Asgari ücretle 600 tl ye aldığım casio g shock saatim şu anda 20.000 tl? Ekonomi kötüye gidiyor akpliler neden kabul etmiyor?

875 tl temizlik işçisi olarak asgari ücretle çalışıyordum. Casio mtg serisinden bir saat aldım 600 tl ye. Şu anda bu saatin fiyatı 20.000 tl civarında ve memur maaşı bu ücretin altında. Ama sosyal medyada akp seçmeni ekonomi iyi diyor. Buna bir açıklama bekliyorum nesi iyi?

Spor yapıyorum kullandığım hardline 500gr kreatin creapure 169 tl den 999 tl ye çıkmış. 300 e aldığım protein tozu 1700 civarında. Biri bana ekonominin nasıl iyi olduğunu açıklayabilir mi?

Asgari ücretle 600 tl ye aldığım casio g shock saatim şu anda 20.000 tl? Ekonomi kötüye gidiyor akpliler neden kabul etmiyor?
Cevapla