Buna göre aylık %1,76, yıllık %94,62 artış oldu yaşanmış. Ne olacak böyle?

Buna göre aylık %1,76, yıllık %94,62 artış oldu yaşanmış. Ne olacak böyle?

Ben size şöyle bir şey söyleyeyim ben ailemle beraber yaşıyorum 3 kişi yaşıyoruz abim evlendi gitti annem 13.000 TL emekli maaşı alıyor babam 11 bin TL emekli maaşı alıyor yani buna rağmen bile yeri geliyor zorlanıyoruz iki tane araba var arabaları hiç kullanmasam bile yıllık 20.000 lira masrafları oluyor kaskosuydu poliçesiydi bunun yanında ev alışverişi interneti vesairesiydi düşündüğün zaman gerçekten geçinmek çok zor yani zaten açıklanan verirler gerçek verirler değil hala bazı kişilere bazı kesimleri savunan insanlarda anlam veremiyorum gerçekten akıllı mantık kuramıyorum
Ben takip etmiyorum
Geçinemiyorum maalesef durum bir az kötü. zaten bu ülke de ekonomi çok kötü olduğu için kimse geçinemiyor geçinenlerde şanslı olanlar ya da gelirleri çok olanlar yani bir telefon almak hata onu geçtim normal ev kirası bile o kadar fazla ki çoğu kişinin maaşı bu 1 aylık
TÜİK neden sadece açlık sınırı üzerinden hesaplama yapıyor bunu anlamıyorum, asgari ücret 8500 TL ve kiralar 6-7 bin TL yani kirayı düş en fazla 2000 lira cepte kalır... Bu ülkede insanlar belki aç kalmıyorlar ama sadece karın tokluğuna yaşıyorlar...
Cevap
11Cevap
acikcasi 20 sene once durumumuz cok berbatti simdi de durumun iyi olmadigi dogru ama o gunlerle kiyaslanacak gibi degil. ailem ablamin okul fotokopisi icin 10 kurus 20 kurus parayi bulamiyordu. cok zor gunlerdi. simdi insanlar hukumeti begenmeyebilir dogal ama bunun yaninda doyumsuzluk iyi bir sey degil. bu ikisini ayri tutmalari lazim. elimizdeki seylerin degerini bilelim israf etmeyelim. alim gucumuz dusuk basa gelen cekiliyor. en azindan var simdi var olanlara sahip cikin.
Karın tokluğuna bile çalışmıyormuşuz ya 😅zaten fakiriz onu biliyordum da açlık sınırı altında da olmamalıydık
Ülke de geçinenler ancak lafla geçiniyor bir de allaha şükür demeleri yok mu beni benden alıyor.
Tüketim çılgınlığı işte ya Allah az verip aratmasın çok verip azdırmasın temalı
Babam ve benim maaşım ile anca yoksulluk sınırının ucu ucuna geçiyoruz.
Yetiyor ama birikime kalmıyor
Açlık sinirinin altinda kalmışım. Nerede bu devlet?
devlet heryerde olduğu için bu durumdasın ahh ülkem ahh
Babam ve ben çalışıyoruz ancak yetiyor
erkekler neden çok yakıyor
Karnımız valla zor doymakta.
yoksulluk neye göre belirleniyor
Ülke nasıl yönetilmez izliyoruz 😊
Yorum bile fazla geliyor artık
gecinemiyoz
Hyr gecinemiyoruz
çok uçuk rakamlar bunlar.
Cevap 😭
Geçinemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?