birden fazla firmaya yatırım da yapabilirsin mesela THY Tesla Apple vs
Tesla ve Apple sanırım bankalarda yok yabancı şirketler olduğu için Ben şu anda sadece bankadan yapıyorum yani ekstra bir borsa uygulaması kullanmama gerek var mı
Midas diye bir uygulama var onun üzerinden istediğin yerden hisse alabilirsin
investing mi daha iyi midas mi? bi de guvenli mi?
İnan bilmiyorum bu işlere daha girmedim çünkü cebimde sadece 10 lira var
🥺
Gayet mantıklı
Örneğin altın mı daha mantıklı hisse mi daha mantıklı
Altın fazla kazandırmaz hisse daha çok kazandırır
ABD hisselerine de girmek için uygulama indirmem Peki mantıklı olur mu
Dolara cevirip girebilirsin ona o da olabilir ben sadece borsa İstanbul'da işlem yapıyorum
Yani Peki borsa uygulamaları ve bankalar arasında pek bir fark var mı ve bir de büyük şirketlerden mi hep almalıyım Çünkü onların hissesinin tanesi de yüksek fiyatlı oluyor bazıları mesela çok ucuz oluyor onu neye göre seçmem gerekiyor ki hep mi yüksek fiyatlı olanlar almam lazım büyük şirketlerden
Bana mesaj at sana anlatayım onu
ekledim
Ne kadar bütçen var
Yani bütçe değişiyor böyle çok bir şey yok zaten senet başına ucuz oluyorlar 30 liraya da var 200 liraya da var 800 liraya da var senet
Elindeki miktar ne kadar onu öğrenmek istiyorum
degisiyo. Birkaç banka için Kredi borcum var o yüzden çok kestiremiyorum Eğer en fazla 1000 lira falan yatırırım aylık Yatırım için
Ülkenin ekonomik koşullarını düşünürsek 3 yıl sonra ordan kazanacağın parayla şu an elinde olan paradan daha fazla olacağını düşünmüyorum ama yatırım tabi
2 3 yıl önce 300 den altın aldım ve 400 liradan sattım Şu an altın 1.600'ün üstünde 0 TL'nin olması mı yoksa 1600 liranın olması mı ve 1.600 çarpı bilmem kaç altın olduğunu düşünürsek uzun vadeli yatırım Bence güvenilir 5 yıl sonra cebimde 0 TL olması mı yoksa biraz para olmasi mi bu Herhangi bir yatırım aracı için düşün altın hisse fark etmez yoksa ekonomi zaten berbat bir şey satın alacaksın diyelim bir ürün almadığın zaman zarar ediyorsun
Şimdi şöyle sen şu an bir şey alıp beklersen kazancın TL bazında yine değer kaybetmiş oluyosun ama sürekli yatırım yaparsan devamını getirirsen gerçekten kazanırsın
Hayır ya Her ay yatırım yapacağım ve satmayacağım yani 3-5 yıl sonrası için diyorum 2 yıl 3 yıl 5 yıl sonrası eğitimle alakalı şeyler de kullanmak için Örneğin yurt dışına gitmek falan
Her ay yatırım yapacaksan her ay yeni hisse alman lazım araştırman gerek bu durumda da
Her ay yeni hisse almak değil yani farklı hisseler de deniyorum aynı hisseye üst üste yatırım yaptığım da oluyor
Bende onu demek istedim mesela bak sürekli aynı hisseye yatırım yapıyorsun dimi 100 TL var sen %20 zarardasın yatırım ekleyerek kaybettiğin parayı kazanmak istiyorsun bunun için %25 kar etmen gerekir ki zararını karşılyabilesin bu yüzden dalgalanmalara dikkat etmek ve aynı hisseyi alacaksan aldığın fiyatın ortalamasını alıp yatırım yapman gerekiyor
Mesela Türk Hava Hava Yollarını 218'den aldım Sonra 215'e düştü Bir daha aldım Sonra 213'e düştü Bir daha aldım Şimdi ben anladım ki bunun ortalaması 213 ile 215 arası en azından bu son 1-2 hafta için belki 210'a kadar da düşer daha da fazla da düşebilir �ok aldığın zaman zarar etmiş oluyorsun O O yüzden 218'den almam bir daha ya da alırsam da fazla almamdaha düşmesini beklerim yani Ben de diyorum ki Bir de üç beş lira zarar etmem 1-2 yıl sonrası için bir şey değiştirmez her türlü bir iki yıl sonra artmış oluyor ya Çünkü grafik onu gösteriyor Örneğin 2018'den itibaren Türk Hava Yolları 50 lira iken 1 yilda 500 tane alsaydim 5 yıl sonra 100.000 lira param olacaktı ki 500 tane isteği de bir yıla dağıttım bana maliyetini ne kadar düşük olduğunu sen hesapla Tabii ben amatörüm yani Hani bu tarz şeylerden çok anlamam sadece genel olarak grafik yorumu yapıyorum
Şimdi ben yıllarca kripto para piyasasında yatırım yaptım ama bu hisse işleri daha çok araştırman gerekiyor mesela bir bikini markası diyelim anlayacağın kadarıyla yazın satışlar artar ve çoğunlukla kış aylarında düşüş yaşar örnek verdim
Yani işte şunu diyorum Şimdi ben o paraya dokunmayacağım o bikini markası yazın arttıysa kışın da azaldıysa diğer yaz da artacağı belli Ben de buradan tecrübe edinip diğer yazı beklerim bu bir Market firması için de geçerli bayram zamanı artıyorsa fiyatlar ya da ucuzluyorsa tam tersi ben de ona göre zamanını beklerim ama yani Hani paniğe kapılmam bunu demek istedim bir sonrakini beklerim Sonuçta 5-10 yıl sonra ne olacağını bilmiyoruz ya da 2-3 yıl sonra ölüm kalım gibi acil bir durum olmadığı sürece niye gidip de satayım ki Durduk yere ucuzken kısaca o parayı oraya yatırdıktan sonra o para hiç yokmuş gibi unutmak Benim hedefim
Aynen mantıklı
🥰
Yoruldum valla
nedenn
Bilmem prizin başındayım ondandır
uzdu
Neye üzüldün
yorulmana
Şarj yok yapacak bir şey yok skskdk
gecmis olsun sana bi uzatma kablolu uclu priz tavsiye ediyorum
Ben de kendime çok tavsiye veriyorum ama olmuyo skskdk
🤷♀️🥺
Sana bol kazançlar
tesekkurler sana da🥰