Paradan arttırıp maldan azaltan bu piyasadan her türlü namussuzluk beklenir.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Türkiye’de temel gıda maddelerine ulaşmak artık çok zorlaştı. Halkın alabilmesi için maliyetlerin düşürülmesi adına kalitenin de düştüğünü görüyoruz. Güya diyet ayağına %0,5 yağlı sütler piyasaya sürülmüş halde. Şaka gibi…
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Lafmi soktun sen aklinca. Sogan yemedende durmadik yiyoruz bak 6 tl oldu. Ne degistide 6 ya dustu? Ekmekte uzun zamandir zam girmedi bu sartlarda olmasi cok normal. Siyaset bilmez eoonomi bilmez burada hepsi uzman kesilir. Cahil ordusu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Şaşırmadım hiç her şeye zam zaten
Her şeye zam yapıyorlar zaten ekmeğe yapılan zam çok da şaşırtmadı beni yani.
Ekmekle karnını doyuran düşünsün ben kullanmıyorum
Paradan arttırıp maldan azaltan bu piyasadan her türlü namussuzluk beklenir.
Türkiye’de temel gıda maddelerine ulaşmak artık çok zorlaştı. Halkın alabilmesi için maliyetlerin düşürülmesi adına kalitenin de düştüğünü görüyoruz. Güya diyet ayağına %0,5 yağlı sütler piyasaya sürülmüş halde. Şaka gibi…
Lafmi soktun sen aklinca. Sogan yemedende durmadik yiyoruz bak 6 tl oldu. Ne degistide 6 ya dustu? Ekmekte uzun zamandir zam girmedi bu sartlarda olmasi cok normal. Siyaset bilmez eoonomi bilmez burada hepsi uzman kesilir. Cahil ordusu
Yakında ödemeler böbrek dalak ciğer ile olacak şaka gibi ya
Un fiyatlarına eşit olsa bile üstü de olsa zaten satan kişiler ya da bayiler ekmeğin gramajı ile oynaması hiç tesadüf değil
Türkiye değil zamkiye diyeceksiniz.
Ekmeği az yesinler de beyinleri çalışsın biraz
Oh olsun daha fazlası olsun. Hak bizim millete
Mallar ölmez vatan bölünmez :D
Düzgün beslenemiyoruz zayıfladım artık
Bizde 10tl oldu ve gram 50 civarı düştü
İyi oluyor acımıyorum da bence az 15 tl olsun
Yazıklar olsun
Neyse ki kullanmıyorum
Hiçbir şey umrumda değil artık 😂