Dediğim gibi 30.000 lira yardım ettiğim arkadaşım en sonunda kullanıldığımı farkettim düşündüm yazdım oda böyle dedi sizce kim haklı

Dediğim gibi 30.000 lira yardım ettiğim arkadaşım en sonunda kullanıldığımı farkettim düşündüm yazdım oda böyle dedi sizce kim haklı

Hala kim haklı diye soruyor musun? Tabiki sen haklısın ve senin ona yaptığını emin ol o sana yapmaz. Onu geç hiç kimse yapmaz.. paranı da ondan al , gerekiyorsa taksit taksit ödesin. Senden özür dileyeceğine bir de üste çıkmaya çalışıyor. İletişimi kesmen çok iyi olmuş
Vermez
Borç olarak vermedim sadece 5.000 lirasını borç olarak verdim onuda alırım
Para çalışarak kazanılır ama dostluk kazanılmaz ama gerçek dostum olmadığı için ona yanıyorum eğer gerçek dostum olsaymış verdiğim paraya yanmazdım
Benim böyle senin gibi dostum olsaydı açta kalırdım yine parasını istemezdim. Mecbur kalıp alsam bile öderdim. Borcunu ödemediği gibi bir de saygısızca konuşuyor. Böyle insanlara değil borç selam verilmez. Arkadaşım olmadığına bu olaylar sayesinde şükrediyorum.
Cevap
3Cevap
Kamu spotu : elden para vermeyin ve havaleyle verdiğiniz 1 liranın bile işlem açıklaması bölümüne ne parası olduğunu yazın
Dost vardır gerçek dostundur verdiğin para koymaz başka dost vardır gerçek dostun sanarsın sana sadece işi düştüğünde yazar kanarsın ona verdiğin para koyar paradan çok gerçek yüzünü görmen koyar bendede öyle oldu
İki mesjla anlaşılmaz bu önceki sonrasi da atman gerekirdi. Bari oarayi aldn mı az değil sonuçta
Atıyım isterseniz
Sadece 2 mesajla kimin haklı olduğunu biz ne bilelim
Bu kadarla yorum yapılmaz ki
Atarım
Haklısın, insan borcuna sadık olmalı
Mesajları en baştan görmem lazım 🤯🥸
Parani al bari.
yok mu komple böyle bir şey anlayamayız
Sen haklısın
Zor hayat
Haklısın yılların önemi yok
Ne konuda haklıyım sence detaylı anlat kafam aydınlansın sağol bu arada
Haklısın çünkü menfaatten arkadaşlık olmaz. Bende aynı benzer durumu yaşadım 7 yıllık arkadaşımın beni menfaati için kullandığını farkettim. Farketme durumum ise benim zor durumda benim onun yanında olduğum gibi yanımda olmaması ile. Sende dara zora düşmeden kurtul. Çok değer verse zaten dostluğun bitmemesi için çabalarlardı
Peki arkadaşlığınızı nasıl bozdun
Direkt her yerden sildim. Halini hatrını sormadım. Boşa cümleler dökmeye gerek yok böyle nankörlere
Engelledin yani
Engellemedim numaralarını sildim
Durumlara falan bakmadım
Farketti yani
Anladım yazdı mı sonra hiç
Hayır yüzü kalmadı ki veya hatayı bende aradı. Yani barışmak için daha önce yapmadığı şeyleri yapmaya başladı sosyal medyadan hesabımda attığım şeyleri beğenme falan
Aynı olay işte buda suçu bende arıyor 😂
Salla gitsin bakma mesajlarına
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?