
Eski TBMM Başkanı Bülent Arınç, konuk olduğu programda "Eskiden 70 TL'ye doldurduğunuz file 500 TL'ye dolmuyorsa bir şey var kardeşim bunu görmezden gelmeyin. Sorunu kabul etmek lazım. " dedi.

Eski TBMM Başkanı Bülent Arınç, konuk olduğu programda "Eskiden 70 TL'ye doldurduğunuz file 500 TL'ye dolmuyorsa bir şey var kardeşim bunu görmezden gelmeyin. Sorunu kabul etmek lazım. " dedi.
Maalesef tarım olması gerektiği gibi değil, üretim düştü ve bu kokuşmuş, kontrolsüz, peşkeşçi sistem yüzünden, yine fırsatçılar soğanı depolara kaldırdı. Yine aynı sonuç; fahiş fiyatlar. Soğandan balığa, pazarlarımızın fahiş, neyi alacağımızı şaşırmış, akşamları pazar dağılırken çürükler arasından bir kaç yenilebilecek şey arayan dilenecek duruma düşmüş vatandaşlarımız çoğalmış durumda. Balık baştan kokar demişler, baştaki bu durumu görmüyorsa, uyuyan güzel tayfası nasıl görsün? Hep aynı durum. Yakın zamanda hükümetin illegal stok yapanları nasıl bastığını (yine) duyarız gibi geliyor...
Maalesef her şey çok pahalı. bunu da defalarca yazıyorum zaten ama değişik bir şey de yazamıyoruz. insanlar çok iyi biliyor ama bazılarına bu fiyatları anlatmak zor işte. soğansız yemek yapıyorum yani yiyorum soğan sadece tat veriyor. ama bazı yemeklerin içinde güzel olabiliyor tadı. görmezden gelmemeleri gerekiyor zaten. eskiden rahat aldığımız şeyleri şimdi tane tane almamız hesaplamamız ve yine de alamıyor olmamızın açıklaması yok
Soğanın yemeğe lezzet kattığına inanıyorum. Kullanırım alım gücünün azalması kötü.. Umarım her şey normal seyrine döner.
Bu arada paylaşımlarını özlemişim gündeme dair konular ilgimi çekiyor. 💫
Eic için teşekkürler 🙂
Rica ederim :)
Eskiden, soğanın acısı, doğrarken gözümüzü yakardı. Şimdilerde de ise; Soğanın kilo fiyatı, soğan acısını geçmiş durumda. Soğanın kilo fiyatı gözümüzden yaş akıtır oldu.🤣
Cevap
30Cevap
Türk yemeğinin ana maddesi
1-soğan
2-yağ
3- salça
Bunlar olmadan nasıl yemek yapalım. Niye bunları kullanmayın, onun yerine şunu kullanın diye alternatif veriyorlar ben gözlerimden yaşlar aka aka o soğanı doğrayıp yemeğe koymak istiyorum
İktidar partisinin kurucuları bile bazı olumsuz durumlara kayıtsız kalamayıp bu sorunlara dikkat çekerken aynı partinin vatandaşın nazarında hala %40-45 lerde oy alıyor olması inanılmaz bir olay.
Soğana patatese fasulyeye yumurtaya una para vermiyorum köyde kendimiz yetiştiriyoruz tabiki masraflı üretim aşamasında fazlasını harcıyoruz ama doğalını yemiş oluyoruz.
Bahçeye ekili ve çok ucuz olanları alıp dograyıp ufak ufak buzdolabı poşetleri ne koyup difrize atıyorum lazım oldukça alıp kullanıyorum marketlerdede öyle bir tanesini bile zebil etmem
Şaka bir yana soğan girmeyen yemek yok neredeyse bu sadece Türk yemekleri için geçerli değil hiçbişe girmesi soğan tozu giriyor her yemeğe
Makarnayı soğansız yapıyoruz illaki soğan olacak diye bir şey yok yemesin halkta makarna yesin nolacak 😂
Koyunlar muhtaç olmuş kuru soğana 🐑
Seçimden sonra fiyatlar normale döner. Herseyi provakasyon için yapiyorlar.
Misirda da darbe olacaği zaman petrol ülkesinde petrolu ates pahasi yaptilar , hersey pahalandi millet sokaga döküldü. Sonra darbe oldu millet destekledi. Darbeden sonraki gün tüm fiyatlar normale döndü. Demek ki neymiş?
Ne kadar kötü yönetirse yönetsin, savunacak kerizler çıkıyor
İyi polisi oynuyor. Bu arada akapaliler eseriyle gurur duysun. Ne kadar çok kötü yönetilirsek yönetilelim, mutlaka savunan kerizler çıkıyor
Bülent Arınç denen kişilik ve karakter yoksunu herifin dediği şeyleri sevmiyorum ama evet kuru soğan 30 lira oldu. Hem de bu ülkede.
İşin kötüsü soğanı alıyorsun 20-30 liraya içi çürük çıkıyor
Bülent Arınç ta değişik birisi hem eleştiriyor hem geri vites atıyor
Soğan olmazsa olmaz yemekler varken yapamıyoruz. Her şey ateş pahası..
1,5 dolara soğan mı olur? Bitmişiz resmen nasıl bir taeım politikası varsa artık.
Oğlu akp millet vekili adayı 😂 sizi düşündüğünu mü sanıyorsunuz varsın soğan 60 lira olsun
valla oyle olmus gecen de tarlaya patates ve sogani dökmüsler pislikler
Barınç hiç konuşmasın. Kendisinin de payı büyük.
Ülkenin gelişmesi karın doyurmakla olmaz
Çok nankör var
Şu an haberlerde gördüm
İlk insansız hava aracı gemisi TCG...
Daha bir şey demiyorum
Gurur duymayı unutmuşlar
Tek dertleri karın doyurmak
Hayaldi gerçek oldu.. Akepe nin secim sloganıydı bir zamanlar.😀
neden oldu acaba neden şu an turkiye de tlile birsey alamaz hale geldik kendi paramiz ile kendi ulkemiz de rahatca hic birsey alamiyor yiyemiyoruz
Yalan. Biz niye görmüyoruz bu 30 tl lik soğanı? Geçen biri de 100 tl yazmış. Baktılar ki o çok sallama oldu 30 a indirdiler. Soğan kadar bol bir şey yok bu ülkede. Adamlar geçen ilk hasadı yaptı, bunlar 30 tl diye yalan haber yapıyor.
bülent arınç gibisi tayipten intikam için konuşmuştur :D nede olsa kankaları davutoglu babacan chpye yanladı ya anketlerde chpyi yüksek gösteriyor
soğan yemiyorum ama yiyenler sevenler var bu fiyatlar üzücü
Soğan mıhlamasından mahrum kalmak ne demek bilir misiniz?
Bu şey degil mi ya işim bitti kefem doldu artık tekmeleyebilirim... hepsi aynı nane
O da akp’nin yıkılacağını görmüş ki muhalif ağız yapmaya başlamış
sırf hükümet aleyhine çabalar. soğan patates distribütörleri solcu
Soğana patatese ete süte satacak memleket yok bizde...
Maksat o kadar belli ki adama demezler mi senin de parmağın vardı bu işte o zaman sesin çıkmaz iken şimdi ne oldu
#Hükümdar
Seçimde görmezden gelmeyeceğim
Annem düşünsün banane
Soğansız yemek olmaz.
Soğan nasıl bu fiyat olur ya
Hocam soğan çok da önemli değil be
Asla soğan sarımsak yoksa yemek demem
ülkeyi tamamen batırmadan gitmicekler
keşke sevenlerinide yanlarında götürseler
Eskiden asgari ücret 400dü yine pahalı yani
Çiftçilerde masa başı iş istiyor artık baksanıza işten kaçıyorlar soğan 🧅 ülkesiyiz güya
Yiğit diyorum yiğit, muhtaç olmuş kuru soğana...
Öyle diyor oglunu akp milletvekili adayı yapıyor. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu
Arınç da bir zamanlar onlarla kol kolaydı o versin sorunun cevabını
Herşeyin farkındayız
Soğansız adım atamam
Suya ekmek bandıracaklar yakında.
slogan kokuyor zaten
Çok yazık ne hâle geldi.
Soğan sevmem
Günde 2 defa hesabı
Fettoş bülo
Bu gıda zam ürünlerine bi dur denmeli
Biz de soğan çok
Bıx9k8ın şu dönek adamı
hain
12 tl propaganda bunlar
Evet
Yapamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?