Günlük getiri yapan fon hesaplarına para yatırmak mantıklı mı?

Bizim burada 3-5 yıl kalan Türklerin bir kısmının öyle yaptığını duydum anlatıyorum.

Simdi bankanın bir uygulamasi var oradan hisse senedi ve fon alım satım yapabiliyoruz. Günlük getiri yapan bir fon hesabı buldum. Bir teknoloji şirketine ait.

Günlük getiri yapan fon hesaplarına para yatırmak mantıklı mı?

ben 50000€ yatırınca günlük bana 35,74€ getiri kazandırıyor.

Burasi için iyi bir kazanc değil ama Türkiye için bu miktar sizce iyi midir?

Günlük getiri yapan fon hesaplarına para yatırmak mantıklı mı?
Cevapla