Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim babam boyle. Annem yıllardır cekiyor işte. Anneme sadece ev alisverisi icin para verir daha da vermez. Bu kadının ustune basina bir sey lazim mi düşünmez. Bize de surekli para istetir. Kenara koseye para koymaz. Evde bir sey eksilse alamiyoruz. Tuvalet kagidi bitiyor aniden. Para yok ki alalım. Evde bir sey kalmıyor alamiyoruz falan. Para yok eve ekmek bile isteyemiyoruz. Kendisi getirirse yeriz yani. Ya da evde kendisi teledonu acip ekmek isteyecek ki oyle. Verdiği parayla alisverisi yaparız daha da elde para olmuyor zaten. Annem ihtiyaclar olur diye verdiginden biraz kenara koymak istiyor her sey o kadar pahali ki yetmiyor. Kenara koyacak para kalmıyor. Kendine o paradan harclik alsa dert almasa dert falan. Ama babam aileaine karsi cok cömert. Zaten bizi ailesi olarakta görmedi bir türlü. Emekli olunca bile hayali annesinin evine gitmek. Bizimle kalmak degil yani. O durumda da artik bize para bile yollar mi mechul. Babam annesine babasina hala para verir. Biz evde ekmek söyleyecek para bulamayiz ama her ay onlarin hesabina para gönderir. Kardeşlerini okutan kişidir babam. Tum dershane masraflarini odeyen, kitap paralarini veren, sinav ucretlerini yatiran kişi. Ailesine o kadar para harcamıştır da bize gelince yok. Bende artik yoruldum. Yani atamam da olmadi. Yoksa tek basima cekip gitmek istiyordum olmadı. Bir erkegin ekonomik siddeti gercekten cok zor. Bu yuzden evlenmeyi bile dusunmuyorum yani. Simdi maasim olmadan evlenirsem para vermezse cok sıkıntı. Sen onun hizmetini et, önüne yemek koy, b* klu donlarini yıka, evi yuva yap ama o senden parayi esirgesin. Allah sorsun boylelerinin hesabini. Evi gecindirme ve kadinin ihtiyaclarini saglama gorevi erkeklerin zaten. Bunu yapmayanlar nasil hesap verir artik Allah ile aralarinda. Talip oluyor ama babamdan bildigim için evlilige de yanasamiyorum. Param olunca da o kendi parasini harcasin, ben kendi kazandigimi harcayayim kafasindayim. Ortak giderlere ortak olurum ama parami da erkege vermek istemiyorum. Ha cömert biridir, bir seyleri esirgemeyen biridir bende esirgemem o ayri. Ama yillarca bu evde babam gibi bir erkekle kalınca kendimi erkege karsi her ihtimale karsi garanti altina almak zorunda hissediyorum. Annemin cektigi zorluklari da goruyorum cunku. Bana da gelip surekli ders calis, atanmaya parani almaya bak deyip duruyor guzel annem. Benden cok istiyor erkek eline bakma diye. Talip geliyor, anneme soyluyorlar bana demeden reddediyor. Atanmadan, maasini almadan olmaz diye. Yani karsi taraf belki iyi, belki comert para hesabi, cimrilik yapmayacak belki eşine karsi ama annem bu riski de alamiyor. Kac tane talibimi kisiyi geri cevirdi bu yuzden. Ayni eve girmeden de hicbir sey belli olmuyor. Allah yardimcin olsun. Annem 30 senedir cekiyor bu durumu. Baba evine de gidemiyor. Karin tokluguna yaşıyor yani. Kendine en son ne zaman yeni bir sey aldi onu bile bilmem. Biraz ek kazanc saglamaya calisiyor kendisi icin. Örgü falan örerek ama onda da cok fazla satış olmuyor. Bizi buyuten, evi cekip ceviren, onumuze sicak yemek koyan kadinin diger maddi ihtiyaclarini karsilamayan babam bunun hesabini nasil verir bilmem. Allah affetsin ne diyeyim. Sende ya bunu boyle cekersin ya da baba evine donecek gucun ve destegin varsa dönersin. Ya da atanma ihtimalin varsa bir okul okuduysan atanmaya bak sonra tekmeyi koyar boşanırsın. Boyle gecmez cunku. Annem gibi, senin gibi ekonomik siddet goren kadinlarin Allah yardimcisi olsun. Kadinlar her turlu siddet görüyor ya bu dunyada. Gercekten erkek terörü var her anlamda. Biz erkeklere bir sey yapmiyoruz ama onlar hayati bize cok zorlastiriyor. Fiziksel siddet uygulayani var. Bu olmasa psikolojik siddet uygulayani var. Bunlar olmasa ekonomik siddet uygulayani var. Dogru duzgun kadinla yasamayı bilmiyorlar bir türlü. Kadina guzel bir yasami fazla görüyorlar. Evleniyorsun ozellikle turk erkeklerinden bosanmakta zor. Bir girdin mi bu işe cikamiyorsunda. Istedigin kadar paran olsun. Can korkusuyla bile bosanamazsan bosanamazsin yani. Bir akrabam turk erkekleri cok cimri. Bunlarin canini al parasini alma demişti. Kismen hakli buluyorum bu cumlesini. Bu yüzden kizlarin bu kadar okumasi, calisma istegi artti. Yoksa bu kadinlar kendilerine yük aramiyorlar. Hem evde calisacaksin, ev islerini yapavaksin hem cocuga bakacaksin, hemde disarda calisacaksin. Zaten kadinin yuku evde fazlayken bir de üstüne calismak istemesinin en buyuk sebeplerinden biri erkeklerin uyguladigi ekonomik siddet. Allah iyi insanlarla karsilastirsin ne diyeyim.
46 Yorumla
Soran+1 yılTek ekonomik sıfatı olsa hani bi şekilde sabredersin yanlışca bu değil sürekli bi aşağılanma yapıyor okudum lise bitti ama üniversite okumuyor okumadığı için kendisi benim okuyup is sahibi olmak onun gözünde saçmalık millet okudu da iş mı var diyor isteyene her yer iş beğenmiyor beyefendi
- +1 yıl
cimri erkek çok sıkıntılı ya bak yukarıda bi dua tavsiyesinde bulunmuşlar sende onu oku lütfenn çok üzüldüm diye başlayan yorumun altında
- +1 yıl
Dışarda çalışan kadının evde yemek yapma zorunluluğu yok en azından benim gözümde...
Soran+1 yıl@Frankenstein16 herkes sen gibi düşünmüyor ki
- +1 yıl
Ben aykırıyım. 3 farklı sevgilimden altın muhabbetine ayrıldım. Kadını satıyorlar bu ülkede. Ben satılık kadın istemiyorum.
Yok en az bu kadar altın takacaksınız.
Yok kadın ev işini yapacak erkek ev geçindirecek...
Ya farkında mısınız asgari ücret bir ailenin değil, tek kişinin geçimi için belirleniyor.
Siz bu adamdan tek kişilik parayla 4 kişi geçindirsin istiyorsunuz.
Neden? Gelenekler böyle diye...
Mantık... Biraz Mantık...
Soran+1 yıl@Frankenstein16 ben asgari ücret 5000 tl iken 700 lira ile tek kendi ihtiyacımı alıyordum şimdi surdan şuraya gidemiyorum evlenip başınızı yakmayin
En İyi Cevaplar
+1 yılHiç bir şey demiyorum Allah yardımcin olsun sen çalışsan da çalışmasan da eşinin önce kendi ailesini düşünmesi lazım başkaları için kendi ailesini uzuyor insan önce kendi ailesi sonra başkasını düşünür düşünüyorsa da bu şekilde sürekli yapmaya devam ederse huzursuzluk kaçınılmaz olur sonra sorunu hiç kendisinde görmez
33 Yorumla- +1 yıl
Ellere iyi eve kötü en yorucu en yıpratıcı eş tipi
Soran+1 yılYıprandım çok
- +1 yıl
Allah yardımcin olsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok üzüldüm gerçekten ya hem ailesiyle aynı evdesin hem cimri hem ilgisiz.. ailen senin arkanda degil mi peki? Bide sana dualar önerirsem okur musun?
24 Yorumla
Soran+1 yılDua mı okumadım hocaya gittik doktora gittik düzelmiyor abla
Cevap sahibi+1 yılOlsun düzelmezse eger ailene söyle bir ömür çekmek zorunda degilsin hiçkimseyi açıkçası. Mutsuzsan niye evli durasın ki demi? Tabi sen bilirsin bunuda. Ben rızık için dua önericektim. Her akşam vakıa suresini okumak rızık için etkili. Birde cübbeli ahmet hocanın bi duası var karşındaki istemesede ondan rızkını alırsın diye eşin daha cömert olur ihtiyaçların için para verir bu yüzden bu duayı her gün oku 11 defa ya da 9
cubbeliden.blogspot.com/.../...ni-sagladg-bol.html
Soran+1 yılTeşekkür ederim okurum
Cevap sahibi+1 yılRica ederim
- Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u +1 yılo zaman ayrilin si̇ze bu şeki̇lde diş kapi gi̇bi̇ davranmasina nasil i̇zi̇n vei̇ryorsunuz. bu yüzden de yol yakindan ayrilmaniz ve vazgeçmeniz sizin için iyi olabilir
21 Yorumla
Soran+1 yılGitmeyi denedim ailemin evine döndüm iki yüzlü davranıp şakası olmayacak şeyleri şaka yaptım çok alıngan bisi olmaz tarzı laflarla geçiştiriyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
+1 yılMaaşa bağlamasını iste vermek zor geliyor belli ki.
Giderleri tek tek yaz
Talep et
12 Yorumla
Soran+1 yılDeneyecegim
- +1 yıl
Bir sürü haklı harcama açıklaması sun. Kısa bir süre sonra bıkıp kontrol etmeyecektir. Sadece dikkatini çeken büyük kalemleri sorar belki.
Eğer ekonomik olarak çok iyi değilse denetleme daha sıkı olacaktır. Rahat ise daha az denetlemeye takılırsın
+1 yılGenceciksin, kendi maddi gücünü kendin sağla, çalış ve özgüveni yüksek harika bi kadın olarak yaşa hayatı!
12 Yorumla
Soran+1 yılÖnca pis yorumun içinden güzel bi yorum görmek gülümsetti tavsiyen için teşekkür ederim
- +1 yıl
Ne sen, ne de başka kadınlar... Maddi özgürlüğünü eşine bağlayınca hapsoluyor duvarları gözükmeyen bir zindana! Git ve bir işe başla! İş hayatında giyimin - vasıfların... Sorumlulukların!!! Ve kocandan çok daha faydalı bir iş hayatının oldugunu göreceksin... Ve artık hayat, senin için yeniden başlayacak ;)
Böyle bir şeyi ilk defa duyuyorum, muhtemelen daha fazlasını istersin diye yapıyor. Çok ilginç gerçekten
16 Yorumla
Soran+1 yılTek harcamam sigaram ve aylık rahatsızlığım para verse dahi harcamaya fırsatım olmaz en fazla ayda ev hariç 300 lira gibi bi masrafım var evin ihtiyaçlarını kayın peder alır geri kalan para komple onun ihtiyaclari
Soran+1 yılDedim ya onu bile zorla geçip millet gibi sürekli bisi istemiyorum sadec ihtiyacım olanı o bile çok geliyor misal arkadaşlarıyla balikhaneye gider kaç özel gün geçti doğum günüm geçti gidelim dedim bakarız diyip geçiştirdi bu gün gidelim sıkıldım iyice dedim işyerinde ne zaman götürmedim diyor yüzsüzce kaç kez gitmek istedim umursamadı sonra istedin de ben mı götürmedim dio
- +1 yıl
Hadi ya.. çok üzüldüm gerçekten. Yani herkes belki özel günleri bu kadar önemsemiyor ama insan doğum günü için özel bir şeyler yapılmasını ister mutlaka.
Umarım bu durumun seni üzdüğünü farkeder, zaten beni götür diye söylenmez ki bu tarz şeyler sürpriz yapılır genelde. Sanırım birazcık naz gerekiyor bu durumda hiç de sevmem ama genç bir çiftsiniz sanırım. En azından doğru zamanda doğru şeyler yapmayı öğrenmeli. Kendi kendine bunu yapmıyorsa birazcık zorlamak gerekiyor demek ki 😊
Soran+1 yılDoğum günüm de beni evde yanlız bırakıp arkadaşlarıyla gezmeye gitti
+1 yılBunu söylediğinde hep sana huzursuzluk çıkartıcak bilirim O tip eşleri. zor durumun
15 Yorumla
Soran+1 yılZor olduğunu biliyorum ama daha fazla dayanamıyorum artik
- +1 yıl
Arada sevgi falan kalmaz böyle
- +1 yıl
zor olcak ama ya buzları kırmaya bakın ya da yollarınızı ayırın
Soran+1 yılNe zaman bir şey desem suç oluyor saldım ne yapmak istiyorsa onu yapiyor
- +1 yıl
Benim babamda böyle bir adamdı. iyi olmasına iyi bir insandı ( o zaman) yeğenlerine ablalarına falan hep alıp satardı anneme gelince hiçbir şey almazdı satmazdı aksine annemden borç alırdı O insanlar için sonuç: Boşandılar herkes mutlu! Babam başkasıyla Annem başkasıyla evli
bütün kadınlar çalışşsın harçlık almaz üç beş lira , istediği alır yer içer.
13 Yorumla
Soran+1 yılÇalışmaya da karşı kadınların
+1 yılMk rezili gosteris yapinca gururu mu oksaniyor baksan gtune alacak don parasi yok
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle ailem de çok kızıyor bu konuda benden büyük olmasına rağmen 5 yaşında çocuk bakıyorum sanki
olur mu öyle saçmalık seninde özel ihtiyaçların var sonucta
112 Yorumla
Soran+1 yılAnlatabilsem keşke ona bunu
Soran+1 yıl2 sene oldu
Soran+1 yılMakyaja pek ihtiyacım yok düğünlerde felan ama diğer iki dediğine bile kuaföre gideyim diyorum para vermiyor versene göndermiyor gitmem için sürekli sonra gidersin diyo daha sonra o parayı elimden alir
Soran+1 yıl8 aylık bebegim var aramadım çok bela çekiyor diyelim
Soran+1 yılÖdeyerek olmadı çocuk zaten aldıramadım da bi can sonuçta kiyamadim
Gizli Üye(36-45)+1 yılgosterisci biri demekki, baskasina iyi gorunmek icin sahte isler diyosun
38 Yorumla
Soran+1 yılTam üzerine bastın tamamen öyle biri
Cevap sahibi+1 yılevlenmeden once sana da mi oyleydi
Soran+1 yılHiç bu şekilde değildi ilk sevdiğim insanla şu an hiç bir değil
Cevap sahibi+1 yılkavga ya da sorun mu var. cunku deger vermiyor belliki siradanlasmissin.
Soran+1 yılNe zamn yok demen lazım kavga veya sorun istemiyorsan açıkça söyle çeker giderim dedim sinirlenince öyle oluyor diyo evlilik çocuk oyuncağı değil bi daha imada dahi bulunursan çeker giderim dedim ne olur hiç bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılhenuz olgunlasmamis biri , sanada saygisi yok, iyi dusun
Soran+1 yılDüşünceler içinde boğuluyorum artık
Cevap sahibi+1 yılyasin kac kacarak mi evlendin
+1 yılEşi çantada keklik görüp onun üzülmesi umrumda olmayan, başkalarını mutlu etmekle uğraşan bi kocan var
10 YorumlaKeşke evlenmeden önce iyi analiz etseydin yapacak pek bir şey yok rahatsızlığını dile getir olmuyorsa boşa
10 Yorumla
+1 yılCevap cevaplarına baktım pek yapacak bir şey yok. Yatakta vermemek en etkilisi ama o zaman da başka türlü zırvalar.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılne yani , ben istesem verecek, sana yok.. öylemi.
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet geç kanka sıkıştım 1000 lira ver de çıkarır verir
Cevap sahibi+1 yıl🤷♂️sana neden vermiyoki?
+1 yılAyrılabilirsin babamda öyleydi herkese cömert parayı karı kızla yedi bize bakamadı
10 YorumlaErkekler böyle ya, toplumda bir imaj yaratma dertleri var gibi.
10 Yorumla
+1 yılEşinin eli baskasina aciksa sende baskalarindan almayi dene
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇalışmalısın işe girip el alıp para istemek neya, kendine saygın olsun çalış kendin harca kendin imkan ol
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBabam da böyle. Bence erkekler böyle. Hep dışarı saçıyorlar. Gözleri her anlamda dışarıda
Keşke lezbiyen olsaydım.
10 YorumlaOturup bunu ikiniz konuşarak çözmelisiniz başka bir fikir gelmiyor aklıma
11 Yorumla
Soran+1 yılBaşka tarafa çekmese kaç kez denedim konuşmayı kavga etmek için yer arıyorsun dedi geçiştirdi evden gitti hep
Asıl sana açık olmalı sonuçta eşisin ve özel ihtiyaçların vs. Var
10 Yorumla
+1 yılbu durumu biran önce konuş senin harcamaların onun gözünde önemsiz muhtemelen
13 Yorumla
Soran+1 yılÇok kez söyledim kendi ailem sigaramı aldığı zamn icmemde sorun yok kendinden aldiğimda yapmadığım laf kalmiyor
- +1 yıl
sarma alın mesleğin yokmu
Soran+1 yıl8 aylık bebegim var çalışmak istesem de çalışamam köy yerinde yiz ayrica
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenimki de pinti, hemde nasi yani, sonradan anladim ama cok gec iste
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbenim kocamda cimrinin tekiydi 1 sene dayandım boşadım uğraşamam cimri biriyle
10 Yorumla
+1 yılTavrını köy. Böyle olmaz ben mutlu değilim de. Baktım devam ediyor ayrıl yol yakınken. Hayat geçmez ki
10 Yorumla
+1 yılGidip bir işte çalışmalısın
14 Yorumla
Soran+1 yıl8 aylık bebegim var çalışmak istesem de çalışamam
- +1 yıl
Ne ara evlendin de doğurdun maşallah ne bu acele
Soran+1 yıl2 buçuk sene olacak isteyerek yapmadım çocuğu zaten
- +1 yıl
Hmm, anladım... İş kazası diyosun
Para yok belki
11 Yorumla
Soran+1 yılPara olmadan nasıl av malzemesi alabiliyor doğum yaptım ihtiyaçların var pijama takımını bile gorumcem aldı bana nasıl para yok lugu bu söyler misin para yoksa her şeye olmaz sadece bana değil sadece bana karşı olması ağrıma gidiyor
- Para & Ekonomi konusunda 565 cevap paylaştı.
+1 yılsende ona karşı biraz cimri ol:)
117 Yorumla
Soran+1 yılBaşka kadına gitmeye kalktı sen yoksan başkası olur kafasinda
- +1 yıl
ooo senin işin baya zor be:)
- +1 yıl
Sen ne yaptın Hemen geri vites mi yaptın bana da başka erkek çok diyemedin mi Bak ben de 6 yıllık evliyim hele bir başka kadına gitmeye kalsın kapının kilidini değiştirir ama hayatı zindan ederim az bir şey diri olduğunu ezdirmeyin kendini
- +1 yıl
@Huzurumkalmadıığğ beliki yapmış:)
Soran+1 yıl@Huzurumkalmadıığğ söyledim başka bi kadın olduğu an giderim diye anne ve babası konuyu kapatıyor her tartışmada
- +1 yıl
o ne ya saçmalık iişin zor senin sen boyun eğip ayrılamazssın ondan
- +1 yıl
Belli ki yapmış ne ya ne saçmalıyorsun sen açık konuş da seni burada geberteyim
- +1 yıl
Aman tam bir varoşların içine düşmüşsün var mı malı mülkü bunun boşar şunun mallarının yarısını al da günü'nü görsün kurarsın kendine güzel bir hayat
- +1 yıl
@Huzurumkalmadıığğ sakin ya:))))
Soran+1 yıl@Huzurumkalmadıığğ var gösterip bi b*k u olmayan cinsten
- +1 yıl
bu ablanın işi çok zor valla:)
Soran+1 yılYaşlandım valla bu genç yaşımda
- +1 yıl
Boşan yaşlanma ana kuzusu erkeği çekme
- +1 yıl
@Huzurumkalmadıığğ yapamaz bu ya
Soran+1 yıl@Huzurumkalmadıığğ bu hikâyenin sony öyle gibi ailem gel diyor kayın validenin bütün çocukları boşanıp tekrar evlendiği için boşanırsa son çocuğu ailelerine leke gelecek diye susturuyor hep
Soran+1 yılKaybedecek hiç bir şeyi kalmayan bir insanın neler yapacağını hiç bilemezsin
- +1 yıl
Hayatum işte elinde her şey rezil et
Gizli Üye(30-35)+1 yılSende kendi parani kazan mademm
112 Yorumla
Soran+1 yılKöy yerinde yaşıyoruz ve 8 aylık bebegim var çalışmak istesem de çalışamam
Cevap sahibi+1 yılAnladimm evden de kazanabilirsinn de kocanin yerinde olsam o sekilde yaomazdim
Soran+1 yılDemeyeceğim tavsiye için teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılRica ederimm sitrese girmee
- +1 yıl
Görüş sahibi sana bir yorum eklemek istiyorum şimdi çalışan erkekler evleniyorlar ya ev hanımlarıyla ev hanımı yemek yapmadığı zaman ağlamasınlar o zaman oturup yemek yapsınlar sen şimdi bu kadının çalışmadığı için ev hanımı olduğu için kocası para vermediği için çalış diyorsun ya o zaman onlara da diyeceksin ki sen de yemek yap kadından bekleme
Soran+1 yıl@Sebrser123 öyle olduğu zamn düzeliyor daha sonra sar bastan
Cevap sahibi+1 yılEkledim seni
- +1 yıl
Beni mi ekledin senin üstünden geçerim sen kimi ekliyorsun abaza defol git rezil ederim seni vallahi
Cevap sahibi+1 yılcanım seni sen lafa niye giriyosun dogru konus benle
Cevap sahibi+1 yılBayan dedigin biraz kibar nazik olurr seviyesiz sey herseye atliyonmu senn
Soran+1 yılSoru için yazsanız tartismadan
Cevap sahibi+1 yılKb yaa rahatsi ettik
+1 yılBaşkaları derken kimlere mesela birde eşin isteyince sen hemen versiyon mu oda önemli
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim şahsi ihtiyacını lazım olan şartlarımı almazsa benden de ne hizmet ne iyilik bekledi
Para & Ekonomi konusunda 623 cevap paylaştı. Sanırım yontulmasi uzuuuun zaman alıcak
10 YorumlaKonus onla ole seymi olur
10 Yorumla
+1 yılEn nefret ettiğim tipler
10 YorumlaSoraydın sen herkese öyle bana böyle ne ayak diye
10 YorumlaBir iş bul çalış, minnet etme
10 Yorumla
+1 yılbilemiyorum eşinin durumunu bilemiyoruz.
10 YorumlaBişey derdim de boş ver sende onu süründür 😂😂
10 YorumlaBenim babam da böyle tam bi şrfsz
10 Yorumla
+1 yılİhtyacını söyle kocandan dilenmene gerek yok hallederiz🤫
00 YorumlaBirazdaha açarmisin
12 Yorumla
Soran+1 yılYorumları biraz okursan daha iyi anlamış olursun
biraz öküzlük var eşinde kusura bakma da
12 Yorumla
Soran+1 yılÖküz e hakaret olur bu
Sebebini sordun mu
17 Yorumla
Soran+1 yılEvin ihtiyacı olduğun da para yok hususi zevk için kendine birşeyler alır bahane para yok
Soran+1 yılOlduğu an çeker giderim olsa bildiğim ve araştırdığım kadar
Soran+1 yılAraştırıyorum bi şüphem varsa içimde şüpe bitmedikçe peşini bırakmayacağım
Soran+1 yılBuyur
Gizli Üye(30-35)+1 yılEn b. oktan adam tipi. Aldat kız sende onu.
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklıyken haksız duruma düşüyor öyle de insan
+1 yılCimri insan bazen çekilmez oluyor
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılNedenki evle ilgszmi
122 Yorumla
Soran+1 yılAilesiyle kalıyoruz kendi evimiz olmasına rağmen babası baksın diye bakıyor onun ağırına gidiyor mu bilmem ama ben rahatsizim
Cevap sahibi+1 yılHmm kıstlsn yani
Cevap sahibi+1 yılBi ricam olablrmi
Soran+1 yılGeldiğimde bile eve çocukla 5 dk ilgilenip hemen telefona gömülür
Soran+1 yılNasi bi rica
Cevap sahibi+1 yılİznn olursa biraz konussak burada değil ama sen kabul buyurrsan
- +1 yıl
Ben olsam boşanırım ama hani kime ne verdiğine bağlı kime veriyor kime harcıyor ama ben olsam boşanırım çekemem katlanamam
Cevap sahibi+1 yılolur mu
Soran+1 yıl@nurdannffleex ailesine de söyledim aileme de bakalım durum ne gosterecek
Soran+1 yıl@nurdannffleex katlanamadigimi çok kez soyledim
Cevap sahibi+1 yılOkudnmu yazdmi
Cevap sahibi+1 yılBisey dycm o yuzdn dedm
Soran+1 yılÖzelden konuşulacak bir şey yok varsa bi diyecégin burada yaz
Cevap sahibi+1 yılLutfn az izn ver burada olmz
- +1 yıl
Umarım hayırlısı olur anlayış gösterirler ciddn üzüldm durumuna
Cevap sahibi+1 yıl😭😭😭😭😭
Soran+1 yıl@nurdannffleex 21 yaşındayım ama hiç bir şeye hevesim kalmayacak şekilde somuruldum
Cevap sahibi+1 yılLutfn az izn ver bisey dycm
- +1 yıl
İşte sen 21 ben 18 yaşındayım. böyle olcak diye evlenmekten aşırı korkuyorum. manikürcüyüm mesela manikür yaparken müşterilerim şimdiki aklın olsa evlenmezdim. 10 senede çıksan aynı eve grmediğin sürece tanıyamazsın falan diyorlar ciddn doğrumu bilmiyorm kişilik değişiyormuş gerçek kişilikleri ortaya çıkıyormuş
Soran+1 yıl@nurdannffleex doğru
Cevap sahibi+1 yılBurdan tkp et gzldn çktm
- +1 yıl
Vay anasını ya
+1 yılEn sevmediğim insan tipi karaktersizlik
10 Yorumla
+1 yılCimri adam
20 YorumlaBoşan
10 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 746 cevap paylaştı. Sıkıntılı erkek tipi
10 Yorumla
+1 yılArt niyetli bir tavır şekli
10 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 649 cevap paylaştı. Sende ona verme
10 YorumlaSana değer vermiyor demekki
10 Yorumla
+1 yılGözü başka karılarda parayla çekim gücü uyguluyor
10 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 408 cevap paylaştı. Cok ilginc
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAçık açık konuş onla
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılCimri
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılDurum vahim
10 Yorumla Ayrılmalısın
20 Yorumla
+1 yılAyrıl
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAç karnın doyuyosa yeter işte masraf çıkarma
01 Yorumla
Soran+1 yılAbla yanlış anlama ama raul sin eşine diyor sun al gel diye 3 gün sonra alıyor ailen o getirene kadar 1 günlük yoldan gelip alıyor az mantık
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer