Bireysel emeklilikte 2. yılın dolmasına 2 buçuk ay kaldı, aylık 340 TL ödüyorum. 5 yılda ne kadar getirisi olur tahmini?

Ödeme seneden seneye değişiyor ama bir sene 130 dan ödedik ikinci sene 340 dan ödüyoruz tabi bide devlet katkısı var para 8300 TL oldu fon olarak hisse fonuna ceviridm bir tahmininiz varsa paylaşırsanız sevinirim 🙏

Bireysel emeklilikte 2. yılın dolmasına 2 buçuk ay kaldı, aylık 340 TL ödüyorum. 5 yılda ne kadar getirisi olur tahmini?
Cevapla