Big Mac menü 135 TL.
Lise döneminde 2016 senesinde mesela 30 lira ile hem sinema hem hamburger yapıyorduk arkadaşlarla. Şimdi 30 liraya kola alıyoruz
Big Mac menü 135 TL.
Lise döneminde 2016 senesinde mesela 30 lira ile hem sinema hem hamburger yapıyorduk arkadaşlarla. Şimdi 30 liraya kola alıyoruz
Dün bir tane hamburger bir tane Medium boy patatesi bir tane içecek sadece 10 $ gibi bir fiyattı😃 Türkiye’de bu kadar pahalı olması gerçekten normal değil 135 birim büyük bir rakam çünkü para hiçbişe etmiyor.
Kesinlikle ucuz olması gerek. Yapılan zamın tek gerekçesi iş yerinde artan kiralar başka bir şey değil. Bir de diğerleri zam yapıyor diye yapıyorlar.
Cevap
6Cevap
Bunlar oldum olası gereksiz pahalı zaten ama yapacak bir şey yok hem doyurmada zaten
Doyuruyor.
Nereye doyuruyor bee doyurduğu filan yok
Ekonomi çok iyi türkiye uçuyor herkes bizi kıskanıyor 🤣🤣🤣🤣
Sana porsiyonunu küçült diyenlere söylemelisin bunları hsjsjsjsjsj
Maaşlar da ona göre artıyor
Artmıyor.
Bilmiyosun bari yorum yapma hiç sevmem öyle şeyleri
Ak Parti'ye verirlerse 😂
Hem daha pahalı hemde daha kalitesiz
Aşırı saçma bu kadar pahalı olmaması lazım aslında
Yani cevap belli de Koyunları kızdırmayalım ☺️
Neyse zaten çokta faydalı birsey değil
Nerede 135 tl bizim burada 100 tl
ucuz olan bisi kaldımı
Bence çok saçma çünkü hamburgerlerin pahalı olmasi
aynen cok sacma
a*k sence sadece hamburger mi pahalı
Trde bu zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?