Hamburgerlerin ucuz olması gerekmiyor mu, neden çok pahalı?

Big Mac menü 135 TL.

Lise döneminde 2016 senesinde mesela 30 lira ile hem sinema hem hamburger yapıyorduk arkadaşlarla. Şimdi 30 liraya kola alıyoruz

Hamburgerlerin ucuz olması gerekmiyor mu, neden çok pahalı?
Cevapla